Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות לגבי רכב בליסינג - קורולה או נירו


or84
שימו לב! השרשור הזה בן 1891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

אני מתכוון לקחת רכב בליסינג דרך העבודה, נוסע כ-31,000 ק"מ בשנה.

עשיתי נסיעת מבחן על הקורולה ההיברידית החדשה (2019, גרסץ הסדאן). הרכב נראה די מאובזר, בעיקר מבחינת מערכות בטיחות.

באופן אישי אני מעדיף יותר רכבי האצ'בק (5 דלתות), שבדרך כלל קצרים יותר באורך הכולל ונותנים יותר "תחושת קרוסאובר" בנהיגה.

השבוע הלכתי לראות את גרסה ההאצ'בק של הקורולה החדשה, שהגיעה ממש עכשיו לארץ. העיצוב החיצוני ממש יפה בעיני, האבזור כמעט זהה לסדאן (בכמה פרמטרים אפילו משודרג יותר), אבל תא המטען מאחורה - קטן ונמוך בצורה הזויה. הם שמו ליד גלגל הספייר מעין תבניות פלסטיק גבוהות שמחזיקות את הג'ק ושאר הכלים, ומעל זה למעשה "הרצפה" של הבגאז', כך שבפועל מקבלים גובה אפקטיבי נמוך מאוד.

אנחנו כרגע זוג עם תינוק, ובראייה עתידית נראה שזה יכול מאוד להגביל (עגלה וכו').

עדיין לא יצא לי לנסוע על קיה נירו ההיברידית, אבל ממה שהבנתי תא המטען שלה גדול יותר.

למישהו יש המלצה/דיס-המלצה?

מתלבט אם ללכת על הקורולה סדאן או על הנירו. הבנתי שב-2019 שנמכו את האבזור בנירו למודל שהולך לליסינג.

אגב שאר האפשרויות, אליהן פחות התחברתי, הן יונדאי איוניק היברידית (1.6 Premium), הונדה סיוויק טורר סטיישן, קיד סיד סטיישן, יונדאי אלנטרה 1.6, ומאזדה 3 ספורט 2.0. אשמח אם תאירו את עיני במידה ואני מפספס פה משהו...

 

תודה! :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורולה סטיישן באמת נשמעת מאוד מתאימה.

סיוויק סטיישן עדיין נמכרת בישראל? אולי אתה מתכוון לסדאן?

 

נהגתי בקורולה סדאן החדשה. היא נוחה מאוד ומאובזרת לא רע אבל למרות המראה החיצוני המגודל היא לא מאוד מרווחת, משהו בתכנון הפנימי גורם לפלסטיקה להשתלט על תא הנוסעים ולפגום בתחושת המרווח. גם תאי האחסון לא מצטיינים. בקרת סטייה מהנתיב לא מספיק מדוייקת אבל בקרת השיוט האדפטיבית עובדת עד למהירות 0 ועם בלם יד חשמלי זה מפחית את העצבים בפקקים.

הנירו מרווח ושימושי יותר, תא הנוסעים אוורירי ומרגיש איכותי ונעים יותר ובקרת הסטייה מהנתיב מתפקדת באופן עדיף לעומת הקורולה, אבל בקרת השיוט האדפטיבית מתנתקת מתחת ל-8 קמ"ש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הספקת לנהוג בקורולה סדאן? אולי רכב שכור? כי חיפשתי בחברות השכרה לשכור את הקורולה כדי לבדוק אותו בנהיגה ממושכת יותר ולא מצאתי.

 

לגופו של עניין אכן הקורולה מרגיש צפוף יחסית, הן בגלל הדשבורד שבולט החוצה, והן ברוחב המרכב הצר בגובה הראש.

 

לגבי מרווח הרגליים במושב האחורי עוד לא החלטתי סופית, הוא נראה בהתחלה די מצומצם אבל נראה שאפשר לסגל תנוחת נהיגה ותנוחת ישיבה של הנוסע ליד שהיא קדמית יחסית דבר שמשפר בפועל את מרחב הרגליים מאחור. הדבר צריך בדיקה.

 

מאוכזב לשמוע שבקרת הסטייה מהנתיב פחות טובה מהנירו.

 

איך התרשמת מהנהיגה בקורולה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על המענה!

לגבי המזדה - אכן עושה רושם שהיא קצת פחות מאובזרת מבחינת מערכות בטיחות מתקדמות, ובנוסף היא לא היברידית אז לא מקבלים עליה הטבה בשווי מס.

התחלתי לחשוב בכיוון של הקורולה סטיישן, למרות שאני לא מת על הרעיון של רכב ארוך כל כך. לדעתי הדגם הזה עדיין לא הגיע לארץ, נכון?

בקיה נירו יש באמת תחושה של תא נוסעים מרווח יותר מהקורולה.

