Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני סטודנט להנדסת מכונות ובמסגרת פרוייקט הגמר שלי אני עושה מערכת אוורור סולארית לרכב חונה, למניעת חנק והורדת טמפרטורת פנים הרכב.

לכן אני צריך לדעת מה ההספק המאוורר של המזגן ברכב(מאזדב לנטיס 323 2001), איזה פאנל סולארי לדעתכם יתאים מבחינת הספק ומתח?

 

פורסם

קניתי כזה פעם בעלי אקספרס.

מאוורר סולארי שמולבש על החלון. הבעיה החלון לא נסגר עד הסוף כי יש שרוול ניקוז אויר החוצה.

במצב כזה כבר עדיף להשאיר לגנב חלון פתוח לרווחה. גם פחות חם וגם פחות זכוכיות

פורסם
אתה רוצה את ההספק של המאוורר או המפוח?
האמת שאני פחות מבין במערכות האלה אז אני צריך לספק זרם למה שדוחף את האוויר לתוך הרכב אז אני מאמין שזה המפוח.
פורסם

בדרך כלל הפיוז שלו 10A. מניח שיש מקדם ביטחון ושמדובר על מהירות מקסימלית אז קח בסביבות החצי מזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
עזוב את זה, להפעיל את המפוח של המזגן מפאנל סולרי זה לא ישים ברמה הזאת.

 

למה לא ישים? תלוי בגודל של הפאנל. חוץ מזה שזה רק פרויקט לתואר לא חייבת להיות לזה היתכנות מסחרית.

פורסם
עזוב את זה, להפעיל את המפוח של המזגן מפאנל סולרי זה לא ישים ברמה הזאת.

 

מדובר על אורור רכב חונה. לא על הפעלה בעוצמה מלאה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

לא אמרתי לא ישים, אמרתי לא ישים ברמה הזאת.

פאנל סולרי 12 וולט בחמישה אמפר זה משהו גדול, גדול מספיק בשביל שזה לא יהיה ישים ברמה שאתה מחפש.

 

מכיוון שהפאנל לא נציל במאה אחוז, והוא לא עוקב אחרי השמש, יהיה טוב אם תוציא ממנו 1.5 אמפר.

 

חפש באמזון או איביי לצורך סדר גודל פיזי.

עריכה אחרונה על ידי saay222
פורסם

5A בשביל להפעיל מאוורר? הוא לא צריך לקרר את הרכב, מספיק שאתה מפעיל את המאוורר עם סירקולציה חיצונית וכבר פתרתה את הבעיה של טמפרטורה גבוה ברכב.

לפי דעתי רעיון חמוד שעם פנל על גג הרכב בקלות ניתן ליישם.

טסלה 3 2022

פורסם
לא אמרתי לא ישים, אמרתי לא ישים ברמה הזאת.

פאנל סולרי 12 וולט בחמישה אמפר זה משהו גדול, גדול מספיק בשביל שזה לא יהיה ישים ברמה שאתה מחפש.

 

מכיוון שהפאנל לא נציל במאה אחוז, והוא לא עוקב אחרי השמש, יהיה טוב אם תוציא ממנו 1.5 אמפר.

 

חפש באמזון או איביי לצורך סדר גודל פיזי.

 

1.5 אמפר זה בהחלט מספיק להפעיל את המפוח במהירות הראשונה, אולי אפילו גם במהירות השניה.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...