Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 1 שעה, פבל כתב:

 

הרבה זמן לא ראיתי מרווח טיפולים מומלץ של כל שנתיים ולא כל שנה (כל עוד לא הגעת ל 30K), מרשים מאוד למרות שבטח לא הייתי מדלג על שנה של לפחות החלפת שמן ופילטר.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 4 שעות, PriceDevil כתב:

 

החודש שחלף (לדעתי) הוא לא חודש מייצג כי השוק עדיין הססני משהו.

 

אין לי דרך לדעת כמה הזמנות נפתחו, כרגע 25 מכוניות עלו על הכביש רובן (כנראה) מכוניות הדגמה. אני מעריך שעוד חודשיים-שלושה יהיו מספיק נתונים כדי לדעת לאן הרוח נושבת.

25 רכבי הדגמה?

אני מבין שהם צופים ביקוש גבוה לנסיעות מבחן, אבל עדיין נשמע נתון גבוה.

מה בד״כ הכמות שיבואנים מקצים לרכבים שהם צופים שיהיו מבוקשים?

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד פרטים כאן.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Asaf-R כתב:

25 רכבי הדגמה?

אני מבין שהם צופים ביקוש גבוה לנסיעות מבחן, אבל עדיין נשמע נתון גבוה.

מה בד״כ הכמות שיבואנים מקצים לרכבים שהם צופים שיהיו מבוקשים?

 

בוודאות לא כל ה-25 הם רכבי הדגמה, אבל כמעט כולם. אין כללי אצבע בכל הנוגע לרכבי הדגמה, אבל כמות כזאת כשמדובר בדגם חדש שרוצים להחדיר לשוק באגרסיביות - אינה חריגה.

 

זה רק מעיד על כך שהם באמת מתכוונים להצליח עם הדגם הזה.

עריכה אחרונה על ידי PriceDevil
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירים אטרקטיביים, מלבד מחיר הסדאן 1 ליטר שזהה למחיר האצ'בק 1.5 ליטר st line למרות שהיה אמור להיות נמוך יותר.

 

מעניין למה לא הביאו את גירסת הסטיישן עם מי מהמנועים או רמות הגימור הללו או אחרות והביאו רק את האקטיב. האם יש כוונה להביא בהמשך?

 

דרך אגב קראתי שהמתלים בגירסת ה- st line מונמכים ב- 1 ס"מ, האם זה אומר שהכיול של גירסה זו נוקשה יותר משאר הגרסאות?

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר של הסדאן (לפחות הבנזין, להבנתי) מכוון חזק לליסינג ולאפס ק"מ. בניחוש מופרך: 115-120 באתר האפס ק"מ המועדף עליך בקרוב. למרות שבמחשבה בניה, כשמסתכלים על קבוצת הזיהום דווקא הסדאן בקבוצה גבוהה יותר (7 לבנזין, 8 לדיזל, ההאצ'בק קבוצה 5) אז יש סיכוי שאני לגמרי טועה פה.

 

שמתם לב שבכל הגרסאות אין חיישני חגורות בטיחות? מילא התרעה על רכב בשטח מת, אבל על זה להתקמצן? מה נסגר?

 

לפחות ה-ST-Line שומרת על מידות צמיגים נורמליות (לא מעט, בימינו) ולא כוללת גג נפתח ו/או פנורמי.

 

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, pooh-bear כתב:

המחיר של הסדאן (לפחות הבנזין, להבנתי) מכוון חזק לליסינג ולאפס ק"מ. בניחוש מופרך: 115-120 באתר האפס ק"מ המועדף עליך בקרוב. למרות שבמחשבה בניה, כשמסתכלים על קבוצת הזיהום דווקא הסדאן בקבוצה גבוהה יותר (7 לבנזין, 8 לדיזל, ההאצ'בק קבוצה 5) אז יש סיכוי שאני לגמרי טועה פה.

 

שמתם לב שבכל הגרסאות אין חיישני חגורות בטיחות? מילא התרעה על רכב בשטח מת, אבל על זה להתקמצן? מה נסגר?

 

לפחות ה-ST-Line שומרת על מידות צמיגים נורמליות (לא מעט, בימינו) ולא כוללת גג נפתח ו/או פנורמי.

