Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא רוצה להעליב אותך, אבל קו המחשבה שלך הוא פשוט לא טוב.

 

הכי פשוט שיש, מה שמפריע לך קודם זה התשלום החודשי נכון? 2300 שקל בחודש, זה כבד. מובן לגמרי.

 

אבל הצמצום שלו ע"י רכישת רכב נחות בכול קנה מידה, בכמעט אותו סכום רק בגלל שהתשלום עליו פרוס יותר נוח, זה מהלך גרוע מאוד.

 

אם מפריעה לך ההלוואה, אז קח הלוואה נוספת בתנאים שמתאימים לך(יש אפשרות לקחת גם הלוואת בלון) שתכסה את ההלוואה הישנה.

 

ואם להכנס מעבר רק לתשלום החודשי, אז אם מפריע לך ירידת ערך של רכב כזה(שווה במחירון 100 אלף?) שבקושי נוסע ואתה כבר לא מתלהב ממנו, אז למה לשקול רכב אחר ב-75 אלף?

 

קנה את אותה ספארק כמו שיש לאבא שלך שנתון 14+ התקנת מולטימדיה תומכת אנדרואיד ב-18 אלף, וסגור עניין.

 

לא מבין את קו המחשבה שלך.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא רוצה להעליב אותך, אבל קו המחשבה שלך הוא פשוט לא טוב.

 

הכי פשוט שיש, מה שמפריע לך קודם זה התשלום החודשי נכון? 2300 שקל בחודש, זה כבד. מובן לגמרי.

 

אבל הצמצום שלו ע"י רכישת רכב נחות בכול קנה מידה, בכמעט אותו סכום רק בגלל שהתשלום עליו פרוס יותר נוח, זה מהלך גרוע מאוד.

 

אם מפריעה לך ההלוואה, אז קח הלוואה נוספת בתנאים שמתאימים לך(יש אפשרות לקחת גם הלוואת בלון) שתכסה את ההלוואה הישנה.

 

ואם להכנס מעבר רק לתשלום החודשי, אז אם מפריע לך ירידת ערך של רכב כזה(שווה במחירון 100 אלף?) שבקושי נוסע ואתה כבר לא מתלהב ממנו, אז למה לשקול רכב אחר ב-75 אלף?

 

קנה את אותה ספארק כמו שיש לאבא שלך שנתון 14+ התקנת מולטימדיה תומכת אנדרואיד ב-18 אלף, וסגור עניין.

 

לא מבין את קו המחשבה שלך.

 

מסכים. חוץ מזה שהוא רשם שיש לו שלילה, אז למה למהר לקנות רכב? עד מתי השלילה?

פורסם

לדעתי אתה מסתכל על הדברים בצורה קצת עקומה... מחיר הרכב נמדד לאו דווקא במחיר שקנית אותו אלא בירידת הערך - כמה הפסדת עליו.

אהבת את הספארק? מעולה, אחלה אוטו (יש לי אותו).

קנה ספארק 2016 LT+ יד שניה

זה כמעט אותו רכב שמוכרים לך בחברה רק אחרי הירידת ערך הגדולה.

הרכב אמין מאד, לא הייתי משלם מחיר כפול על רכב בגלל האחריות.

פורסם

בוא ננסה לעשות סדר בבאלגן:

 

מצב קיים:

 

החזר הלוואה: 2300 ש"ח

ביטוח: 450 ש"ח

רישוי: 150 ש"ח

טיפולים/צמיגים/מצבר: 150 ש"ח

 

סה"כ 3050 ש"ח לחודש

 

בעוד 30 חודש ישאר בידיו רכב ששווה כ60000 ש"ח + יתרת חוב לבנק של כ20000 ש"ח - סה"כ 40000 ש"ח.

 

מצב חדש:

תשלום על הרכב + ביטוח + צמיגים + מצבר + גילום מקדמה: 1500 ש"ח

אגרת רישוי: 100 ש"ח

 

סה"כ 1600 ש"ח

 

בסוף התקופה ישארו בידיו 55500 ש"ח (בהנחה שהוא מכר את הרכב ב-100000 ש"ח ונשארו בידיו 12000 ש"ח לאחר החזר ההלוואה מהבנק)

 

כלומר ההפרש בין שתי האופציות הוא כ-15000 ש"ח ל-30 חודש - כ-500 ש"ח לחודש

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם זה כזה מעניין אותך, אז ככה.

 

הלאון עלתה לי 130500. נתתי 2000 מזומן.

האלווה היה על 128500.

 

אחרי שנה ו8 חודשים, הייתי חייב לבנק 88616.

מכרתי בסוף ב94500 (התאונה, והייץה איזה נזילה שעלתה בבדיקה שךא ידעתי עליה).

נשאר לי ביד (בחשבון יותר נכון, 5884)

 

ביטוח ללאון עלתה לי 5300, אני אמור לקבל אחסר על 2 התשלומים אחרונים של המקפיף שזה 403 כפול 2, אם זה לא נכון, תתקנו אותי.

