Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
 שיתוף
עוקבים 40

פוסטים מומלצים

דגם יפייפה, בטוח שיהיו הרבה קונים

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

יתקנו אותי אם אני טועה (ואני בטוח שזה יקרה. לא יפספסו הזדמנות להיכנס בי. שזה חוסך לי את התחקיר אז win-win מבחינתי 😄) אבל חיישני חגורות הם חובה, אז אין באמת חובה לציין אותם במפרט. אנחנו פשוט התרגלנו שה

לא בטוח שמחיר זול יחסית ורשימה ארוכה של אבזור יספיקו כדי להחזיר את הפוקוס למיינסטרים המשפחתי. אם היו מוסיפים אחריות מורחבת לגיר ולמנוע של לפחות 5 שנים, גם אם הרכב מחליף בעלים זה היה תורם באופן משמ

הפוקוס אקטיב טורר (או בקיצור, הפוקוס סטיישן) היתה אצלי יומיים. יש חיישני חגורות עם תצוגה בה ניתן לראות מי חגור (בדיוק כפי שהיה בפוקוס דור 3). לא טרחתי לבדוק האם יש צפצוף כאשר מישהו לא חגור כ

תמונות שפורסמו בשרשור

האמת? חדשות מאוד מעניינות, ואני מקווה שהרכב הזה יהווה הצלחה הפעם... לדעתי יש לו הרבה מה להציע.

בהחלט מסכים שהיו צריכים לשנות לו את השם.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שעברנו את הימים שממציאים כאן בישראל שמות לדגמים.

היחידים שעוד מתמידים בכך הם סובארו עם ה-B4 וסוזוקי עם ה'סופר' סוויפט שכבר לא ממש תפס.

 

דלק מוטורס יודעים למכור, בתנאי שיש להם מה למכור.

האוטו הזה מוצע במחיר מצויין ועם מפרט דיי מרשים ביחס למתחרות הישירות ולמחיר. הוא אולי לא יפה כמו קיה אקסיד או מאזדה CX30 אבל שוב הבדל המחיר מספיק משמעותי כדי שיהווה אלטרנטיבה רצינית.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כי אין גם שליטה ידנית על העברת ההילוכים, שזה יכול להיות חסרון גדול בגיר אוטומטי עם הילוכים לדעתי (להבדיל מגיר רציף).

 

אני לא מדבר על צורך בתפעול ידני לצורך נסיעה מהירה דווקא, אלא לצורך נסיעה רגילה שבה קיימים מצבים מסויימים של נסיעה בהם קיימים חסרונות מובנים בכיול של גיר אוטמטי עם הילוכים ולצורך התגברות עליהם.

 

מצב שכיח ושנוא עליי בגיר אוטומטי עם הילוכים הוא בנסיעה בכביש עם פסי האטה, כאשר הגיר מעלה ומוריד הילוכים כמו פורפורה ובדרך כלל הפוך ממה שאתה רוצה.

 

כלומר לפני פס האטה כשעוזבים את דוושת התאוצה כדי שהרכב יאט, הגיר דווקא מעלה הילוך כי הוא חושב שאתה עובר למצב שיוט עם פחות עומס ואז כשאתה עולה על פס האטה לגיר נופל האסימון שלא לכך התכוון המשורר והוא מוריד הילוך ואפילו שני הילוכים כדי לפצות על הטעות הקודמת וכך חוזר וחלילה.

 

והתופעה הזאת יכולה לקרות גם לפני סיבוב ועוד מצבי דרך אחרים. מספיק גם שהגיר מכוייל לנסיעה חסכונית וסתם מריץ הילוכים למעלה. 

 

מעניין אם יש לפחות מצב ספורט בגיר?

 

בשליטה ידנית ניתן להתגבר על החסרונות הנ"ל למרות שאני שונא גם את הצורך בתפעול ידני בגיר אוטומטי, אבל בלית ברירה עדיף שתהיה האפשרות  לתפעול ידני מאשר בלי. למעשה גיר אוטומי בלי שליטה ידנית הוא סיבה בשבילי לפסול את הרכב.

 

בגלל זה אני אוהב גיר רציף על אף חסרונות אחרים שלו.

 

למרות שמנועי טורבו חזקים וכוח זמין יכולים להתגבר גם על הילוך לא מתאים למצב הנסיעה הספיציפי, אבל התניידות ההילוכים עדיין מיותרת ולא אידיאלית במצבי נסיעה מסויימים. ישנם גם גירים אוטומטיים שמזהים טוב יותר את תנאי הדרך אבל זה לא מושלם אף פעם.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, green כתב:

קראתי כי אין גם שליטה ידנית על העברת ההילוכים, שזה יכול להיות חסרון גדול בגיר אוטומטי עם הילוכים לדעתי (להבדיל מגיר רציף).

 

אני לא מדבר על צורך בתפעול ידני לצורך נסיעה מהירה דווקא, אלא לצורך נסיעה רגילה שבה קיימים מצבים מסויימים של נסיעה בהם קיימים חסרונות מובנים בכיול של גיר אוטמטי עם הילוכים ולצורך התגברות עליהם.

