Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
 שיתוף
עוקבים 40

פוסטים מומלצים

כרגע הפוקוס תגיע רק בשתי גרסאות אקטיב: האצ'בק וסטיישן, עם רשימת אבזור ארוכה, מנוע חזק, ומחירים אטרקטיביים. אבל זו רק הסנונית הראשונה. התוכנית להמשך: אקספלורר, ברונקו ספורט, ו"שני" המוסטנגים. 

 

219119931_---7.thumb.jpg.d58cdd9789c4a6c9e5b70c288b0e1743.jpg338742544_---6.thumb.jpg.3627eab3f41c4a6185b72ef7ba0454e1.jpg1330231285_---1.thumb.JPG.b8b68d054c5e235465e79b97a1d1fb12.JPG

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

יתקנו אותי אם אני טועה (ואני בטוח שזה יקרה. לא יפספסו הזדמנות להיכנס בי. שזה חוסך לי את התחקיר אז win-win מבחינתי 😄) אבל חיישני חגורות הם חובה, אז אין באמת חובה לציין אותם במפרט. אנחנו פשוט התרגלנו שה

לא בטוח שמחיר זול יחסית ורשימה ארוכה של אבזור יספיקו כדי להחזיר את הפוקוס למיינסטרים המשפחתי. אם היו מוסיפים אחריות מורחבת לגיר ולמנוע של לפחות 5 שנים, גם אם הרכב מחליף בעלים זה היה תורם באופן משמ

הפוקוס אקטיב טורר (או בקיצור, הפוקוס סטיישן) היתה אצלי יומיים. יש חיישני חגורות עם תצוגה בה ניתן לראות מי חגור (בדיוק כפי שהיה בפוקוס דור 3). לא טרחתי לבדוק האם יש צפצוף כאשר מישהו לא חגור כ

תמונות שפורסמו בשרשור

תודה פבל,

 

מאחל להם להצליח בשוק הישראלי, לא כמו בעבר.

 

חייב לציין שה-Active X נראית נהדר.

 

דלק פינו את כל האדגים בקומה ה-3 בחלונות הבניין סוף סוף?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תפסו את עצמם בידיים? ימים יגידו.

 

אגב, יש צפי להגעת הפיאסטה?

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

על הפיאטסה לא דיברו. אני לא יודע אם בכוונה תחילה או כי שכחו ממנה. אני מאוד מקווה שהיא תגיע. במיוחד אחרי שכבר דאגו לרשום אותה ואפילו להעלות כמה רכבים לכביש. 

מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה PriceDevil הזה מסתבר שווה את המקום שהוא תופס על השרת (פוקוס חוזרת בגוון גרסאות).

האמת, נראה מעניין מאוד ומתומחר יפה מאוד. על הנייר, שובר שוק.

 

כל עוד שום מערכת שם לא תגרום לחווית משתמש הזויה ויקרה לתיקון, זה מתכון מעולה להחזיר את הפוקוס לכבישים.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח שמחיר זול יחסית ורשימה ארוכה של אבזור יספיקו כדי להחזיר את הפוקוס למיינסטרים המשפחתי.

אם היו מוסיפים אחריות מורחבת לגיר ולמנוע של לפחות 5 שנים, גם אם הרכב מחליף בעלים זה היה תורם באופן משמעותי להוריד את החשש והדעות הקדומות.

 

 

 

 

  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 2

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שזה לא עזר. לא הייתה יכולת לתקן את הגיר בשל כשל תכנוני. האחריות לא הייתה שווה הרבה.

 

 

Volvo V40 T5 Cross Country

Mazda CX5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

׳טיפול כל 30,000 ק"מ או 24 חודשים המוקדם מבינהם׳. 

אמיתי?

קרדיט ל- misterb על התמונה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הם נתנו הצעה מעניינת בקטגוריה מתה, שנמצאת בחייאה מלאכותית של חברות ליסינג, מי הולך לקנות רכב סטיישן או האצ'בק עם כסף שלו? השוק עבר לקרוסאוברים. אבל לדלק לא יכולים להסתמך על שוק הליסינג אחרי הקודמת בתפקיד. לכן הם מנסים לקסום ללקוח הפרטי. אם היו מחליפים את השם כמו שעשו בסובארו, מאזדה או קיה זה היה עובר איך שהוא. כמו שזה נראה, היא הולכת להיות עוד רכב טוב שאף אחד לא קונה.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

~

למרות שגם באירופה הקרוסאוברים משתלטים, עדיין יש נתח שוק לא קטן לקטגוריית הגולף ובמיוחד לסטיישנים. נהגתי בדור הזה של הפוקוס בכמה גרסאות והוא פשוט מעולה. אישית, הייתי בוחר בה על פני הגולף ושאר המתחרות ללא היסוס.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם הייתי בוחר ב ST LINE מכספי הפרטי אם הייתי מחפש אוטומטית למשפחה על פני כל קרוסאובר.

 

עצוב שזה המצב היום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק רציתי לרשום.

VW מוכרת רכבי GOLF בקצב יציב. הקטגוריה רחוקה מלמות גם ללא ליסינג.

 

לדעתי אם לא יהיו בעיות אמינות או החלטות כמו "אנחנו לא מאפשרים ביטול Start & Stop" הרכב הזה יהיה דווקא כן בTOP 5 של מי שמחפש רכב מהקטגוריה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, פבל כתב:

על הפיאטסה לא דיברו. אני לא יודע אם בכוונה תחילה או כי שכחו ממנה. אני מאוד מקווה שהיא תגיע. במיוחד אחרי שכבר דאגו לרשום אותה ואפילו להעלות כמה רכבים לכביש. 

האם הקוגה הוזכרה?

קרדיט ל- misterb על התמונה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...