Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה כפפות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בשלבים של לקראת הטסט על עד 500 והידית של הקלאץ גומרת לי את היד בשיעורים וזה מגיע לכמעט יבלת כבר

אני מתכנן לקנות גם אופנוע בחודש חודשיים הקרובים אז כפפות זה לא מצרך שישב לי סתם בארון.

השאלה היא כזאת איזה כפפות יתאימו למישהו ברמה שלי?

אני צריך את כל המיגונים מקולאר and stuff ?

פורסם
אני בשלבים של לקראת הטסט על עד 500 והידית של הקלאץ גומרת לי את היד בשיעורים וזה מגיע לכמעט יבלת כבר

אני מתכנן לקנות גם אופנוע בחודש חודשיים הקרובים אז כפפות זה לא מצרך שישב לי סתם בארון.

השאלה היא כזאת איזה כפפות יתאימו למישהו ברמה שלי?

אני צריך את כל המיגונים מקולאר and stuff ?

 

מיגונים לא קשורים לניסיון או יכולת.

hope for the best, expect the worse.

פורסם
מיגונים לא קשורים לניסיון או יכולת.

לא הבנתה תכוונה שלי

 

התכוונתי לזה שאולי המיגונים לא ישמשו אותי פשוט ויספיקו לי כפפות פשוטות וזולות יותר

פורסם
לא הבנתה תכוונה שלי

 

התכוונתי לזה שאולי המיגונים לא ישמשו אותי פשוט ויספיקו לי כפפות פשוטות וזולות יותר

המיגונים בכפפות לא ישמשו אותך???

זה כי קיבלת ביטוח נגד החלקות, תאונות ושאר ירקות?

Trust me! It's not the end, it's not even the end of the beginning

פורסם
יש לי את אלו: http://www.kneedraggers.com/index.php?partno=33-35GLSP22והן ממש מוצלחות, נוחות ונראה שגם בטיחותיות (עוד לא יצא לי לבדוק אותן בנושא).

 

אני עוד קניתי אותם ב 65$, אבל אני רואה שהמחיר עלה מעט.

דרך אגב, גילגול..., כבר יצא לך לקנות את המגיני ברכיים של ICON שראית באתר

הזה...?

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם

לא כדאי לקנות בארץ, מחירים מופקעים בצורה לא הגיונית.

אבל שים לב שאתה חייב למדוד לפני שאתה קונה, והמבחר בארץ קטן מאוד (של מותגים).

אני קניתי לאחרונה את ה- Alpinestars SPS מאוד נוחות ובימים החמים האחרונים הן היו מאוד נסבלות.

Finger's gonna kill me.

פורסם
תודה על התגובות

 

ולגילגול: תגיד יש תכפפות האלה בארץ?

ואם כן זה עולה כמו באתר או פי 9 יותר?

אני יכול לומר לך שדגם פחות טוב עלה בארץ פי 3-4.

 

ולא עוד לא קניתי את מגיני הברכים (כי אני דפוק בראש!!!) אני חייב באמת לרכוש אותם!

פורסם

ולא עוד לא קניתי את מגיני הברכים (כי אני דפוק בראש!!!) אני חייב באמת לרכוש אותם!

האמת שגם אני התחלתי לבדוק לגביהם..., והם נראים כאחלה קנייה...

אני מנסה להתארגן עליהם דרך דיילת שאני מכיר בעקיפין שתקנה בניו-יורק..

 

יש מפיצים של ICON בכל חנות אופנועים כמעט...

 

ו65$ זה לא כ"כ הרבה בשביל הזוג הזה...

-tPR:ReDesign

-"We Do Better at 45°"

פורסם
האמת שגם אני התחלתי לבדוק לגביהם..., והם נראים כאחלה קנייה...

אני מנסה להתארגן עליהם דרך דיילת שאני מכיר בעקיפין שתקנה בניו-יורק..

 

יש מפיצים של ICON בכל חנות אופנועים כמעט...

 

ו65$ זה לא כ"כ הרבה בשביל הזוג הזה...

 

כן, אני אומר לך, בארץ אתה לא תמצא כלום! אולי במחירים מופקעים של 500 שח, וגם דברים שלא פרקטים בכלל ליום יום. אני מקווה לרכוש אותם בקרוב...אני העדכן איך הם.

פורסם
לא הבנתה תכוונה שלי

 

התכוונתי לזה שאולי המיגונים לא ישמשו אותי פשוט ויספיקו לי כפפות פשוטות וזולות יותר

המיגונים לא ישמשו אותך?

אתה חסין נפילות?

אה, אני יודע, אתה עשוי מחומר שחסין אספלט ולכן כאשר תיפול מהאופנוע, אם תיפול, אז האספלט או שיברח הצידה או שהפוך לג'לי רך ונעים...

 

כפפות זה ציוד חובה באופנוע.

נקודה.

מיגונים זה דבר שצריך אחרי שזה כבר מאוחר מדי.

תנסה לא לגלות את זה לבד. יש מספיק מטומטמים שכבר גילו את זה לבד.

כתבה נפלאה בפול-גז ומאויירת היטב לגבי פציעות שונות מאופנוע.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...