Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פיקנטו 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

קיה פיקנטו שנת 2014 עם 37 אלף קילומטר. יד ראשונה מפרטית. שולם עבורה טסט וטיפול לפני חודש ומטופל בזמן על פי ספר טיפולים.

 

עברה בדיקה הכל יצא תקין חוץ מהחלק של שילדה ומרכב - ליקויים בעל משמעות נמוכה. תיקונים במרכב פח וצבע, הוחלפו חלקי מרכב בברגים, מעיכות בתחתית, פגיעות פח ופגמים בצבע.

 

מה דעתכם על הרכב? אני לקחתי את הרכב לבדיקה במכון מבדק ואני שילמתי עבור הבדיקה.

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי קארין254
פורסם (נערך)
מי שילם על הבדיקה ?

אם זה מגרש : הבדיקה לא שווה קריאה.

 

אני שילמתי על הבדיקה. לקחתי למכון מבדק

אני פשוט קצת מודאגת מהנתונים האלו כי אני באמת לא מבינה שום דבר ורק רוצה לדעת שזה תקין ושזה לא נורא. חוץ מזה הרכב מושלם מבחינת הבדיקה שלו.. אין שום הערות מעבר.

עריכה אחרונה על ידי קארין254
פורסם (נערך)

מבדק הם בסדר גמור. אז מזל טוב על הפיקנטו.

רכב בן 5 סביר שיהיו לו דפיקות קלות ותיקונים קטנים. לכן במשמעות נמוכה . במיוחד אם הוא מגוש דן וחונה בחוץ.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה רבה.

 

אני כן יודעת שהייתה לו איזשהי מעיכה ושהחליפו איזשהו חלק מאחורה לחלק מקורי של קיה.. זה בסדר לדעתך?

הייתה עבודת פחחות וצבע על סך 3000 שקלים לפי הספר טיפולים

פורסם

הייתי מציע לבדוק באתר הסליקה של חברות הביטוח אם יש איזכורים לגבי תאונות וירידות ערך.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי מציע לבדוק באתר הסליקה של חברות הביטוח אם יש איזכורים לגבי תאונות וירידות ערך.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

 

אני רואה שבאתר שלהם זה מתאפשר רק אם אתה בעל הרכב ויש לך כרטיס אשראי על שם בעל הרכב. כרגע עדיין לא רכשתי את הרכב באופן סופי. האם יש דרך אחרת?

 

קיבלתי את כל ההיסטוריה של הרכב ורשום שהיה תיקון תאונה שכללה פחחות, שיפוץ מגן אחורי וצבע על סך 3500 שקלים. מה דעתך על זה?

במכון הבדיקה הבהירו שאין שום פגיעה בשלדה.

פורסם

אפשר לבקש מבעל הרכב לבצע זאת ולשלוח לך, זה תהליך מהיר מאוד.

מגן פגוש זה לא משהו חמור, ולפי המתואר לא ניראה שהיה נזק גדול.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...