Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי לוקח ליסינג פרטי מאוויס ל 30-36 חודשים + חבילת שירות במקום הדבר הזה ( מחיר יקר של כמעט 84 אלף ₪ עם התחייבות ל 5 שנים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לרכב שאני "קונה" כנראה, יש גם אחריות של 5 שנים.

 

נכנסתי לאתה של אוויס בלינק ששמו לי פה, רשום שצריך:

888 ש"ח X 30 חודש= 26640 ש"ח + 7500 מקדמה, סה"כ 34140.

אחרי שנתיים וחצי נשאר לשלם 48000 ש"ח...

מאיפה אני מביא עוד 50 אלף בלי למכור את הרכב? ולהמשיך להחליף רכב כל 3 שנים לא בא בחשבון יותר :-(

 

אצלי זה ככה (עכשיו רשום מספרים מדוייקים :-) )

 

מחיר לפני הנחה: 84258 ש"ח

הנחה: 5000 ש"ח

מחיר סופי: 79258 ש"ח

 

(נכון לעכשיו, נראה מה אני יכול לעשות מול הבנק) האלווה שאני מקבל זה 73350 ש"ח

1297 לחודש כפול 60= 77820 ש"ח (כלל הרביעית כמו אמרתי קודם, שיוצא סה"כ הרביעית 4470 ש"ח ב5 שנים, 74.5 ש"ח בחודש)

 

עכשיו, 79258 - 73350= 5908 ש"ח שאני צריך לשים מזומן, האלה אם כן אני מצליח לדבר עם הבנק שאני משלם 2000 ש"ח במזומן מקדמה ומה ש נשאר שזה 3908 ש"ח, נכנס גם האלווה, אם זה מסתדר, יוצא לי אלווה של 81728 ש"ח (כלל רביעית) ומחזיר כל חודש 1362 ש"ח (כולה 65 ש"ח יותר.

 

מקווה שאני די ברור עם המספרים חח

פורסם

O.K

אם אתה בטוח שהרכב הזה יספק אותך ב 5 השנים הבאות ( זה לא רכב משפחתי ), אין לך רצון לרכוש רכב משומש, נגיד, בן שנתיים במחיר הרבה יותר נמוך, התשלומים מסתדרים לך עם התכניות לתווך של 5 שנים, מי אני שאגיד לך לא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לרכב שאני "קונה" כנראה, יש גם אחריות של 5 שנים.

 

נכנסתי לאתה של אוויס בלינק ששמו לי פה, רשום שצריך:

888 ש"ח X 30 חודש= 26640 ש"ח + 7500 מקדמה, סה"כ 34140.

אחרי שנתיים וחצי נשאר לשלם 48000 ש"ח...

מאיפה אני מביא עוד 50 אלף בלי למכור את הרכב? ולהמשיך להחליף רכב כל 3 שנים לא בא בחשבון יותר :-(

 

לא הבנת - אחרי 3 שנים הרכב חוזר אליהם אתה לא חייב להם כלום, והם לא חייבים לך כלום. במקרה שלהם כדאי לקחת חבילת תחזוקה וביטוח, ואז תמורת עוד 300 ש"ח בחודש אתה לא משלם כלום חוץ מדלק ואגרת רישוי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי החישובים שלי זה נראה שכן.

רווק כרגע, אין חברה, אין משפחה, אין צורך ברכב גדול.

 

לגבי הרכב משומש, צריך לבדוק מחר בבנק, אבל הרביעית כל כך נמוך מ היבואנים שקשה לי להאמין ש הבנק יתן לי את אותו דבר, ומה אגיד לך, לקנות רכב יד 2 ב60 אלף ולקהות רכב חדש לגמרי ב80 אלף.. :-(

 

אם הרכב היה שלי, הייתי קונה מ העצמי חח, אנשים לא ממש שומרים על הרכבים :-(

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
לא הבנת - אחרי 3 שנים הרכב חוזר אליהם אתה לא חייב להם כלום, והם לא חייבים לך כלום. במקרה שלהם כדאי לקחת חבילת תחזוקה וביטוח, ואז תמורת עוד 300 ש"ח בחודש אתה לא משלם כלום חוץ מדלק ואגרת רישוי.
אתה בטוח ב100% שאף אחד לא חייב לאף אחד כלום??

זה נראה לא משתלם להם... מה קורה במקרה שאץה מחזיר להם רכב עם מאלה שריטות ודברים כאלה? או מכה חזקה שלא היה צורך כל כך בהחלפה של חלק??

קצת מוזר לא?

ותכלס, מה אני עושה אחרי 3 שנים? נשאר בלי רכב...

