Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2316 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן כן.

 

ראיתי במכסה של הפיוזים שכתוב 12v plug 20A

 

Cigar 10A

 

ושהסתכלתי על הפיוזים אני רואה אחד צהוב שכתוב 20 ועוד אחד צהוב בלי מספר

שצהוב זה 20A לעומת שבמכסה זה צריך להיות 10A אדום

הבעיה היא ששמו פיוז גדול ממה שצריך אז המצת נהרס או רק הפיוז?

פורסם

פיוז בעל ערך גבוה יותר לא אמור להרוס את המצת. בכול מקרה בדוק מול המוסך המורשה איזה פיוז צריך להיות מותקן עבור שקע 20A ועבור המצית.

 

לא תמיד ניתן לסמוך על מה שרשום על מכסה הפיוזים. לפעמים באותו רכב שנמכר במהלך השנים עשויים להיות שינויים בערכי הפיוזים וכמות הפיוזים.

 

* האם מצאת פיוז שרוף ?

איזה כייף לי :)

פורסם
פיוז בעל ערך גבוה יותר לא אמור להרוס את המצת. בכול מקרה בדוק מול המוסך המורשה איזה פיוז צריך להיות מותקן עבור שקע 20A ועבור המצית.

 

לא תמיד ניתן לסמוך על מה שרשום על מכסה הפיוזים. לפעמים באותו רכב שנמכר במהלך השנים עשויים להיות שינויים בערכי הפיוזים וכמות הפיוזים.

 

* האם מצאת פיוז שרוף ?

 

לא יכלתי לבדוק בחושך את הפיוז

אבל לא הבנתי למה אמרת שהמכסה פיוזים לא תמיד צודק? זה המכסה שהגיע עם הרכב שהוא היה שם מאז שיצרו את הרכב

×
×
  • תוכן חדש...