Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2279 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תריץ חיפוש על "ניפון אירופה ישראל" - הם משווק ענק של שלל מוצרים ועל הדרך הם גם משווקים מוצרים תחת המדבקה של עצמם NIPPON. 

 

הם מזמינים מפרטי ייצור לפי דרישות שלהם מיצרנים סיניים בעיקר וממתגים אותם ואז משווקים אותם - המוצרים סה"כ עושים עבודה טובה מאוד! 

 

בארץ הם המשווקים של מוראל, אודיו קונטרול, IDMAX או מה שנשאר מהם, ג'נסיס וכך הלאה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דרור אביזרים בירושלים בשכונת תלפיות מתקין אותם אם אתה רוצה ללכת לראות את המוצר ולשמוע דעתו.

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לפי האתר שלהם http://www.nippon.co.il/# 

אין תואם מקור לסיאט לאון רק לאיביזה וזה שונה.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

הוא מוסיף את המגבר 2 ערוצים רק לרמקולים הקדמיים

ב 1600 שקל בעצם כדי לשפר את הסאונד המקורי של הרמקולים המקוריים. למה שאלתי אתכם פה כי למגבר זה נשמע לי מחיר מאווד גבוהה...

ולא מצאתי את הדגם הזה לכן זה ממש מסקרן אותי אם באמת זה שווה את זה או מישהו שמכיר.

ואין משהו מיוחד אני חושב הוא אמר שההתקנה היא צמת חיבור קלה והמגבר זהו

לפי דבריו זה מגבר עם מעבד סאונד.

בתאריך 22.3.2020 בשעה 18:55, AUDIO KING כתב:

מה בדיוק מיוחד בו שהוא מתאים לסיאט ליאון?

על איזה עלות אנחנו מדברים?

 

 

שכחתי לצטט :)

בתאריך 22.3.2020 בשעה 11:29, lanosforce כתב:

תריץ חיפוש על "ניפון אירופה ישראל" - הם משווק ענק של שלל מוצרים ועל הדרך הם גם משווקים מוצרים תחת המדבקה של עצמם NIPPON. 

 

הם מזמינים מפרטי ייצור לפי דרישות שלהם מיצרנים סיניים בעיקר וממתגים אותם ואז משווקים אותם - המוצרים סה"כ עושים עבודה טובה מאוד! 

 

בארץ הם המשווקים של מוראל, אודיו קונטרול, IDMAX או מה שנשאר מהם, ג'נסיס וכך הלאה. 

תשמע הוא מעוניין על המגבר הזה ב 1600 ש''ח ואני הייתי דיי בשוק מהמחיר ממשהו שחשבתי שיעלה לי בערך 500-600 שקלים למשהו לא יותר מדי ברמה הכי גבוהה

ועוד שזה מגביר רק את הקדמיים אז בכלל מוזר לי המחיר לכן אתם מבינים יותר טוב.

עריכה אחרונה על ידי אילן בורקו1
פורסם

אם מדובר במגבר עם מעבד סאונד וגם כולל התקנה 

זה לא מחיר יקר כמו שאתה חושב.

 

מעבד הסאונד יכול לשפר את הסאונד באופן כללי

אבל זה מאוד תלוי אם הרמקולים המקוריים בכלל מסוגלים לספק את הסחורה.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, AUDIO KING כתב:

אם מדובר במגבר עם מעבד סאונד וגם כולל התקנה 

זה לא מחיר יקר כמו שאתה חושב.

 

מעבד הסאונד יכול לשפר את הסאונד באופן כללי

אבל זה מאוד תלוי אם הרמקולים המקוריים בכלל מסוגלים לספק את הסחורה.

 

 

 

 

האם זה נשמע לך מחיר מתאים למגבר הנל?<

כי כל מגבר אחר עולה בשוק היום 400-700 שקל משהו לא יקר מדי ושעושה אחלה עבודה.

 

לא כל מגבר מגיע עם מעבד סאונד שזה אומר?

 

וכן הוא אמר שהרמקולים המקורים מגיעים להספק מרשים יותר אך ורק על ידי ההתקנה של המגבר הקטן הזה

 

פורסם

אני לא מכיר את הדגמים האלו של מגברי ניפון.

אבל מגבר עם DSP הוא מגבר לא זול . רוב המגברים מגיעים ללא DSP 

ואפשר למצוא מגבר בסיסי טוב באזור 600 שח זה נכון.

 

פה יש מגבר של ניפון שאני לא יודע אם הוא יותר או פחות טוב 

מהמגבר שהציעו לך עם הסבר מה כולל ה DSP 

https://www.cheaper.co.il/product/מגבר-dsp-דיגיטאלי-מתקדם-4-ערוצים

 

מעבר לכך המגבר הזה הוא פיתרון "פלאג אנד פליי" בהתקנה בדשבורד 

וישנם גם מגברים עם DSP שדורשים התקנה רגילה של מגבר [רובם} בתא המטען.

 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 14 שעות, AUDIO KING כתב:

אני לא מכיר את הדגמים האלו של מגברי ניפון.

אבל מגבר עם DSP הוא מגבר לא זול . רוב המגברים מגיעים ללא DSP 

ואפשר למצוא מגבר בסיסי טוב באזור 600 שח זה נכון.

 

פה יש מגבר של ניפון שאני לא יודע אם הוא יותר או פחות טוב 

מהמגבר שהציעו לך עם הסבר מה כולל ה DSP 

https://www.cheaper.co.il/product/מגבר-dsp-דיגיטאלי-מתקדם-4-ערוצים

 

מעבר לכך המגבר הזה הוא פיתרון "פלאג אנד פליי" בהתקנה בדשבורד 

וישנם גם מגברים עם DSP שדורשים התקנה רגילה של מגבר [רובם} בתא המטען.

 

 

 

 

 

 

זהו זה מגבר קטן שישב מאחורי תא הכפפות כך שזה נשמע מעניין מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...