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

בקצרה:

 

אתה מסתכל רק על התזרים. זה חשוב, אבל זה לא כל הסיפור. אתה בסה"כ בונה תזרים שתוכל לעמוד בו, אבל לא שואל את עצמך כמה באמת הרכב עולה לך. זה הטריק הכי ישן בספר של המימון.

 

עוד חמש שנים כשתסיים לשלם הרכב יהיה שווה הרבה, הרבה פחות. ההפרש בין המחיר ששילמת לכמה הוא יהיה שווה עוד חמש שנים זו ירידת הערך, וזו העלות האמיתית.

 

אם הרכב יהיה שווה 30 בעוד חמש שנים (ואני מאוד אופטימי פה) אתה הולך להוציא 55,000 ש"ח בחמש שנים על ירידת ערך בלבד. עכשיו תשווה את זה לרכב משומש שתרכוש היום נניח ב-40 ותמכור בעוד חמש שנים ב(נניח) 10. רק על ירידת ערך תחסוך 25,000 ש"ח, במקרה הטוב.

 

מילא זה היה איזה רכב שהיית גם נהנה ממנו, אבל ספארק? לדעתי זה ממש לא שווה את זה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יודע, אבל תכלס הכי אמיתי באולם.. אפשר לדעת מה יקרה בעוד 5 שנים??

יכול להיות מלחמה עוד שנה וכולנו נמות :-(

 

אני רוצה לצמצם הוצאות, כרגע אני מחזיר לבנק 2300 ש"ח על רכב שתכלס, נוסע מ א לב וזהו.

כנראה, שאחליף אותו ואחזיר לבנק 1300 ש"ח בחודש, גם כמו שכתבתי קודם, ביטוח יותר זול, תחזוקה יותר זולה.

ושוב, לא מוכר את הלאון כי "קשה לי", פשוט באמת רוצה להוציא פחות בחודש.

 

אבל תוסיף לזה שאני לא נוסע הרבה, אני שומר על הרכב כמה שיותר, ולא באמת שאחליף אותו אם אין צורך.

 

אבל אני תמיד מוכן לקבל חוות דעת נוספת, הסתכלתי על כל הרכבים הקטנים בסגנון, וכולם יותר יקרים :-(

פורסם

לא מבין את הרעיון, למה להחליף רכב בן כמעט שנתיים ששילמת חלק גדול ממנו עבור ספארק חדשה?

 

מה בדיוק עשית בזה, גם מבאס לנהוג על ספארק אחרי הלאון וגם עדיין הכנסת את עצמך להוצאות משמעותיות.

 

אם כבר להוזיל אז תוזיל עם יד 2 כמו שצריך, אחרת תשאר עם הרכב שלך ותהנה.

 

אני חושב שההצעה שנתנו לך פה של ללכת על קליאו ידנית ביד 2 לא רעה, מן הסתם יהיה שנמוך רציני בכוח אבל לפחות רכב כיפי ומאובזר וכמובן, זול משמעותית. גם תחסוך וגם ישאר שביב של הנאה. עם ספארק חדשה לא תקבל אף אחד מזה.

פורסם

כרכב לרווק, ספארק נחמד מאוד - בטיחותי, יחסית חזק ומרגיש בסדר אפילו בכביש מהיר + אחריות ארוכה. כנראה פיקאנטו/ i10 ישמרו קצת יותר טוב על מחירון ב 5 שנים, אבל זה לא ביג דיל ברמת המחירים שיהיו בסוף.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרעיון זה לוהציא פחות כסף בחודש.

אני מחזיר לבנק:

2300 רק כל הרכב.

ביטוח מקיף + חובה 5400 לשנה.

הגרת רישוי 1800 ₪.

דלק לא משנה כי אני לא נוסע הרבה.

 

כל הספארק

1300 כל הרכב בחודש.

ביטוח לא בטוח כמה, כי יש לי שלילה :-(, יכול להיות שיצא אותו דבר בסוף :-( (מקווה שלא אבל חח)

הגרת רישוי 1200₪.

 

אם קורה משהו לא רכב, החלקים לא אמורים להיות כאלה יקרים כמו ברכב גרמני.

 

ותכלס???

ירד לי ההתלהבות על רכבים, כבר לא מחפש כוח ומראה חיצוני יפה ורכב שאנשים יסתכלו אליו ודברים כאלה.

 

כאשר קיבלתי את הרישיון, קנינו ביחיד עם אבא שלי ספארק ידני 2011, הרכב סבבה לגמרי, אני מידי פעם נוהג עליו והוא רכב טוב.

 

אבל אני מבין מה אתה אומר, בהתחלה יהיה קצת מעצבן שאין טורבו בזה, המוכר באולם תצוגה אמר לי גם חח, אבל זה סבבה לי.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
יודע, אבל תכלס הכי אמיתי באולם.. אפשר לדעת מה יקרה בעוד 5 שנים??