 

 

הם גם ציינו על גרסת ה-1 ליטר סדאן שמרווח הטיפולים הוא פעם בשנתיים או 30 אלף ק"מ, ביחד עם המחיר שזהה ל-1.5 האצ'בק - רכב ציים קלאסי.

הגורל שלה כמשומשת יהיה כמו של ניסאן סנטרה וקיה פורטה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם להאצ'בק אותו מרווח טיפולים, אז אני מניח שגם לאקטיב (אותו מנוע). אני דווקא מפחד שעם מרווח טיפולים כזה וטיפולי ליסינג, הגורל שלהן יהיה כמו של הבראבו עם המולטיאיר, שלא לומר thp156. החלטה מאוד אמיצה של היבואן ללכת על מרווח טיפולים כזה ברכב שבא לשבור את סטיגמת ה(אי)-אמינות של הדור הקודם.

 

דווקא לסדאן דיזל מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, כמו כל רכב נורמלי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם להאצ'בק אותו מרווח טיפולים, אז אני מניח שגם לאקטיב (אותו מנוע). אני דווקא מפחד שעם מרווח טיפולים כזה וטיפולי ליסינג, הגורל שלהן יהיה כמו של הבראבו עם המולטיאיר, שלא לומר thp156. החלטה מאוד אמיצה של היבואן ללכת על מרווח טיפולים כזה ברכב שבא לשבור את סטיגמת ה(אי)-אמינות של הדור הקודם.
 
דווקא לסדאן דיזל מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, כמו כל רכב נורמלי.
בס"ד

מרווח טיפול של 30kkm + שימוש בשמנים זולים+אקלים קשוח, זה מתכון לטורבו שינפח את נשמתו מהר מאוד.
היצרן בעצמו מגדיר צמצום במרווחי טיפול עם האקלים הקשוח פה בארץ והיבואן הולך על 30?
אני לא יודע אם בדלק טיפשים או שהם סומכים שהמכלולים יחזיקו לפחות את 3 שנות האחריות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, pooh-bear כתב:

גם להאצ'בק אותו מרווח טיפולים, אז אני מניח שגם לאקטיב (אותו מנוע). אני דווקא מפחד שעם מרווח טיפולים כזה וטיפולי ליסינג, הגורל שלהן יהיה כמו של הבראבו עם המולטיאיר, שלא לומר thp156. החלטה מאוד אמיצה של היבואן ללכת על מרווח טיפולים כזה ברכב שבא לשבור את סטיגמת ה(אי)-אמינות של הדור הקודם.

 

דווקא לסדאן דיזל מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, כמו כל רכב נורמלי.

בראבו זה לא מולטי-אייר, אלא טי-ג'ט.

אבל כן, בהתחלה ההנחיות יצרן לטיפול בבראבו היו שנתיים או 30 אלף ק"מ, לאחר זמן מה שינו את זה לשנה או 15 אלף ק"מ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, rotemb כתב:

בס"ד

מרווח טיפול של 30kkm + שימוש בשמנים זולים+אקלים קשוח, זה מתכון לטורבו שינפח את נשמתו מהר מאוד.
היצרן בעצמו מגדיר צמצום במרווחי טיפול עם האקלים הקשוח פה בארץ והיבואן הולך על 30?
אני לא יודע אם בדלק טיפשים או שהם סומכים שהמכלולים יחזיקו לפחות את 3 שנות האחריות.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

מת על התגובות המתיימרות להיות "הנדסיות", עם ברכות על העוסקים במלאכה. אלא אם יש ברשותך מידע רלוונטי וספציפי על המנועים הנדונים, ההודעה שלך היא לא יותר מתיאוריית קונספירציה המלווה ביותר מדי בטחון עצמי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היסטורית, אף רכב לא שרד כאן עם מרווח טיפולים כזה. ולא שלא היו נסיונות.

  • לא הבנתי... 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מת על התגובות המתיימרות להיות "הנדסיות", עם ברכות על העוסקים במלאכה. אלא אם יש ברשותך מידע רלוונטי וספציפי על המנועים הנדונים, ההודעה שלך היא לא יותר מתיאוריית קונספירציה המלווה ביותר מדי בטחון עצמי.
בס"ד

תגיד, אם היצרן בעצמו אומר לצמצם מרווחי טיפול בתנאי אקלים קשים כמו בארץ, גם היצרן שותף לתאוריית קונספירציה לשיטתך?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1343 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...