 

בסופו שך דבר 2303₪ החסר על הרכב.

403₪ על הביטוח.

דלק בחודש בסביבות ב350₪.

וביטוח חובה שילמתי ב5 תשלומים של 117₪ אם אני זוכר נכון.

זאת אומרת חודשי: 3173₪.

 

על הספארק יהיה:

על הרכב 1200/1300 תלוי המשהו שאגלה רק ביום ראשון.

דלק נגיד אותו דבר, אפילו פחות אולי.

ביטוח (בגלל שהייתי בשלילה, נגיד שיצא אותו דבר)

 

יוצא בחודש: 2170₪

1000₪ פחות בחודש, אחרי שנה זה 12000 פחות בהוצאות.

 

נוסיף לזה שהגרת רישוי שנתי ללאון 1800₪

ולספארק 1200₪

 

נכון, יכול להיות טמטום או מה אתם רוצים, אבל לצמצם את ההוצאות ב1000₪ בחודש זה כבר התחלה.

 

:-)

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

אתה מסתבך, בסופו של דבר המספרים פשוטים מאוד, נשאר לך היה 86 לשלם על הלאון ואתה הולך לקראת מהלך של ספארק חדשה שגם שווה 80 פלוס.

 

ההבדל הגדול שבגינו אתה מחזיר פחות בכל חודש זו פשוט פריסה נוחה יותר מבחינת תשלומים בגדול, כל השאר זה בקטנה.

 

האם זה נשמע לך סביר לעשות כזאת טקטיקה סבוכה ולקבל כזה דאונגרייד ברכב בשביל החזר נוח יותר?

 

כבר מכרת את הלאון, אחלה, עכשיו חפש ספארק ביד 2 ותחסוך באמת סכום משמעותי מאוד.

פורסם

שמע, כתבתי כבר פה, לא באמת נצלתי את הלאון, לא הייתי הולך למסלולים ודברים כאלה.

 

ו בגדול,כן, יותר נוח לי להחזיר 1300 בחודש במקום 2300.

חיפשתי ביד 2, היום רכבים 2014 בסביבות 40000₪ עם איזה 80 אלף ק"מ.

היו רכבים 2016 בסיבות 60000₪ ולא זוכר לצערי ק"מ.

 

אבל לקנות מיד 2 זה גם לוקח זמן, לקחת רכבים לבדיקה, וזה זמן שאין לי וצריך לקחת על חשבון עבודה (כמו שהיום לקחתי יום חופש כדי למכור את הרכב, התחלנו ב10:00 וסיימנו ב15:30)..

 

את הנושא הזה אף אחד לא עלה פה :-).

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
אם זה כזה מעניין אותך, אז ככה.

 

הלאון עלתה לי 130500. נתתי 2000 מזומן.

האלווה היה על 128500.

 

אחרי שנה ו8 חודשים, הייתי חייב לבנק 88616.

מכרתי בסוף ב94500 (התאונה, והייץה איזה נזילה שעלתה בבדיקה שךא ידעתי עליה).

נשאר לי ביד (בחשבון יותר נכון, 5884)

 

ביטוח ללאון עלתה לי 5300, אני אמור לקבל אחסר על 2 התשלומים אחרונים של המקפיף שזה 403 כפול 2, אם זה לא נכון, תתקנו אותי.

 

בסופו שך דבר 2303₪ החסר על הרכב.

403₪ על הביטוח.

דלק בחודש בסביבות ב350₪.

וביטוח חובה שילמתי ב5 תשלומים של 117₪ אם אני זוכר נכון.

זאת אומרת חודשי: 3173₪.

 

על הספארק יהיה:

על הרכב 1200/1300 תלוי המשהו שאגלה רק ביום ראשון.

דלק נגיד אותו דבר, אפילו פחות אולי.

ביטוח (בגלל שהייתי בשלילה, נגיד שיצא אותו דבר)

 

יוצא בחודש: 2170₪

1000₪ פחות בחודש, אחרי שנה זה 12000 פחות בהוצאות.

 

נוסיף לזה שהגרת רישוי שנתי ללאון 1800₪

ולספארק 1200₪

 

נכון, יכול להיות טמטום או מה אתם רוצים, אבל לצמצם את ההוצאות ב1000₪ בחודש זה כבר התחלה.

 

:-)

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

זה דרך מאוד עקומה להסתכל על התשלום שלך, חביבי.

 

עכשיו, מבלי להתעמק יותר מדי, נכנסתי לתוצאה הראשונה בגוגל אחרי חיפוש של "הלוואה לכול מטרה", ומצאתי הלוואה של 83 אלף (88 מינוס 5 אלף צמקדמה שכביכול שמת) בהחזר של 1650 שקל בחודש.

