Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור קצין בטיחות בתעבורה שמנהל צי רכב, שמתי לב שעובדים שהילדים שלהם הוציאו רישיון ומבקשים שהם יקבלו אישור לנהוג רובם עם רישיון נהיגה לאוטומט בלבד.

לדעתי זה 80 אחוז ומעלה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מאוד גבוה. 

 

בכיתה של הבת שלי רק היא ועוד ארבעה עשו על ידני.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני התעקשתי שהבנים שלי ילמדו על ידני. שניים מהשלושה גם ניצלו זאת בחו"ל. אבל כנראה שכיום גם שכירת רכב אוטומטי בחו"ל אינה יקרה במיוחד (בניגודל מצב לפני מספר שנים, אז המחיר היה יכול להיות כפול), כך שהשימושיות של הידני לרוב הקהל קטנה.

 

מעטיל חושבים על האשפרות שיזקקו לרכב ידני - אם רכב קטן וזול ואם רכב עבודה כמו טנדרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חובב ידני

אבל יכול להבין מי שמוותר על זה.
נכון שבתחום הרכבים הקטנים/הזולים יש לזה עדיין אטרקטיביות מסויימת אבל כנראה יש מי שבכל מקרה לא ילכו על ידני.
לגבי טנדרונים, גם הם לדעתי באים גם כאוטומט.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

מסכים איתך. אני גם חושב שלפני שלומדים לרוץ צריך ללמוד ללכת, כלומר - קודם לדעת לנהוג בלי התעסקויות מיותרות (פעם הדבר שתלמידי נהיגה הכי חששו ממנו היה כיבוי מנוע, לא תאונה) ורק אז ללמוד להעביר הילוכים. אם זה אומר לעשות שיעורים ראשונים על אוטומט, או הסבה לידני (כמה מסובך זה?) כשיש צורך.

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk
 

פורסם

לפי ההיצע של רכבים ידניים חדשים, כנראה שלמי שלומד נהיגה כבר אין באמת צורך ללמוד על ידני אלא אם כן מדובר בחובב/ת רכב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הסיבה שהמלצתי לבת שלי ללמוד על ידני היא בעיקר כדי ש"תרגיש" איך אוטו עובד וגם כי כחיילת/סטודנטית אם תצטרך רכב משלה זה פותח אפשרויות לדברים זולים ואמינים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

האמת היא שאני לא מבין מדוע נער\ה בריא\ה יוגבלו לאוטומט. סה"כ הפעלת ההילוכים היא הליך פשוט, וכיום, עם hill hold ומנועים עתירי מומנט נושא הזינוק בעליה הפך פשוט לגמרי, רוב התלמידים לא מכירים כבר את שיטת בלם היד. קרוב לודאי שאפילו מבחינת משךלימודי הנהיגה ההילוכים מוסיפים לא יותר משעה - שעתיים לתכנית הלימודים עד המבחן המעשי.

 

אבל עם ישראל עצלן.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא קשור לעצלנים. זה קשור למעשיים.
הסבירות שינהגו על גיר רגיל בחייהם נמוך מאוד אלא אם זה חובב/ת רכב כמו שציינו.

גם היבואנים בעשור האחרון צמצמו משמעותית את ההיצע ואם זה לא רכב קטן מאוד או מסחרי הסיכוי לראות רכב עם תיבה ידנית נמוך עוד יותר.

בנוסף, הרכבים החשמליים בעתיד גם יהיו אוטומטיים.


Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

האמת היא שאני לא מבין מדוע נער\ה בריא\ה יוגבלו לאוטומט. סה"כ הפעלת ההילוכים היא הליך פשוט, וכיום, עם hill hold ומנועים עתירי מומנט נושא הזינוק בעליה הפך פשוט לגמרי, רוב התלמידים לא מכירים כבר את שיטת בלם היד. קרוב לודאי שאפילו מבחינת משךלימודי הנהיגה ההילוכים מוסיפים לא יותר משעה - שעתיים לתכנית הלימודים עד המבחן המעשי.

 

אבל עם ישראל עצלן.

אותו הדבר אפשר לשאול כל אחד מאיתנו למה לא עשינו ישר עד 12 טון.

 

בגלל הסבירות הנמוכה שנצטרך אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 דקות, asix כתב:

זה לא קשור לעצלנים. זה קשור למעשיים.
הסבירות שינהגו על גיר רגיל בחייהם נמוך מאוד אלא אם זה חובב/ת רכב כמו שציינו.

נכון לעכשין כ 50% מהמכוניות הקיימות בעולם עדיין עם גיר ידני...

 

 

פורסם (נערך)

טוב, הרכבים האוטונומיים בעתיד בכלל לא יזקקו לנהג. בינתיים אני לא כל כך אופטימי לגבי רכבים חשמליים בתפוצה המונית בגלל מגבלות ייצור.

 

אבל לגבי הילוכים ידניים - כל עוד רכבים מיוצרים בתצורה זו כדאילהיות מורשה לנהוג בהם, ולו בשביל החופשות בחו"ל. לא מדובר באיזה יכולת שמצריכה הכשרה בנאסא, סה"כ עוד שעה או שתיים אצל המורה לנהיגה. בסופו של דבר הכשלון בטסט הוא בדרך כלל על ההשתלבות בתנועה ולא בגלל תפעול הרכב, וזו איה תלויה בתיבת ההילוכים.

 

@Night Driver ההשוואה שלך שגויה. נהיגה במשאית כה שונה מנהיגה ברכב פרטי עד שאין להשוות ביניהן ובאמת הצורך הצפוי ביכולת הזו זעיר. לעומת זאת, הילוכים ידניים לא עוברים מהעולם. למעשה הם מהווים קרוב למחצית הרכבים המיוצרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נכון לעכשין כ 50% מהמכוניות הקיימות בעולם עדיין עם גיר ידני...
וכמה דגמים היבואנים מביא עם גיר רגיל?
נתקלת ברכב היברידי/חשמלי ידני? ( לטוב ולרע זה הכיוון שעולם הרכב הולך)

מסכים שכל עוד יש בעולם רכבים ידניים כדאי שיהיה רישיון מתאים אליהם.
אבל רוב האנשים לא חושבים כך וזאת גם הסיבה שהביקוש אליהם נמוך משנה לשנה.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

ההשוואה שלך שגויה. נהיגה במשאית כה שונה מנהיגה ברכב פרטי עד שאין להשוות ביניהן

אתה טועה. כל הטנדרים האמריקאים דורשים רשיון כזה והם כמו רכב פרטי. זה לא רק משאיות כמו איסוזו 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...