היי,
רכשתי לפני כחודש רכב קיה פיקנטו שנת 2014 עם 38 אלף קילומטרים. בבדיקה שבוצעה לפני הרכישה הרכב נמצא תקין לחלוטין.
אתמול התחלתי להרגיש קצת רעידות בנסיעה, והיום נסעתי עם הרכב משהו כמו חצי קילומטר והוא התחיל לרעוד ונדלקה מנורה כתומה מהבהבת של תקלה כללית. בנוסף, לחצתי על הגז עד הסוף והרכב הצליח להגיע רק ל40 קמ"ש בערך וממש לא סחב. עצרתי את הרכב, והרכב המשיך לרעוד והטורים היו על 1000 בערך וירדו ל800 בכל פעם שהייתה רעידה חזקה ברכב. אחר כך חזרתי לבית וכן הצלחתי להגיע ל60 קמ"ש.. אבל עדיין הרכב רעד.
אני ממש מודאגת לצערי..
כמובן שאני לא אסע עם הרכב היום, ומחר בבוקר אני אגש למוסך על הבוקר, אבל מעניין אותי לדעת האם לדעתכם מדובר בתקלה רצינית ויקרה? והאם לדעתכם אפשר לנסוע 10 דקות עם הרכב עד המוסך?
יש לציין שהרכב נמצא באחריות של עוד שנתיים על הגיר, השלדה והמנוע..
אשמח לתגובות! תודה רבה.