Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עזבו אתכם משטויות

 

הוא נוסע בימני ההוא בא מהשמאלי ונכנס בו נרדם - / שיכור / מסומם

 

פות"ש

 

אמרת שהוא הגיש תביעה נגדך?

 

מה הוא טוען בכתב התביעה

 

תעלה לכאן הסתר פרטים אישיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

@loacker

 

עקרונית אתה צריך להאט ולהמתין. מעשית, אם מדובר במישהו מנותק ואתה מחליט לבצע עבירה של עקיפה מימין, להקטן את הסיכון על ידי צפירה כדי שידע שיש מישהו מימינו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, ישה כתב:

עזבו אתכם משטויות

 

הוא נוסע בימני ההוא בא מהשמאלי ונכנס בו נרדם - / שיכור / מסומם

 

בדיוק בגלל זה לא התערבתי בכל הסיפור של הנתיב הימני והשמאלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 14.7.2020 בשעה 11:19, sperial כתב:

 אצלנו נוהג החוק האירופי, רק שהאכיפה פחות קפדנית.

חולק עליך, קיבלתי לפני שנתיים קנס למרות שהכביש היה ריק וזו הייתה שעת לילה.

 

@loacker   אני הייתי הולך איתו למשפט ומנסה להשיג וידאו ממצלמות הכביש.

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)
בתאריך 14.7.2020 בשעה 11:39, loacker כתב:

אוקי אז תן לי להבין,

נניח אני נוסע בכביש מהיר בקטע שיש בו 2 נתיבים, אני נוסע על מהירות 90 קמ"ש בנתיב הימני במרחק כמה מאות מטרים נוסע רכב במהירות 50 קמ"ש בנתיב השמאלי, אני אמור להאט את המהירות שלי, לעבור לנתיב השמאלי, ולחכות עד שהוא יעבור לנתיב הימני ואוכל לעקוף אותו? מעולם לא ראיתי בכבישים המהירים אנשים שמשתרכים מאחורי רכב שתופס את הנתיב השמאלי, וכמובן שזה קורה המון.

 

 

ברמת העיקרון מבחינת החוק היבש אתה לא אמור לנסוע בכלל על השמאלי שלא לצורך עקיפה. לכן האופציה הנכונה מבחינה חוקית היא להמשיך לנסוע על הנתיב הימני מבלי לעקוף את הרכב בנתיב השמאלי ולקוות שמתישהו שהוא ישים לב שהוא נוסע סתם ככה על השמאלי (שזה בתאכלס עבירה על החוק) ויחזור לנתיב הימני ואז תוכל לעקוף אותו. 

אופציה נוספת היא במידה ויש עוד מכוניות על הנתיב הימני ונוצר בעצם "טור מכוניות" אז מותר למכוניות הללו "לעקוף" מכוניות שנמצאות בנתיב השמאלי כך לפי תקנה מס' 47(ג):

בכביש חד-סטרי שיש בו שני נתיבים או יותר באותו כיוון נסיעה, אשר מחמת צפיפות התנועה נעים בו כלי רכב בטורים בכל נתיב, לא יראו כעקיפה את תנועתם של כלי רכב הנעים בנתיב אחד והנוסעים במהירות העולה על המהירות שבה נוסעים כלי הרכב שבנתיב האחר, ובלבד שהדבר לא יגרום הפרעה או סיכון לתנועה.

 

לגבי התאונה, גם אם הוא זה שסטה לכיוון הנתיב שלך, יצא שעקפת אותו מימין. במידה והנהג השני לא יטען שאתה זה שסטית לנתיב שלו (אלא הוא לשלך כמו שרשמת) לדעתי שופט במקרה כזה יחלק את האשמה ביניכם. 

לסיכום - תקנה מצלמה. אפילו 2. אחת מקדימה ואחת מאחורה. והמהדרין שמים גם מצלמה שלישית שתצלם את פנים הרכב (למקרה שאיזה שוטר סורר יטען שהחזקת פלאפון כשבעצם גירדת באף). 

 

עריכה אחרונה על ידי Krishi
פורסם

שיטת המצליח להציג את עצמו בתור נפגע.
לא ברור האם היוזמה היא שלו / חברת הביטוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...