Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפסק חכם לדוד - אלטרנטיבות ל-Switcher?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מוזר מאוד מה שאתה מתאר פה,

אני עם מפסק של סמארט גארד והאפליקציה נראית אחרת לגמרי, וגם נותן לכוון זמן הדלקה ברזולוציה של דקה.

מה שכן סבלתי ממה שאתה מתאר, המפסק היה מאבד חיבור, זה נפתר לגמרי כשהחלפתי ראוטר...

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעדכן שאחרי מספר שיחות טלפון והעברה לאחראית אשר אישרה כי אכן קיימת תקלה אושרה החלפת המוצר באחר חדש ואכן הוחלף (עדיין לא הותקן)

 

תומר

 

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

האם יש חדש עם הSMART GRADE?

אני ממש מתלבט אם לקנות אותו עכשיו או SWITCHER או שבכלל הטכנולוגיה עדיין לא בשלה…

תודה

 

פורסם

גם לי יש סוויצ׳ר.
היה דור ראשון שעשה המון בעיות של איבוד רשת ואי שביעות רצון מהאמינות.
הוחלף לדור שני בתשלום מופחת. נכנסים לחורף השלישי עם דור 2. עד כאן ללא דופי.

פורסם

למה לא לשנות את הקופסא?
זה מה שאני עשיתי (גם עם סוויצ'ר מזה שנה).
זו עבודה פשוטה למי שעשה שפכטל אי פעם בחייו.

פורסם
לפני 22 שעות, arik100 כתב:

האם יש חדש עם הSMART GRADE?

אני ממש מתלבט אם לקנות אותו עכשיו או SWITCHER או שבכלל הטכנולוגיה עדיין לא בשלה…

תודה

 

עדיין סגור בקופסא...

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
לפני 17 שעות, A_lex כתב:

למה לא לשנות את הקופסא?
זה מה שאני עשיתי (גם עם סוויצ'ר מזה שנה).
זו עבודה פשוטה למי שעשה שפכטל אי פעם בחייו.

דירה חדשה.. והשקעים כולם 55 

 

לפני 45 דקות, pipinoadar כתב:

עדיין סגור בקופסא...

😳

למה לא למכור כבר/למסור

 

פורסם

הבנתי שהקופסא הקיימת היא 55. גם אצלי הייתה. מה שאני אומר זה תשנה אותה לגוויס שמתאים לסוויצ'ר שאתה רוצה.
אני קפצתי לטמבוריה וקניתי קופסת גוויס מתאימה באיזה 10 שקל. הוצאתי את המפסק הקיים לאחר הורדת החשמל. הגדלתי את החור בקיר (אצלי זה בלוק לבן אז הספיק איזמל ופטיש, אבל תמיד אפשר לעבוד עם פטישון). הכנסתי את הקופסא שקניתי וקיבעתי אותה עם מילוי שפכטל. זהו. עבודה של פחות משעה למישהו חסר ניסיון כמוני.

הבנתי שהקופסא הקיימת היא 55. גם אצלי הייתה. מה שאני אומר זה תשנה אותה לגוויס שמתאים לסוויצ'ר שאתה רוצה.
 

פורסם

1. למה שאני לא אקנה כבר קופסא שמתאימה לשקע 55? זה לא שחסר כאלה קופסאות

2. זה דירה דיי חדשה מעדיף לא להתעסק עם קדיחות אם אין צורך אקוטי 

 

פורסם (נערך)

סוויצ'ר - היה לי ואחרי שנה ושבועיים מת,פניתי לתמיכה שלהם,די ניפנפו אותי.

לקנות מהם מוצר לא אקנה שוב.

קניתי באליאקספרס מפסק ב22 דולר,עובד כמו גדול כבר יותר משנה,אגב הוא עובד גם עם אפליקציה של חברה ישראלית שנקראת הומיטק וגם נראה אותו דבר כמו המוצר שלהם,כנראה זה אותו מוצר פשוט בלי מיתוג.

 

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)
בתאריך 19.11.2020 בשעה 14:40, arik100 כתב:
[emoji15]
למה לא למכור כבר/למסור
 

הזזתי את עצמי והתקנתי את החדש שמסרו לי
הפעלה ראשונה! מגביל לשעה, עוקב ו... שוב פעם לא כבה אחרי שעה... בודק ורואה שהוא עולה ויורד מonline ל offline [emoji34]

פתחתי קריאה 

** מעדכן שהורדתי את ה5G בראוטר ונראה שהעליות והנפילות פסקו, נראה מה יאמרו בתמיכה**

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

עריכה אחרונה על ידי pipinoadar

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מעדכן שכל מספר דקות המפסק עדיין מתנתק ומתחבר לראוטר,מה שגורם לדוד להמשיך לפעול ללא מגבלת הזמן שלו גם אחרי ביטול תדר 5G.
פניתי לתמיכה שבאמת התכתבו איתי בשעות מאוחרות ועוד בשבת(על זה שאפו) אך פתרון אין... מסרו שייתכן שמותקן רחוק מהראוטר(הוסבר שהם פחות מ3 מטרים אחד מהשני) לאחר מכן אמרו שאולי יש יותר מדי מוצרים על הרשת האלחוטי(הוסבר שיש 5 והמגבלה היא על 16 ונשלח גם צילום מסך מהראוטר שמראה המוצרים המחוברים) לאחר מכן הפנו אותי לספק האינטרנט לבדיקת חסימה לMAC אך כמובן שבזק הכחישו מכל וכל... בקיצור- אין פתרון.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"


×
×
  • תוכן חדש...