Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בתאריך 15.5.2020 בשעה 08:39, guy.a כתב:

כל הקטגוריה של רכבי סטיישן שהיו פופולריים לפני מספר שנים, בעיקר בשוק הליסינג, קרסה לחלוטין וכמעט ולא מיובאים יותר, כך גם רכבים משפחתיים, חוץ מטיוטה קורולה, השאר נעלמו. איפה הקיה סיד או הפורטה, היונדאי 30ו או אלנטרה. בסובארו b3 כולם נעלמו כמעט לגמרי.
גם הפורד הזו, תעשה קצת רעש בפורום וכמעט ולא תמכר, אפילו שיבאו אותה עם פלסטיקים לבתי הגלגלים. זה לא יעבוד. מי שרוצה רכב שטח לא יקנה את זה. ורכב משפחתי קלאסי , אף אחד לא רוצה יותר

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

 

הפסיקו את שיווק הפורטה אבל כלמוביל ממשיכים למכור אלנטרה, אבל מצד שני כלמוביל לא מביאים את ה-i30 סטיישן וטלקאר ממשיכים לייבא את הסיד סטיישן (כנראה בגלל שוק המוניות).

הסיבה לירידה במכירות הסטיישן היא בעיקר בגלל הקרוסאוברים.

  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתאריך 15.5.2020 בשעה 08:39, guy.a כתב:

כל הקטגוריה של רכבי סטיישן שהיו פופולריים לפני מספר שנים, בעיקר בשוק הליסינג, קרסה לחלוטין וכמעט ולא מיובאים יותר, כך גם רכבים משפחתיים, חוץ מטיוטה קורולה, השאר נעלמו. איפה הקיה סיד או הפורטה, היונדאי 30ו או אלנטרה. בסובארו b3 כולם נעלמו כמעט לגמרי.
גם הפורד הזו, תעשה קצת רעש בפורום וכמעט ולא תמכר, אפילו שיבאו אותה עם פלסטיקים לבתי הגלגלים. זה לא יעבוד. מי שרוצה רכב שטח לא יקנה את זה. ורכב משפחתי קלאסי , אף אחד לא רוצה יותר

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 

 

אבל הג'יפונים הם לא רכבי שטח גם.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שאין עדיין מידע בנושא הST-Line שתגיע בהמשך, אבל אנסה לשאול בכל זאת: מישהו יודע אם תהיה בה אפשרות לשלוט ישירות על ההילוכים? מילא לא היו שמים פלאפים מאחורי ההגה ומסתפקים בכפתורים ליד חוגת ההילוכים, אבל באקטיב חסר אפילו את זה, וזה מאוד בעייתי, אולי דילברייקר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הפסיקו את שיווק הפורטה אבל כלמוביל ממשיכים למכור אלנטרה, אבל מצד שני כלמוביל לא מביאים את ה-i30 סטיישן וטלקאר ממשיכים לייבא את הסיד סטיישן (כנראה בגלל שוק המוניות).

הסיבה לירידה במכירות הסטיישן היא בעיקר בגלל הקרוסאוברים.

לא התכוונתי שהפסיקו לייבא אותם, אלא שהם הפסיקו להוות את עיקר המכירות וכיום הם רכבי נישה.

תראה את המצב עם הרכבים של פיג'ו וסיטרואן, גם שם הם לא יותר מקישוט מתי ראית 308 או 508? את ה c4 הפסיקו לייצר. פיאט יצאה מהשוק הזה, אלפא לא הציגו יורשת לג'ולייטה, לקחת רכב ולהדביק לו קצת איפור שטח ולהגביהה ב 3 ס"מ. לדעתי לא ישכנע אף אחד. אבל אשמח להתבדות

תסתכל מה היה הגורל של יונדאי 20ו x, אף אחד לא קנה את זה, שעכשיו בגלל שהדביקו פלסטיקים והגביהו את המרכב, עכשיו זה רכב קרוסאובר.

