Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למרבית הרכבים המשפחתיים החל משנות ה- 90 קיימים
פתחי אוורור מתחת למושבים הקדמיים.

פתחים אלו יעילים בעיקר לצורך חימום חלל הרכב האחורי.
הם פחות יעילים למיזוג אוויר במצב קירור זאת עקב
מיקומם הנמוך וחוסר אפשרות כיוון פתחי היציאה כלפי מעלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 200
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 20 דקות, zvit כתב:

לכל דגמי הפוקוס יש פתח איוורור מתחת למושבים הקדמיים. לא מוצעים פתחי איוורור בקונסולה המרכזית באף דגם/רמת אבזור.

 

רק לחימום :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה רק לחימום. זוכר את הפתחים הללו כפתחי מיזוג אפילו בוולוו 145 שהיתה לבעלה של אמא שלי מהעבודה לפני 40 ומשהו שנים...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.5.2020 בשעה 20:34, PriceDevil כתב:

גירסת הסדאן תגיע ברמת גימור גבוהה ומיועדת לקהל אחר מהקהל של גירסאות האקטיב המוגבהות וההאצ'בק שתגיע ברמת גימור ספורטיבית ST-Line דגמים שונים לקהלים שונים.

 

(וכן - גם המחיר קובע, אבל ממש לא רק)

מחכה לST LINE , הרשימה אותי במבחנים בחו"ל.   הדגם שהגיע עכשיו נחמד מאוד אבל העובדה שלא ניתן להעביר הילוכים ידנית= "דיל ברייקר" עבורי. במזדה שלי מעביר כמעט קבוע ידנית, תמיד נמצא בהילוך שרוצה. אבל זה אני :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במאזדה יש מנוע אטמוספרי וגיר בעל כיול חסכוני ויש באמת צורך בתפעול ידני רק כדאי לנהוג נורמלי בהרבה מצבי דרך.

 

בפוקוס יש מנוע טורבו בשרני ששם כנראה הצורך בתפעול ידני יהיה פחות בהרבה אם בכלל, בייחוד שיש מצב ספורט.

 

באופן כללי, למי שלא מודע למה שקורה ברקע עם הרכב שבו הוא הוא נוהג או שזה לא מעניין אותו אז תפעול ידני ממילא לא רלבנטי.

 

לנהגים שקצת מודעים למה שקורה לרכב שלהם בזמן הנסיעה והם קצת מעורבים בנהיגה מעבר לשילוב לדרייב, לחיצה על דוושת התאוצה והבלם וזהו, יכולים להיות מצבים שיהיה להם צורך בתפעול ידני (ואפילו רק לצורך ירידות כאמור). 

 

למרות שלא בהכרח, תלוי כאמור גם ביחידת ההנעה ברכב, אני יכול להגיד שבנהיגה בפיז'ו 5008 1.2 טורבו במשך כשבועיים באלפים השוויצרים והצרפתיים, לא הייתי זקוק כלל לתפעול ידני של הגיר, כיול הגיר והשילוב שלו עם המנוע מצויינים. גם בירידות לא זוכר שהיה לי צורך בתפעול ידני ונראה שגם הגיר התאים את ההילוך המתאים בירידות, אבל זה היה גם רכב שכור ששיחקת רפידות הבלמים לא עניינה אותי ולגבי חימום הבלמים הרכב הצליח לבלום :)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתאם לתמונות של פנים הרכב באתר היבואן פורד בישראל,
נראה במרכז כפתור בורר ההילוכים רשום M.
לשימוש במנופי העברת הילוכים שמאחורי ההגה.


בפועל ברכבים המיובאים לארץ רשום L,
ולא קיימים מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה.


 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספר הנהג בעברית - כפי שמופיע באתר היבואן,

בעמודים: 178 עד 183 המתורגמים לעברית
קיימת התייחסות לתיבות ההילוכים של הרכב.


בעמוד: 182 ישנה התייחסות למצב (M) -
שלא קיים ברכבים המיובאים לישראל.

 

"במצב של החלפת הילוכים ידנית (M),
ניתן לשלב הילוך גבוה יותר או נמוך יותר
בעזרת בקרי שילוב ההילוכים."

 

 

בעמוד: 182 קיימת התייחסות למנופי SelectShift -

שלא קיים ברכבים המיובאים לישראל.

 

"השתמש בתפקוד זה כדי לשלב הילוך גבוה יותר
או נמוך יותר בעזרת בקרי שילוב ניתן
להשתמש בתפקוד זה רק במצב של נסיעה לפנים (D)
או במצב של החלפת הילוכים ידנית (M).

 

 

בעמוד: 179 - קיימת התייחסות לבורר שבו רשום L
"מצב נמוך (L ) מעניק בלימת מנוע מרבית.
ניתן לשלב את המצב הנמוך (L) בכל מהירויות הנסיעה."

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, eyalkar כתב:

בהתאם לתמונות של פנים הרכב באתר היבואן פורד בישראל,
נראה במרכז כפתור בורר ההילוכים רשום M.
לשימוש במנופי העברת הילוכים שמאחורי ההגה.


בפועל ברכבים המיובאים לארץ רשום L,
ולא קיימים מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה.


