Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יכול להעיד שהמערכת בקיה פיקנטו החדשה של בת הזוג נכנסת לפעולה מאוד מהר ובקושי נותנת לנהג זמן להגיב, כבר המון פעמים מערכת ה״עזר״ נכנסה לפעולה בכביש מהיר ובלמה לא פעם סיטואציות שהייתי יכול לצאת מהן, מנגד המערכת במאזדה 2 שלי נכנסת די מאוחר, בלמה אותי פעם אחת והייתי במרחק של אולי סנטימטר מהאוטו מלפנים (חוסר תשומת לב..)

פורסם

כיוון שעברת נתיב כמה שניות לפני המערכת צריכה להתביית מחדש על הרכב שנמצא לפניך.

בין סיום המעבר שלך למרכז הנתיב לבין הפגיעה יש מעט פחות מ-2 שניות. ולפי הסרטון זה נראה שגם לא ממש היית ממורכז בנתיב.

המערכות האלו "ננעלות" על אובייקטים ואז יכולות לעבוד כשורה. 

אני לא יודע אם יש אפשרות אצלך, אבל בחלק מהרכבים של פולקסווגן יש חיווי במסך שמראה האם יש "נעילה" על הרכב שלפנים.

יש סיכוי טוב שבגלל מעבר הנתיב לא היתה נעילה ולכן המערכת לא הגיבה.

 

אפשרות נוספת - שהמערכת כובתה בטעות. 

 

פורסם (נערך)

איני יכול לענות לך, אבל נראה לי שזה מסוג השאלות שמספר התשובות אליהן דומה למספר הדגמים המצויידים במערכת, ושכדאי להפנות לספר הרכב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, wildlands2019 כתב:

אצל אח שלי יש 3008 1.6T פרימיום בת חצי שנה, וכבר קרה שנתקל בבלימת חירום פעם אחת.

 

אצלי נתקלתי בזה במאזדה 3 ספיריט פעמיים או אפילו 3 לא זוכר, אך מקרים שהייתי יכול לבלום, כמו שאמרו מעלי כיול קיצוני משהו.

 

מאזדה 3 דור 4 יש לך נכון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בדור 3 זה לייזר (LIDAR) והוא מראש מתוכנן למהירויות ממש נמוכות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

מעניין אם המערכת אמורה לפעול אם מתג הפעלת בקרת השיוט אינו מופעל. 

הכוונה, בקרת שיוט דרוכה אבל לא מופעלת. 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בדור 3 זה לייזר (LIDAR) והוא מראש מתוכנן למהירויות ממש נמוכות
יש חיישן לייזר אבל אין lidar.
הlidar זאת מערכת הרבה יותר מורכבת ויקרה מאשר מה שמותקן כרגע ברכבים, )יש רכבי ניסוי עם המערכת) זאת מערכת שיותר מותאמת לרכב האוטונומי,הוא ממפה את כל הסביבה לעומת חיישן לייזר שמודד רק מרחק.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם

למיטב ידיעתי זה מה שאמרו בבית המשפט בנושא אכיפה של ממל"ז

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מעניין אם המערכת אמורה לפעול אם מתג הפעלת בקרת השיוט אינו מופעל. 
הכוונה, בקרת שיוט דרוכה אבל לא מופעלת. 
המערכות נדרכות בין אם בקרת שיוט אדפטיבית עובדת או לא.
ככה זה לפחות בסיאט ארונה fr. בנסיעה בתוך העיר כאשר ה acc לא עובד הרכב בלם אותי לפני שהתנגשתי ברכב שבלם לפני. לדעתי היתי מצליח לבלום אבל טוב שיש את המערכת הזו.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

לא שולל את מה שהרגשת, לדעתי אם אתה חושב שהמערכת לא עבדה אתה יכול וצריך לפנות למומחה שיבדוק, אולי היא תקולה ואולי הוסרה בגלל תקלה ואולי ואני מדבר כאן בצורה קונספירטיבית המערכת כלל לא הותקנה באוטו הספציפי שלך...

שכור לי לפני שנים רבות כאשר רנו התחילה לשווק מערכת ESP במגאן והייתה הראשונה לשווק מערכת בקרת יציבות במכונית משפחתית איזה לקוח אחד קנה רכב חדש והחליט לבדוק את המערכת במגרש חניה, איזו הפתעה הייתה לו כשגילה שאין מערכת ברכב הספציפי שהוא קנה והיבואן פשוט הדביק את הלוגו מאחור ומכר לו את הרכב ככה... 

 

×
×
  • תוכן חדש...