Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה פיוז שרוף גש לחשמלאי רכב שיבדוק ויחליף

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk

 

 

אתה יודע אולי איך נקרא הפיוז? אני ארצה לבדוק בעצמי

פורסם

בהחלט יכול להיות פיוז.

 

אצלי גם המצת הקדמי וגם המצת האחורי לא עבדו עקב 2 פיוזים (אחד לכל אחד) שהיו שרופים.

 

מה שהפתיע אותי, זה שהתאורה של המצת עבדה אך הוא בעצמו לא :shock:

 

תחפש תחת הערכים cigarette lighter או power socket או outlet או משהו בסגנון.

 

גם משהו עם 12V, או rear או auxilary יכול להיות כיוון נכון.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

מה שהפתיע אותי, זה שהתאורה של המצת עבדה אך הוא בעצמו לא :shock:

התאורה של שקע המצית מקבלת + דרך הדימר של התאורה בגלל זה התאורה ממשיכה לעבוד.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
בהחלט יכול להיות פיוז.

 

אצלי גם המצת הקדמי וגם המצת האחורי לא עבדו עקב 2 פיוזים (אחד לכל אחד) שהיו שרופים.

 

מה שהפתיע אותי, זה שהתאורה של המצת עבדה אך הוא בעצמו לא :shock:

 

תחפש תחת הערכים cigarette lighter או power socket או outlet או משהו בסגנון.

 

גם משהו עם 12V, או rear או auxilary יכול להיות כיוון נכון.

 

יש לי: 12v socket 15A שזה כנראה התקין הראשי.

 

יש : A/C IG 15A

יש : (A/C IG(DCDC שזה 7.5A

יש : ACC 7.5A

יש : CIGAR SEAT/H 20A

זה אחד מהם?

עריכה אחרונה על ידי S111222
פורסם
יש לי: 12v socket 15A שזה כנראה התקין הראשי.

 

יש : A/C IG 15A

יש : (A/C IG(DCDC שזה 7.5A

יש : ACC 7.5A

יש : CIGAR SEAT/H 20A

זה אחד מהם?

לבדיקתך.

איזה כייף לי :)

פורסם
שום נזק, תוציא תבדוק תחזיר.

 

כנראה מה שסומן ע"י מרק באדום הוא הפיוז התקול.

 

ניתן לשלוף בקלות עם היד?

פורסם
לפעמים בקופסת הפיוזים יש חולץ פיוזים. אם האיזור לא צפוף מדי אז אפשר גם עם היד, במקרה הכי גרוע תשתמש בשפיץ פלאייר.

 

 

החולץ נראה כמו משהו בסגנון הזה :

 

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.chipest.co.il%2Fproduct%2Faliexpress%2F2%2520%25D7%2599%25D7%2597%25D7%2599%25D7%2593%25D7%2595%25D7%25AA%2520%25D7%259C%25D7%2594%25D7%2591%2520%25D7%25A4%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259C%2520%25D7%25A4%25D7%2595%25D7%259C%25D7%25A8%2520%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591%2520%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591%2520%25D7%25A0%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259A%2520%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%2520%25D7%259B%25D7%259C%25D7%2599%2520%25D7%2597%25D7%2595%25D7%259C%25D7%25A5%2520%25D7%259C%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591%2520%25D7%25A0%25D7%25AA%25D7%2599%25D7%259A%2520%25D7%2591%25D7%25A2%25D7%259C%2520%25D7%25A6%25D7%2594%25D7%2595%25D7%2591%2520%25D7%25A8%25D7%259B%25D7%2591%2520%25D7%2597%25D7%2595%25D7%259C%25D7%25A5%2520%25D7%25A7%25D7%2598%25D7%259F%2520%25D7%2591%25D7%2599%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%25A0%25D7%2599%2520%25D7%25A7%25D7%259C%25D7%2599%25D7%25A4%2F32867720311%3FcategoryId%3D678%26stores%3Daliexpress&psig=AOvVaw1pafpPBtaJrwOxwNv6AYTB&ust=1582476881293000&source=images&cd=vfe&ved=0CAIQjRxqFwoTCIC6tfvP5ecCFQAAAAAdAAAAABAD

 

ראיתי במכסה של הפיוזים שכתוב 12v plug 20A

 

Cigar 10A

 

ושהסתכלתי על הפיוזים אני רואה אחד צהוב שכתוב 20 ועוד אחד צהוב בלי מספר

שצהוב זה 20A לעומת שבמכסה זה צריך להיות 10A אדום

הבעיה היא ששמו פיוז גדול ממה שצריך אז המצת נהרס או רק הפיוז?

×
×
  • תוכן חדש...