Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה רוצה צריכת דלק ואמינות, חפש רכב ידני.

פולו/פאביה/איביזה ידניות. סיאט לאון/גולף ידנית.

וכן על זו הדרך. אבל בתקציב הזה זה ממש לא משנה כי תקלה אחת יכולה לקזז לך את כל החסכון בריבית והצמדה.

אז הרבה יותר חשוב מצב המכונית כמו שכתבתי.

ואם כבר משפחתומטית חסכונית - לך על הסיוויק.

פורסם
אם אתה רוצה צריכת דלק ואמינות, חפש רכב ידני.

פולו/פאביה/איביזה ידניות. סיאט לאון/גולף ידנית.

הלוואי שיכלתי.. בשביל הדוושה השלישית אני מוכן לקחת אפילו בלנו..

אגב צריכת דלק לא הייתי מרוויח כי מנסיון עד היום ידני מכניס אותי למוד ספורט.. יתכן שהייתי מתרגל.

פורסם

בתקציב הזה הייתי לוקח לנסר בלי לחשוב פעמיים.

 

גם היחס של שנתון/מוניטין אמינות לשקל שתקבל במחיר הזה, וגם זולה לאחזקה.

 

מקרר יפני אולד סקול.

 

כמובן שאיטית, זוללת דלק ולא נוחה, אבל אתה לא יכול לשלם על בירה, ולצפות לשמפניה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

נרשמתי לפורום כדי להגיב לשרשור הזה.

קניתי ב2014 פורד פוקוס 2006 1.6 עם 189000 ק"מ ב23000 ש"ח.

מכרתי אותו ב2017 עם 278000 ק"מ ב8500 ש"ח.

 

הרכב שימש אותי מצוין!

 

תקלות שהיו: החלפת כבל הצתה באיזור 100 ש"ח, צינור וואקום ב50 ש"ח.

תקלות בלאי: החלפת משולש קדמי אחד ונאבה אחורית.

טיפולים שוטפים כל 10000 ק"מ.

 

מכרתי אותו במצב מכני מצוין בק"מ גבוה מאד.

 

רוצה לומר שהרכב מאד אמין צריכת דלק סבירה 1/11 ממוצע אצלי.

יש הרבה פוקוס משומשות ולכן המחיר מאד זול.

פורסם
בתקציב הזה הייתי לוקח לנסר בלי לחשוב פעמיים.

 

גם היחס של שנתון/מוניטין אמינות לשקל שתקבל במחיר הזה, וגם זולה לאחזקה.

 

מקרר יפני אולד סקול.

 

כמובן שאיטית, זוללת דלק ולא נוחה, אבל אתה לא יכול לשלם על בירה, ולצפות לשמפניה.

 

הכל נכון, אבל חשבתי על האלמרה יותר (116 כ"ס מול 98 בלנסר) כי לנהג השני אין סבלנות לעליות והוא לוחץ.. וכיון שאני בעיר הררית אני חושש שהרכב יעבוד יותר מידי בסל"ד גבוה. עדיין עדיף לנסר?

פורסם

הפוקוס רק עם 100 כ"ס.

בתקופה האחרונה אצלי נסעתי כל יום מאיזור כרמיאל לצפת, לא היתה בעיה עם עליות, כמובן שהיא לא הכי מהירה (היא כבידה) אבל בצעה את המשימה היטב בסה"כ.

פורסם (נערך)

שוב, בתקציבים האלו מצב המכונית קובע הרבה יותר. אני עם לנסר דור ראשון (!!!) אוטומטית רחמנא ליצלן, בשנת 2010 נסעתי איתה לחיפה וטסה את העליות של חיפה בלי שום בעיה בכלל!!! (עם מזגן פועל!!!) הכל מתחיל ונגמר בתחזוקה טובה.

 

צחוק צחוק לפעמים אני מתגעגע אליה :-D

 

24xniqez5m2n.jpg

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם
בתקציב הזה תגיד תודה שהרכב ייסע. לא מזלזל. אומר את האמת. בגלל זה יותר חשוב מצב הרכב.

 

ברור שמדובר כשהאלמרה לא פחות שמורה, השאלה אם בכללי היא פחות אמינה מהלנסר כי אם אין הבדל למה לא לחפש אלמרה שמורה שכנראה תתאמץ פחות?

פורסם

במחילה מכבודו עברתי שוב על כל ההודעות שלך כאן ולא מצאתי התייחסות לשאלה הקטנה והפשוטה ששאלתי עכשיו: בהינתן מצב שבו יש לי ברירה בין אלמרה ללנסר באותו מצב מכני+טיפולים האם עדיין יש לי סיבה לקחת את הלנסר ולא את האלמרה?

 

אני יודע שיותר קל למצוא לנסר שמורה והיא תהיה יותר זולה אבל אני מדבר במצב שגם האלמרה השמורה נכנסת לי בתקציב.

פורסם

אומר זאת כך - פות"ש מתאר מצב היפוטטי שבו תהיינה לך שתי מועמדות ראויות ושמורות היטב בתקציבך הנמוך ורק נותר לך לבחור ביניהן.

נראה לי יותר סביר שתתחיל להסתובב ותראה הרבה רכבים מוזנחים ושבורים.

או אז תתעייף מהחיפושים ואז תבחר בראשונה השמורה שתמצא ולא משנה מאיזה יצרן

פורסם

אני כבר אחרי סיבוב או שניים של חיפושים ויש רכבים לא רעים גם בלי להתרחק יותר מידי.

אני מבין שתשובה אני לא יקבל..


×
×
  • תוכן חדש...