 

מצב שכיח ושנוא עליי בגיר אוטומטי עם הילוכים הוא בנסיעה בכביש עם פסי האטה, כאשר הגיר מעלה ומוריד הילוכים כמו פורפורה ובדרך כלל הפוך ממה שאתה רוצה.

 

כלומר לפני פס האטה כשעוזבים את דוושת התאוצה כדי שהרכב יאט, הגיר דווקא מעלה הילוך כי הוא חושב שאתה עובר למצב שיוט עם פחות עומס ואז כשאתה עולה על פס האטה לגיר נופל האסימון שלא לכך התכוון המשורר והוא מוריד הילוך ואפילו שני הילוכים כדי לפצות על הטעות הקודמת וכך חוזר וחלילה.

 

והתופעה הזאת יכולה לקרות גם לפני סיבוב ועוד מצבי דרך אחרים. מספיק גם שהגיר מכוייל לנסיעה חסכונית וסתם מריץ הילוכים למעלה. 

 

מעניין אם יש לפחות מצב ספורט בגיר?

 

בשליטה ידנית ניתן להתגבר על החסרונות הנ"ל למרות שאני שונא גם את הצורך בתפעול ידני בגיר אוטומטי, אבל בלית ברירה עדיף שתהיה האפשרות  לתפעול ידני מאשר בלי. למעשה גיר אוטומי בלי שליטה ידנית הוא סיבה בשבילי לפסול את הרכב.

 

בגלל זה אני אוהב גיר רציף על אף חסרונות אחרים שלו.

 

למרות שמנועי טורבו חזקים וכוח זמין יכולים להתגבר גם על הילוך לא מתאים למצב הנסיעה הספיציפי, אבל התניידות ההילוכים עדיין מיותרת ולא אידיאלית במצבי נסיעה מסויימים. ישנם גם גירים אוטומטיים שמזהים טוב יותר את תנאי הדרך אבל זה לא מושלם אף פעם.

 

 

 

 

אני כמעט מוכן לשים כסף על זה שאתה היחיד שמעביר למצב ידני לפני פס האטה 😏

וברצינות, אם היצרן מנסה לחסוך - זה פרט אבזור שמאוד קל לוותר עליו כי הוא לא שימושי, או לפחות בטח לא "מוכר" בקטגוריה הזאת.. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, Mike808 כתב:

 

הוא אולי לא יפה כמו קיה אקסיד או מאזדה CX30 אבל שוב הבדל המחיר מספיק משמעותי כדי שיהווה אלטרנטיבה רצינית.

 

דווקא לדעתי הוא יותר יפיוף מהם, נראה מאוד אלגנטי עם קלאס. אבל זה עניין של טעם.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, green כתב:

קראתי כי אין גם שליטה ידנית על העברת ההילוכים, שזה יכול להיות חסרון גדול בגיר אוטומטי עם הילוכים לדעתי (להבדיל מגיר רציף).

 

אני לא מדבר על צורך בתפעול ידני לצורך נסיעה מהירה דווקא, אלא לצורך נסיעה רגילה שבה קיימים מצבים מסויימים של נסיעה בהם קיימים חסרונות מובנים בכיול של גיר אוטמטי עם הילוכים ולצורך התגברות עליהם.

 

מצב שכיח ושנוא עליי בגיר אוטומטי עם הילוכים הוא בנסיעה בכביש עם פסי האטה, כאשר הגיר מעלה ומוריד הילוכים כמו פורפורה ובדרך כלל הפוך ממה שאתה רוצה.

 

כלומר לפני פס האטה כשעוזבים את דוושת התאוצה כדי שהרכב יאט, הגיר דווקא מעלה הילוך כי הוא חושב שאתה עובר למצב שיוט עם פחות עומס ואז כשאתה עולה על פס האטה לגיר נופל האסימון שלא לכך התכוון המשורר והוא מוריד הילוך ואפילו שני הילוכים כדי לפצות על הטעות הקודמת וכך חוזר וחלילה.

 

והתופעה הזאת יכולה לקרות גם לפני סיבוב ועוד מצבי דרך אחרים. מספיק גם שהגיר מכוייל לנסיעה חסכונית וסתם מריץ הילוכים למעלה. 

 

מעניין אם יש לפחות מצב ספורט בגיר?

 

בשליטה ידנית ניתן להתגבר על החסרונות הנ"ל למרות שאני שונא גם את הצורך בתפעול ידני בגיר אוטומטי, אבל בלית ברירה עדיף שתהיה האפשרות  לתפעול ידני מאשר בלי. למעשה גיר אוטומי בלי שליטה ידנית הוא סיבה בשבילי לפסול את הרכב.

 

בגלל זה אני אוהב גיר רציף על אף חסרונות אחרים שלו.

 

למרות שמנועי טורבו חזקים וכוח זמין יכולים להתגבר גם על הילוך לא מתאים למצב הנסיעה הספיציפי, אבל התניידות ההילוכים עדיין מיותרת ולא אידיאלית במצבי נסיעה מסויימים. ישנם גם גירים אוטומטיים שמזהים טוב יותר את תנאי הדרך אבל זה לא מושלם אף פעם.