אנשים לא יקנו את זה. אני גם לא מתלהב שלרכב יש 180 כ"ס. מה ההבדל ממנועי טורבו 1.5 של אופל אסטרה עם 150 כ"ס? היא יובאה עם בטיחות אקטיבית, לפני שזה נהיה הנורמה, אבל עדיין אף אחד לא קנה. פוקוס זה סוס מת. אז קצת מתחו את המנוע ל 180 במקום 150 וקצת מתחו את הגובה ב 3 ס"מ. ביג דיל.

 

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

 

 

  • מבאס 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, guy.a כתב:

לקחת רכב ולהדביק לו קצת איפור שטח ולהגביהה ב 3 ס"מ. לדעתי לא ישכנע אף אחד. אבל אשמח להתבדות

תסתכל מה היה הגורל של יונדאי 20ו x, אף אחד לא קנה את זה, שעכשיו בגלל שהדביקו פלסטיקים והגביהו את המרכב, עכשיו זה רכב קרוסאובר.

מה ההבדל בין זה לבין ה-xCeed, הארונה, הקאמיק, ה-c3 aircross, הקרוסלנד או הסטוניק (ואחרים, הרשימה כבר מספיק ארוכה)? זו רק שאלה של עיצוב, למתי מעט מהקרוסאוברים יש איזושהי יכולת שטח. גם הפרשי הגובה שוליים לגמרי.

 

אגב קרוסלנד, גם ה-SUVs של אופל לא נמכרים, זו בעיה גורפת במותג.

 

ובלי שום קשר, YNET פרסמו גם הם מבחן לפוקוס, פחות מחמיא מזה של אוטו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדלים הם עיצוב מובדל ושינוי שם. ללקוחות זה מספיק.

נכון שלאנשים שמתעניינים ברכבים, זה לא עושה רושם, אבל לרוב הלקוחות, אין קשר בין איביזה לארונה. ואם היו קוראים לארונה, איביזה x היא לא הייתה מצליחה

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, MostlyWicked כתב:

אני מניח שאין עדיין מידע בנושא הST-Line שתגיע בהמשך, אבל אנסה לשאול בכל זאת: מישהו יודע אם תהיה בה אפשרות לשלוט ישירות על ההילוכים? מילא לא היו שמים פלאפים מאחורי ההגה ומסתפקים בכפתורים ליד חוגת ההילוכים, אבל באקטיב חסר אפילו את זה, וזה מאוד בעייתי, אולי דילברייקר.

 

איכשהו לא קלטתי שהאופציה לא קיימת יותר 🙄 אני לא יכול לדמיין נסיעה אחת בלי היכולת לשלוט בהילוכים.. מאוד תמוהה שלא קיימת האפשרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, guy.a כתב:

לא התכוונתי שהפסיקו לייבא אותם, אלא שהם הפסיקו להוות את עיקר המכירות וכיום הם רכבי נישה.

תראה את המצב עם הרכבים של פיג'ו וסיטרואן, גם שם הם לא יותר מקישוט מתי ראית 308 או 508? את ה c4 הפסיקו לייצר. פיאט יצאה מהשוק הזה, אלפא לא הציגו יורשת לג'ולייטה, לקחת רכב ולהדביק לו קצת איפור שטח ולהגביהה ב 3 ס"מ. לדעתי לא ישכנע אף אחד. אבל אשמח להתבדות

תסתכל מה היה הגורל של יונדאי 20ו x, אף אחד לא קנה את זה, שעכשיו בגלל שהדביקו פלסטיקים והגביהו את המרכב, עכשיו זה רכב קרוסאובר.

אנשים לא יקנו את זה. אני גם לא מתלהב שלרכב יש 180 כ"ס. מה ההבדל ממנועי טורבו 1.5 של אופל אסטרה עם 150 כ"ס? היא יובאה עם בטיחות אקטיבית, לפני שזה נהיה הנורמה, אבל עדיין אף אחד לא קנה. פוקוס זה סוס מת. אז קצת מתחו את המנוע ל 180 במקום 150 וקצת מתחו את הגובה ב 3 ס"מ. ביג דיל.