 

דגם הST LINE במידה ואכן יגיע מצוייד אכן במנופים להעברת הילוכים.

לפני 3 שעות, green כתב:

במאזדה יש מנוע אטמוספרי וגיר בעל כיול חסכוני ויש באמת צורך בתפעול ידני רק כדאי לנהוג נורמלי בהרבה מצבי דרך.

 

בפוקוס יש מנוע טורבו בשרני ששם כנראה הצורך בתפעול ידני יהיה פחות בהרבה אם בכלל, בייחוד שיש מצב ספורט.

 

באופן כללי, למי שלא מודע למה שקורה ברקע עם הרכב שבו הוא הוא נוהג או שזה לא מעניין אותו אז תפעול ידני ממילא לא רלבנטי.

 

לנהגים שקצת מודעים למה שקורה לרכב שלהם בזמן הנסיעה והם קצת מעורבים בנהיגה מעבר לשילוב לדרייב, לחיצה על דוושת התאוצה והבלם וזהו, יכולים להיות מצבים שיהיה להם צורך בתפעול ידני (ואפילו רק לצורך ירידות כאמור). 

 

למרות שלא בהכרח, תלוי כאמור גם ביחידת ההנעה ברכב, אני יכול להגיד שבנהיגה בפיז'ו 5008 1.2 טורבו במשך כשבועיים באלפים השוויצרים והצרפתיים, לא הייתי זקוק כלל לתפעול ידני של הגיר, כיול הגיר והשילוב שלו עם המנוע מצויינים. גם בירידות לא זוכר שהיה לי צורך בתפעול ידני ונראה שגם הגיר התאים את ההילוך המתאים בירידות, אבל זה היה גם רכב שכור ששיחקת רפידות הבלמים לא עניינה אותי ולגבי חימום הבלמים הרכב הצליח לבלום :)

במזדה, יש גם מצב ספורט בו הגיר מושך כל הילוך עד קרוב לקו האדום ובזמן האטה מוריד הילוכים. בגדול מסכים, מי שנוהג רק ע"מ להגיע מנקודה א ל ב, משלב לD ונוסע. אישית מעדיף בתפעול ידני (ואם לא היו כאלה םקקים מטורפים אז גיר ידני רגיל ) .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם ניתן לבצע רטרופיט למנופי העברת ההילוכים וכמה מורכב ויקר התהליך. וויינט כבר התלוננו שמצב L לא עושה את העבודה וחובבי נהיגה אוהבים לקחת פיקוד מדי פעם. כך שהנושא נשמע די דיל ברייקר. אולי דלק יתעשתו וישלבו את זה במשלוחים הבאים.
אגב זה אחד המקרים בהם ללא ספק ליבואן היה כדאי לשקול מיתוג מחדש, כמקובל בימי הגרנד לאונה. נניח עם שם כמו 'ברנדה קרוס' או 'אסקורט suv' סיכויי ההצלחה היו גדלים [emoji3]

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, שי כתב:

מעניין אם ניתן לבצע רטרופיט למנופי העברת ההילוכים וכמה מורכב ויקר התהליך. וויינט כבר התלוננו שמצב L לא עושה את העבודה וחובבי נהיגה אוהבים לקחת פיקוד מדי פעם. כך שהנושא נשמע די דיל ברייקר. אולי דלק יתעשתו וישלבו את זה במשלוחים הבאים.
אגב זה אחד המקרים בהם ללא ספק ליבואן היה כדאי לשקול מיתוג מחדש, כמקובל בימי הגרנד לאונה. נניח עם שם כמו 'ברנדה קרוס' או 'אסקורט suv' סיכויי ההצלחה היו גדלים emoji3.png

חכה לST LINE :)  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שרק לגרסאות האקטיב יש מתלה רב חיבורי אחורי ולשאר הגרסאות מתלה אחורי פשוט.

 

אז תקבל מצד אחד שליטה על ההילוכים אבל מצד שני נוחות והתנהגות כביש פחות טובות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, green כתב:

הבנתי שרק לגרסאות האקטיב יש מתלה רב חיבורי אחורי ולשאר הגרסאות מתלה אחורי פשוט.

 

אז תקבל מצד אחד שליטה על ההילוכים אבל מצד שני נוחות והתנהגות כביש פחות טובות. 

לגבי התנהגות יצא לי לראות השוואה בין הפוקוס הרגילה לאקטיב ונראה כי דווקא הגרסה הרגילה מתנהגת טוב יותר על אף סוג המתלה הנחות.

 נראה שפורד שמו את המתלה הזה בגרסה המגובהת כאילוץ על מנת לקבל התנהגות טובה על אף העלאת מרכז הכובד. 

לגבי הנוחות אתה כנראה צודק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, green כתב:

הבנתי שרק לגרסאות האקטיב יש מתלה רב חיבורי אחורי ולשאר הגרסאות מתלה אחורי פשוט.

 

אז תקבל מצד אחד שליטה על ההילוכים אבל מצד שני נוחות והתנהגות כביש פחות טובות. 

לפי הידוע לי, ה-1.0 מגיעות עם מתלה אחורי פשוט ומה-1.5 150 ומעלה יש רב חיבורי.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1348 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...