Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

פורד ישראל מתכננת לחזור - ובגדול - ומתחילה עם הפוקוס

Recommended Posts

לפני 2 שעות, rotemb כתב:

בס"ד

ברגע ששמעתי את הרעש מנוע שלה, יצא לי כל החשק מהרכב, נשמעת כמו אלטו על סטרואידים.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

היכן שמעת את רעש המנוע שלה? יש כבר נסיעות מבחן בארץ? מבחנים בחו"ל מדווחים שהמנוע שקט לחלוטין ולא רועד.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
היכן שמעת את רעש המנוע שלה? יש כבר נסיעות מבחן בארץ? מבחנים בחו"ל מדווחים שהמנוע שקט לחלוטין ולא רועד.
בס"ד




Sent from my SM-G950F using Tapatalk

  • תודה 2

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, rotemb כתב:

בס"ד
 

 

אתה אחד הבוחנים שם או מסתמך על מה ששמעת מהמבחן?


Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בס"ד

לא צריך להיות בוחן, רק זוג אוזניים נקיות.


Sent from my SM-G950F using Tapatalk


אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

ערכתי בדיקה נוספת של מרחב הברכיים האחורי בקורולה שלי, טוב טעיתי, המרחב יותר גדול ממה שזכרתי, כאצבע וחצי בערך בין הברכיים לגב המושב האחורי ולא אצבע אחת 😅

 

כלומר מרווח הרגליים בפוקוס גדול בכ- 3 עד 5 ס"מ בלבד 📏

 

גם זה לא מדוייק לגמרי עקב "שיטת המדידה" ועקב כך שיכול להיות טווח מסויים של מיקום מושב הנהג בציר האורך שבו תנוחת הנהיגה עדיין נוחה.

 

התחושה בפוקוס במושב האחורי בכל אופן הרגישה לי מרווחת יותר מההפרש הנ"ל.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשבוע שעבר עלו על הכביש:

 

יחידה אחת בתצורת סדאן עם מנוע בנזין 999 סמ"ק והספק 125 כ"ס ברמת גימור טיטניום.

יחידה אחת בתצורת סדאן עם מנוע דיזל 1499 סמ"ק והספק 120 כ"ס ברמת גימור טיטניום.

8 יחידות הצ'באק עם מנוע 1496 סמ"ק והספק 182 כ"ס ברמת גימור ST-Line.

 

נראה שכולן נועדו לשמש כרכבי הדגמה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, PriceDevil כתב:

בשבוע שעבר עלו על הכביש:

 

יחידה אחת בתצורת סדאן עם מנוע בנזין 999 סמ"ק והספק 125 כ"ס ברמת גימור טיטניום.

יחידה אחת בתצורת סדאן עם מנוע דיזל 1499 סמ"ק והספק 120 כ"ס ברמת גימור טיטניום.

8 יחידות הצ'באק עם מנוע 1496 סמ"ק והספק 182 כ"ס ברמת גימור ST-Line.

 

נראה שכולן נועדו לשמש כרכבי הדגמה.

 

יש כבר נתוני מכירות של הדגמים המוצעים? עבר משהו כמו חודש, אני חושב. מעניין לראות אם דלק יצליחו להחיות את המותג.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יבואנית פורד בישראל - דלק מוטורס,
השיקה היום דגמי פורד פוקוס נוספים.

 

דגם האצ'בק - ברמת גימור ST ליין
עם מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס.

דגם סדאן - ברמת גימור טיטניום
1. עם מנוע 1.0 טורבו 125 כ"ס
2. עם מנוע 1.5 דיזל 120 כ"ס.

 

להלן המחירון הרשמי:

פוקוס האצ'בק - ברמת גימור ST ליין - 129,900 שקלים.
פוקוס סדאן 1.0 טורבו טיטנים - 129,900 שקלים.
פוקוס סדאן  1.5 דיזל טיטניום - 133,900 שקלים.