על הקורולה סדאן אפשר לעשות נסיעת מבחן בסוכנויות. סה"כ התרשמתי לטובה, היא הרגישה לי שקטה יותר מהנירו בסל"ד נמוך, אולי בגלל בידוד רעשים יותר טוב בתא הנוסעים. כשהמנוע מתאמץ בעליה למשל שומעים אותו היטב בסל"ד גבוה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטבת המס, קח בחשבון שזאת הוראת שעה שמתחדשת בתחילת השנה ויכולה להיפסק בשנה הבאה.

הקורולה אולי קצת יותר שקטה מהנירו, אבל שתיהן לא מצטיינות בבידוד רעשים. רעש המנוע בקורולה צורם יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחלתי לחשוב בכיוון של הקורולה סטיישן, למרות שאני לא מת על הרעיון של רכב ארוך כל כך. לדעתי הדגם הזה עדיין לא הגיע לארץ, נכון?

בקיה נירו יש באמת תחושה של תא נוסעים מרווח יותר מהקורולה.

 

אצלנו בחברה הודיעו שהסטיישנים יגיעו במאי. הסדאן ימסרו כבר באפריל.

אגב, הסטיישן ארוך מהסדאן ב-2 ס"מ בדיוק.

לטעמי העיצוב החיצוני של הסטיישן יפה בהרבה, בסדאן זה נראה כאילו למישהו נגמר הכוח לתכנן עיצוב כשהגיע לחלק האחורי...

 

מנסיעה קצרה שעשיתי על הסדאן, הוא שקט ומבודד די טוב ולגמרי צודקים כאן שזה בעיקר בנסיעה רגועה. במאמץ, השילוב מנוע עם התיבה הרציפה צורח לשמיים.

בנירו נהגתי לפני יותר משנה אז קשה לי להשוות לקורולה החדשה אבל לדעתי הקורולה הקודמת שברשותי יותר שקטה מהנירו.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מוצא את הקישור, אבל בעבר היה דיון על קורולה מול נירו.

כמה אנשים, כולל אותי, הסכמנו שהמושב של נירו מאוד לא נח. יכול להיות שזה אישי ותלוי במבנה גוף וכו', אבל לי אישית המושב של נירו לא שלא היה נח, אלא היה ממש מעצבן, לא הרגשתי בו תמיכה לגב תחתון.

מאוד אהבתי את נירו, רציתי רכב גבוה, אבל מגלל המושב אני הזמנתי קורולה(עוד לא קיבלתי).

 

בקיצור, תעשה נסיעת מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

אני מתכוון לקחת רכב בליסינג דרך העבודה, נוסע כ-31,000 ק"מ בשנה.

עשיתי נסיעת מבחן על הקורולה ההיברידית החדשה (2019, גרסץ הסדאן). הרכב נראה די מאובזר, בעיקר מבחינת מערכות בטיחות.

באופן אישי אני מעדיף יותר רכבי האצ'בק (5 דלתות), שבדרך כלל קצרים יותר באורך הכולל ונותנים יותר "תחושת קרוסאובר" בנהיגה.

השבוע הלכתי לראות את גרסה ההאצ'בק של הקורולה החדשה, שהגיעה ממש עכשיו לארץ. העיצוב החיצוני ממש יפה בעיני, האבזור כמעט זהה לסדאן (בכמה פרמטרים אפילו משודרג יותר), אבל תא המטען מאחורה - קטן ונמוך בצורה הזויה. הם שמו ליד גלגל הספייר מעין תבניות פלסטיק גבוהות שמחזיקות את הג'ק ושאר הכלים, ומעל זה למעשה "הרצפה" של הבגאז', כך שבפועל מקבלים גובה אפקטיבי נמוך מאוד.

אנחנו כרגע זוג עם תינוק, ובראייה עתידית נראה שזה יכול מאוד להגביל (עגלה וכו').

עדיין לא יצא לי לנסוע על קיה נירו ההיברידית, אבל ממה שהבנתי תא המטען שלה גדול יותר.

למישהו יש המלצה/דיס-המלצה?

מתלבט אם ללכת על הקורולה סדאן או על הנירו. הבנתי שב-2019 שנמכו את האבזור בנירו למודל שהולך לליסינג.

אגב שאר האפשרויות, אליהן פחות התחברתי, הן יונדאי איוניק היברידית (1.6 Premium), הונדה סיוויק טורר סטיישן, קיד סיד סטיישן, יונדאי אלנטרה 1.6, ומאזדה 3 ספורט 2.0. אשמח אם תאירו את עיני במידה ואני מפספס פה משהו...

 

תודה! :)

 

 

 

 

הנירו אחלה רכב למשפחה אחי, מאוד מוכרת בשוק ויש לה נוחות שאי אפשר להתעלם מזה, הנסיעה חוויה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1891 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...