אז עכשיו זה כבר לא "הפרש של 1000" אלא הפרש של 350 שקל, ואני בטוח שבחיפוש הלוואה רציני יותר(טלפונים, פגישות) זה יצטמצם בעוד 100 שקל בחודש.

 

אני לא אומר לך מה אתה צריך לעשות, הכסף שלך, סתם חבל שאתה נופל לטריקים שיווקיים נטו.

פורסם

כלל הרביעית



 

אני מניח שהתכוונת ל-"ריבית"...

 

וכן, גם מה שאני כתבתי כולל את הריבית,

קח דוגמא

https://www.5555.co.il/%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%9F-%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%90%D7%95%D7%AA

 

סתם דוגמא מגוגל כמו שאמרתי(אין לי שום קשר ולא מפרסם שום חברת ביטוח/הלוואות/השקעות)

תציב 82 אלף ל-60 חודשים ותיראה מה ההחזר

פורסם

ואתה על הספארק העתידית תשלם 1300 שקל בחודש.

 

אז כאן אתה יכולת בתיאוריה לקחת הלוואה מאיזה חיפוש בגוגל ולכסות את ההלוואה הנוכחית שלך, ולשלם 1650 שקל בחודש.

 

אז עכשיו הפער הוא לא 1000 שקל בחודש כמו שחשבת אלא 350 שקל בחודש. שאולי גם 350 שקל זה פער מספיק טוב בשביל שתחליף רכב, הנקודה היא שזה לא 1000 שקל.

 

וכמו שאמרתי לפני, מחיפוש יותר רציני, ולא סתם לינק מגוגל, אפשר למצוא הלוואה בתנאים הרבה יותר טובים.

פורסם

הבבתי אותכם :-)

 

אבל בסופו של דבר גם רתיתי להחליף לאוטומט, כמו שכתבתי איפשהו פה נראה לי.

 

זה לא רק העניין של כמה אני מחזיר בחודש.

 

אבל הבנתי :-)

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
שמע, כתבתי כבר פה, לא באמת נצלתי את הלאון, לא הייתי הולך למסלולים ודברים כאלה.

 

ו בגדול,כן, יותר נוח לי להחזיר 1300 בחודש במקום 2300.

חיפשתי ביד 2, היום רכבים 2014 בסביבות 40000₪ עם איזה 80 אלף ק"מ.

היו רכבים 2016 בסיבות 60000₪ ולא זוכר לצערי ק"מ.

 

אבל לקנות מיד 2 זה גם לוקח זמן, לקחת רכבים לבדיקה, וזה זמן שאין לי וצריך לקחת על חשבון עבודה (כמו שהיום לקחתי יום חופש כדי למכור את הרכב, התחלנו ב10:00 וסיימנו ב15:30)..

 

את הנושא הזה אף אחד לא עלה פה :-).

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

הלאון זה לא עכשיו איזו חיית מסלול שאתה צריך לנצל בצורה מיוחדת. זה רכב חזק יחסית (כוח זה דבר שנהנים ממנו בכל נסיעה יומיומית שהיא לא פקוקה פחות או יותר), שנראה טוב, מאובזר מאוד, איכותי (אינטריור וגימור ברמה גבוהה בהרבה) ומרגיש טוב יותר מבחינת ניהוג וכו'

 

הוא לא ספורטיבי במיוחד והיתרונות שלו לא באים לידי ביטוי בנהיגה שכזו.

 

אבל זה לא משנה אני סוטה מהנושא, מבחינתך היתרונות של הלאון לא רלוונטיים אז סבבה שמכרת זו החלטה טובה.

 

הבעיה היא מה שאתה מתכוון לעשות עכשיו, אלא אם כן יום עבודה שלך שווה אלפים של שקלים אני כן חושב ששווה לך לטרוח קצת ולהשקיע מהזמן שלך בלמצוא רכב מיד 2 עד 40 אלף ש"ח במקסימום במצב טוב ושנחשב לאמין.

 

בסכ"ה הדרישות שלך לא גבוהות בכלל, אתה רק רוצה רכב מנקודה א' ל ב' שיהיה אמין ושאפשר לסמוך עליו, ב 30-40 אתה תמצא לא מעט כאלו, תכוון לידניות כדי שתוכל למקסם את השנתון ואל תלך לפתרון הקל של עוד הלוואה על ספארק חדשה ודי חסרת ערך שלא מציעה לך שום דבר שמעניין אותך מלבד AA ופריסת תשלומים נוחה במחיר זהה לרכב עדיף פי כמה שהיה לך.

 

עשית כבר שלב א' מהמהלך כמו שצריך כשמכרת את הלאון, עכשיו בשלב ב' ללכת על ספארק חדשה זה יהיה וסלח לי על המילה הקשה, די טמטום ומשהו שמוציא את כל הפואנטה ממה שאתה מנסה לעשות פה.


×
×
  • תוכן חדש...