בתקופת ההשקה הדגמים מוצעים לציבור הרחב
בהנחה של 4,000 שקלים החל מ- 125,900 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי אדומה על הכביש ( או אולי את אותה אחת שמופיעה בסרטון ) , והצבע הזה פשוט לא מתאים לה.

 

כמו כן ישבתי בה באולם התצוגה בתל אביב. 

אני מסכים עם רוב מה שנכתב מלפניי 

בלי לנהוג , 

יתרונות עיקריים : מושבים נוחים מאוד , מרווח נדיב ליושבים מאחור, תנוחת ישיבה בתוך האוטו (לא טוב למי שמחפש גובה, כן טוב למי שאוהב לנהוג) , הגה עבה וכבד, אבזור בטיחות נרחב ותא מטען גדול עם מגירות אחסון 

בסטיישן.

חסרונות עיקריים , אין מצב ידני, אין פתחי מיזוג לאחור, קשה לראות מה קורה מאחור עקב חלון קטן , ולי לפחות המסך נראה סתם תקוע באמצע הדש.

את איכות החומרים הייתי מגדיר באמצע הקטגוריה, יותר טוב מהסיוויק אבל לא ברמה של פולקסווגן או מאזדה, לי אישית הייתה סבבה. 

מקווה לנהוג על אחת מהגרסאות בעדיפות לST ליין שאמורה לפתור חלק מהבעיות הקיימות. 

 

 

 

 

P00528-113820.jpg

P00528-113625.jpg

P00528-113936 (1).jpg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 29 דקות, MostlyWicked כתב:

 

יש כבר נתוני מכירות של הדגמים המוצעים? עבר משהו כמו חודש, אני חושב. מעניין לראות אם דלק יצליחו להחיות את המותג.

 

החודש שחלף (לדעתי) הוא לא חודש מייצג כי השוק עדיין הססני משהו.

 

אין לי דרך לדעת כמה הזמנות נפתחו, כרגע 25 מכוניות עלו על הכביש רובן (כנראה) מכוניות הדגמה. אני מעריך שעוד חודשיים-שלושה יהיו מספיק נתונים כדי לדעת לאן הרוח נושבת.

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תמחור מעולה לדעתי,מקווה שתצליח.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע מתי הם יביאו / מתכננים להביא את הקוגה החדשה?


פעם נסעתי כמו נהג שודים ... בלאנטיס ...

אחר כך יצא לי לנהוג באלפא 145 2 ליטר TS ...

מאז אני לא עובר את ה- 90 בלאנטיס .... פשוט אין טעם ...

 

אלפא אלפא Über alles !!!

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעות, eyalkar כתב:

יבואנית פורד בישראל - דלק מוטורס,
השיקה היום דגמי פורד פוקוס נוספים.

 

דגם האצ'בק - ברמת גימור ST ליין
עם מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס.

דגם סדאן - ברמת גימור טיטניום
1. עם מנוע 1.0 טורבו 125 כ"ס
2. עם מנוע 1.5 דיזל 120 כ"ס.

 

להלן המחירון הרשמי:

פוקוס האצ'בק - ברמת גימור ST ליין - 129,900 שקלים.
פוקוס סדאן 1.0 טורבו טיטנים - 129,900 שקלים.
פוקוס סדאן  1.5 דיזל טיטניום - 133,900 שקלים.


בתקופת ההשקה הדגמים מוצעים לציבור הרחב
בהנחה של 4,000 שקלים החל מ- 125,900 שקלים.

 

 מפרטים מלאים אפשר לראות כאן:

 

26282_Ford_Focus_Sedan_Titanium_2020.pdf 26258_Ford_Focus_Hatchback_ST_2020.pdf


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא יציגו גרסת 1.5 ליטר לסדאן, לדעתי היא מהר תעלם מההיצע - לחברות הליסינג אין את הכוח שהיה בעבר.

 

אם הם הביאו את הדיזל בשביל שוק המוניות, מוזר שאין ייבוא של הסטיישן דיזל.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...