 

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

 

 

 

השוק הישראלי אינו אמת מידה לדבר , אתה ככל הנראה שוכח שעיקר השוק הוא בתחום הליסינג ושם כעומק ההנחה כל הצלחה במכירות.

180כ"ס היה פעם הספק של הוט האצ, מדהים שבמחיר של משפחתית פשוטה אתה מקבל מנוע עם יכולות מעין אילו, במיוחד כאשר מחוברת לזה שילדה מבין הטובות בקבוצה .

במחיר נכון לחברות הליסינג הסוס המת לדעתך ידהר ועוד איך, הרכב מצויד היטב כבר בגירסאת הבסיס, גיר פלנטרי 8 הילוכים , לטעמי מדובר בהצעה מעולה.

יעשה נכון היבואן אם יצמיד אחריות ארוכה לרכב על מנת להחזיר את הביטחון במותג.

הסטיישן עדיף על כל גיפוני השופוני למשפחה עם מקום ומרווח למשפחה צעירה עם עגלות וציוד..., השאלה הקבועה אצל הישראלי הממוצע, שופוני ואו תכלס...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הליסינג יקפוץ על הפורד הזו, בדיוק כמו שקפץ על האופל אסטרה.
זה רכב שאין לו שום סיכוי מקומי.
זה שלרכב יש 180 כ"ס, ושזה המון כוח אין קשר לכלום. גם לאסטרה יש הרבה כוח. זה לא עשה רושם. את הנזקים שהפוקוס הקודמת עשתה, רק שינוי שם יכול לתקן.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שאין שליטה על מנגנון תמיכה לגב ומסאז' (שניהם קיימים בפומה שעתידה להמכר באירופה). 

כמו כן, לא מובן למה מביאים רכב משפחתי ללא יציאות מזגן למושבים האחוריים. 

או שהיצרן ישן בעמידה או שהיבואן החליט לחסוך על משפחתו של הנהג 😉

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל דגמי הפוקוס יש פתח איוורור מתחת למושבים הקדמיים. לא מוצעים פתחי איוורור בקונסולה המרכזית באף דגם/רמת אבזור.

  • אהבתי 1

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בסרטונים מחו"ל גם לא היו פתחי מיזוג מאחור, נראה אכן שאין אופציה כזאת.

 

להעדר שליטה ידנית בתיבת ההילוכים יש גם חסרון מהותי ששכחתי והוא קיבוע הילוך בירידה על מנת לשמור על מהירות הרכב, כפי שמצויין במבחן באתר אוטו. ברכב היברידי זה לא מפריע כי בלימה גורמת לטעינת הסוללה, אבל ברכב רגיל זה סתם גורם לשחיקת רפידות הבלמים ולהתחממות שלהן.

 

מתמונות של פנים הרכב, יש לי סימן שאלה לגבי האפשרות להגיע לתנוחת נהיגה נכונה ללא הפרעה לרגל ימין מהקונסולה המרכזית, אבל זה דבר שצריך לבדוק בפועל.

 

חלקים מסוימים בפנים הרכב נראים קצת פשוטים ומיושנים בתמונות, בעיקר החלק של תפעול המזגן, אבל גם צריך להיבדק בפועל.

 

הרכב נראה כחבילה פחות עגולה ומאוזנת ממה שהוא נראה בהתחלה ללא קשר לקטגוריה אליה הוא משתייך.

 

לרוב עמך ישראל הביצועים החזקים לא מהווים פקטור בכלל ודי להסתכל ברשימת הרכבים הנמכרים ביותר בישראל בכל השנים ולהיווכח שמלבד דגמי סקודה, כולן בסך הכל עגלות עם סוסה אחת (עיין ערך בספורטג 1.6 ו- 2 ליטר, פיקנטו ושות) או שתי סוסות :) (עיין ערך בהיברידיות למינהן).

 

לסיכום: כגובה ההנחה לחברות הליסינג יהיה שיעור ההצלחה של הפוקס הזאת.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1342 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...