Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפסק חכם לדוד - אלטרנטיבות ל-Switcher?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם למישהו יש נסיון עם Switcher V2 או יכול להמליץ על חלופה?

מצד אחד המחיר שלו ירד אל מתחת ל-200 ש"ח, מצד שני ראיתי מוצרים דומים בעלי אקספרס, עם המלצות (גם מישראלים) בפחות מ-1/3 מחיר (למשל זה: https://www.aliexpress.com/item/33032606776.html).

 

ההגיון שלי אומר שאם אין הבדל פונקציונלי משמעותי, ובכל מקרה אני בעצם קונה פה שירות ולא מוצר (כי אם מחר חברת Switcher נסגרת והאפליקציה שלה מפסיקה לתפקד, המפסק החכם הזה לא שווה כלום, לא?) עדיף ללכת על הפתרון הזול יותר...

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היה לי גם סויצ׳ר1 וגם 2, שניהם נשרפו אחרי כשנה שנה וחצי. עכשיו יש לי אחד סיני שעושה את העבודה מצויין בינתיים (כמה חודשים), ועלה 80 שח.

מה שיש בסויצר זה מדידת זרם וסכימה של עלות החשמל אם זה חשוב לך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

עוד אין הרבה ניסיון איתם.

 

התקנתי לפני שבועיים אחד מ AliExpress שמתאים לקופסא של GEWISS (קופסא של 3 מקומות \ poles) . בינתיים עובד פיקס. 80 ש"ח.

https://www.aliexpress.com/item/32985321268.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2ead4c4diap65q

 

האופציה של Tuya מהקישור שלך לקוספא 55 ממ נראה מעניין ולא יקר (גם זה שמתאים לקופסא של GEWISS עולה אצלם אותו המחיר: 16.5$).

מעניין באמת מה רמת האיכות.

הסחורה של Vieruodis (מהלינק הנ"ל) שהתקנתי לפני שבועיים נראית טובה מאוד (למראית עין). נראה איך זה ישרוד.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • אחראי פורום
פורסם

היה לי סוויצ'ר V1 שהחזיק 3 שנים.

מוצר עם הרבה באגים ונפילות אבל עדיין השתלם.

כשהוא שבק קניתי את ה-V2, לשתי דירות. כחצי שנה עכשיו, הרבה יותר יציב והאופציה הנחמדה שמיסטרB ציין וגם מחיר סביר לטעמי (ותמיכה שעזרה מאוד פעם אחת).

לאור הביקורות נראה לי שאזמין את המקביל הסיני שיהיה פה ליום פקודה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם
תודה, הזמנתי בינתיים את הסיני. האם התקנתם לבד או שנעזרתם בחשמלאי?

 

לבד, פשוט מאוד. חיבור של 4 חוטים, תפרק מהמתג הישן ותחבר לפי אותו סדר בחדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אין חשש ממוצרים סיניים שלא עברו תו תקן?

תעשייה כמו הכשרות מבחינתי. אפשר להבין את איכות המוצר גם בלי ההטבעה הקדושה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
עוד אין הרבה ניסיון איתם.

 

התקנתי לפני שבועיים אחד מ AliExpress שמתאים לקופסא של GEWISS (קופסא של 3 מקומות \ poles) . בינתיים עובד פיקס. 80 ש"ח.

https://www.aliexpress.com/item/32985321268.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.2ead4c4diap65q

 

האופציה של Tuya מהקישור שלך לקוספא 55 ממ נראה מעניין ולא יקר (גם זה שמתאים לקופסא של GEWISS עולה אצלם אותו המחיר: 16.5$).

מעניין באמת מה רמת האיכות.

הסחורה של Vieruodis (מהלינק הנ"ל) שהתקנתי לפני שבועיים נראית טובה מאוד (למראית עין). נראה איך זה ישרוד.

 

איציק

 

אני גם מזמין כזה ב11.11 אחרי שכמעט קניתי סויטצ׳ר

פורסם

גם אצלי מותקן המוצר הסיני.

את האמת - חבל לשלם כמעט פי 3 על מוצר ישראלי.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • אחראי פורום
פורסם

שליטה על הזמנים וקביעת לו"ז (ובסוויצ'ר הוא גם מסכם עלויות). יש גם קביעת זמן מקסימום, למנוע טעויות שהדוד ידלק יומיים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

המכשירים האלה בלי חיישן טמפרטורה שמותקן בתוך הדוד?

אז מה הועילו חכמים בתקנתם?

אני משתמש בטרמוביט כבר 5 שנים, החזיר את העלות שלו כבר בשנה הראשונה.

יש מים חמים בשעות שצריך אותם, ואף פעם לא מחמם ללא צורך כשיש שמש.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.


×
×
  • תוכן חדש...