יכול להיות מלחמה עוד שנה וכולנו נמות :-(

לדעת אי אפשר, להעריך אפשר. אחרת, למה אתה מחליף לרכב זול יותר?

 

אני רוצה לצמצם הוצאות, כרגע אני מחזיר לבנק 2300 ש"ח על רכב שתכלס, נוסע מ א לב וזהו.

כנראה, שאחליף אותו ואחזיר לבנק 1300 ש"ח בחודש, גם כמו שכתבתי קודם, ביטוח יותר זול, תחזוקה יותר זולה.

ושוב, לא מוכר את הלאון כי "קשה לי", פשוט באמת רוצה להוציא פחות בחודש.

אני לגמרי מבין.

 

מה שאני מנסה להגיד זה, שההסתכלות שלך צריכה להיות קודם כל על העלות האמיתית (ירידת ערך + דלק + ביטוח + טסט), ואח"כ על התזרים (כמה מזה אתה משלם כל חודש). הטעות שלך היא שאתה בכלל לא מתייחס לעלות האמיתית אלא רק לתזרים - כלומר, אתה מסתכל רק כמה עולה לך החזר ההלוואה כל חודש ולא חושב בכלל על כמה כסף אתה באמת מוציא על ירידת ערך. התזרים הוא כמובן חשוב, אבל הוא לא הכל.

 

יכול להיות שספארק חדשה זולה מספיק עבורך, אבל בהנחה שאתה באמת לא מחפש רכב מהנה אלא רק רכב מ-א' ל-ב', רכב משומש יכול להיות פתרון לא פחות טוב ויותר זול. רק מזכיר את האפשרות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אתה בטוח ב100% שאף אחד לא חייב לאף אחד כלום??

 

בטוח ב-100%.

 

זה נראה לא משתלם להם... מה קורה במקרה שאתה מחזיר להם רכב עם מkt שריטות ודברים כאלה? או מכה חזקה שלא היה צורך כל כך בהחלפה של חלק??

קצת מוזר לא?

 

יחייבו אותך בהשתתפות עצמית (משהו כמו 1700 ש"ח) לכל מוקד. הכי כדאי לתקן לפני שמחזירים.

 

ותכלס, מה אני עושה אחרי 3 שנים? נשאר בלי רכב...

 

מתחיל עסקה חדשה / רוכש את הרכב בהנחה (שנקבעת מראש בתחילת העסקה) / רוכש רכב אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חבר אתה עושה את אותה הטעות בדיוק שוב.

ספארק חדשה תעלה לך פחות או יותר אותו הדבר כמו הלאון - כי על הלאון כבר הפסדת את החלק המשמעותי ביותר.

אתה רוצה לחסוך כסף - זה מצוין!

ואם היית שואל אותי הייתי אומר לך לא לקנות רכב יקר [שזה לגמרי מותרות] בכסף שאין לך.

אבל אם זה מה שאתה רוצה - תעשה את זה כמו שצריך - קנה לך משהו אמין וזול ב 20K שיגרור חסכון של 15K בשנה בקלות.

פורסם

עדיין לא מבין אותך, אתה עושה כזה מהלך ונכנס לעוד הלוואה רק בגלל שההחזר יותר נוח בכל חודש (וגם זה הרבה בגלל שההלוואה החדשה מתפרסת לאורך יותר זמן לא?)

 

אתה אומר שאתה לא מתלהב עוד מהרכב ואתה רוצה משהו מ א׳ ל ב׳, תמכור את הרכב (מה שנראה שעשית) ותקנה יד 2 ב 30 עד 40 אלף שקל וסגור סיפור, למה עכשיו אתה נכנס להלוואה של 5 שנים על כולה ספארק. מילא היית מחליף למשהו מרגש עוד הייתי זורם עם השיגעון אבל אני לא מבין מה בעצם הרווחת פה, שילמת כבר בגדול על ירידת הערך של הלאון ועכשיו אתה מביא ספארק חדשה שעולה בערך כמו הסכום שנותר לך לשלם עוד על הלאון. למה בדיוק?

 

ההפרש בביטוח ובאגרה זה בטל בשישים ובטח לא שווה את המאמץ.

 

או שתוציא כבר את הסכום הזה של ה 80K על רכב שעדיף בהמון כמו הלאון שיש לך או שתוציא סכום קטן בהרבה על רכב מיד 2 (וכן זה אומר לוותר על ה AA, לא סוף העולם תתלה טלפון על הדשבורד כמו רוב עם ישראל), כרגע אני לא מבין מה הרעיון.


×
×
  • תוכן חדש...