 

 

 

יש 5 מצבי נהיגה בגיר, שאחד מהם הוא ספורט.

עריכה אחרונה על ידי MostlyWicked
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, GTאי כתב:

סד"פ הנעה למערכבים עם כפתור ביטול Start & Stop הוא לחיצה על כפתור התנעה ומיד לחיצה על כפתור הביטול.

כל המערכת הזאת היא פתרון נוראי שעושה צחוק מהרגולציה.

פשוט לא נכון

כל עוד לא חם מדי, איזה סיבה יש לי לעמוד עם מנוע דלוק ברמזור? לא חבל על הרעש/דלק/ויברציות?

בעיני זו אחלה מערכת ואני משתמש בה המון

  • רעיון טוב! 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדיזל (ובכלל) מעריך שתוך חודשיים-שלושה. תכניות הייצור והאספקה השתבשו בגל הקורונה.

 

לא יודע מה סיכויי ההצלחה שלו - מהדגם הקודם 2016-2017 נמכרו 10 יחידות בלבד.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 5 שעות, MostlyWicked כתב:

מצב שכיח ושנוא עליי בגיר אוטומטי עם הילוכים הוא בנסיעה בכביש עם פסי האטה, כאשר הגיר מעלה ומוריד הילוכים כמו פורפורה ובדרך כלל הפוך ממה שאתה רוצה.

 

כלומר לפני פס האטה כשעוזבים את דוושת התאוצה כדי שהרכב יאט, הגיר דווקא מעלה הילוך כי הוא חושב שאתה עובר למצב שיוט עם פחות עומס ואז כשאתה עולה על פס האטה לגיר נופל האסימון שלא לכך התכוון המשורר והוא מוריד הילוך ואפילו שני הילוכים כדי לפצות על הטעות הקודמת וכך חוזר וחלילה.

לא יודע על איזה רכב אתה מדבר, אבל אצלי בעת עזיבת דוושת האצה, יש דווקא הורדת הילוכים.

 

כנראה אתה צריך לעבור לרכב צרפתי.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "פורד ישראל"? אני מכיר את Ford Motor Company ודלק מוטורס.

האם הסכסוך ביניהם שהיה הגורם העיקרי למותו של המותג הסתיים?

או שדלק מוטורס התייאשו ממאזדה ובמוו?

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, dani666 כתב:

לא יודע על איזה רכב אתה מדבר, אבל אצלי בעת עזיבת דוושת האצה, יש דווקא הורדת הילוכים.

 

כנראה אתה צריך לעבור לרכב צרפתי.

 

נראה לי מוזר מאחר וגיר אוטומטי מכויל כך שכשאתה נוסע במהירות מסוימת על הילוך מסוים ועוזב את דוושת התאוצה הוא מעלה הילוך.

 

אפשרות נוספת היא לחיצה על דוושת התאוצה עד שהרכב מגיע לסל"ד גבוה בו הגיר מתוכנת להעלות הילוך.

 

הורדת הילוך מתבצעת על ידי לחיצה חזקה יותר על דוושת התאוצה (קיק דאון) ולא על ידי עזיבתה.

 

ביטול האפשרות הראשונה של העלאת הילוך על ידי עזיבת דוושת התאוצה יגרום להשארות בהילוך נמוך מדי בנסיעה נינוחה.

 

אני מדבר על נסיעה בתוואי מישורי, יש גירים שמחוברים להבנתי לחיישן שיפוע שגורם להם להתנהג אחרת בשיפועים, בעזיבת דוושת התאוצה בירידות הגיר ישמור את ההילוך הנוכחי או יוריד הילוך. בעליות הוא ישמור על ההילוך הקיים.

 

אבל אני לא יודע הצפרדעים האלה גאונים.

עריכה אחרונה על ידי green
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

גם אני מדבר על נסיעה בתוואי מישור.  עזיבת הדוושה לא מעלה הילוך - נשאר בקיים, ומוריד כדי לשמור סל'ד (וכנראה גם לבלום).

 

הגיר מעלה הילוך כמו שאתה מתאר לא בעזיבת דוושה, אלא כאשר הדוושה לחוצה כך שהרכב לא מאיץ (או מאיץ לאט) - כלאמר כשמצד אחד הרכב מתקדם ומצד שני אין עומס על המנוע.

עזיבת דוושה לחלוטין - בהחלט מראה למחשב גיר/רכב נורמלי שאתה מתחיל להאט (לא מכיר רכב שכשעוזבים את דוושת הגז ממשיך להאיץ או כמינימום לשמור על מהירות קבועה - אלא אם הוא תקול).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 דקות, green כתב:

 

 יש גירים שמחוברים להבנתי לחיישן שיפוע שגורם להם להתנהג אחרת בשיפועים, בעזיבת דוושת התאוצה בירידות הגיר ישמור את ההילוך הנוכחי או יוריד הילוך. בעליות הוא ישמור על ההילוך הקיים.

 

 

בחיים לא שמעתי על זה.. מעניין. אתה בטוח שיש חיישן כזה?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...