Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ProKARTING רחובות-חוצפה או חוסר הבנה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי יש לנו יתרון כי אנחנו יודעים להסתובב. :)

זה שהמכוניות "שלנו" יודעות להסתובב לא אומר שהנהגים יודעים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
זה שהמכוניות "שלנו" יודעות להסתובב לא אומר שהנהגים יודעים

עובדה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

קצת בלגן לפרוס פה הכל בכתב.

בקצרה, פרס המקצים ניתן לזוכים .

לגבי קורס הנהיגה שהובטח הזוכים מוזמנים לצלצל למערכת מגזין אוטו ולדרוש את הפרס. הפרס, כמו שנאמר, הוא מתנת מגזין אוטו וממנו הקורס יתקבל.

, אבל אני חושב שמן הראוי שמנהל מועדון רכב לכל הפחות ירים טלפון למסלול ולא יפרסם הודעות בפומבי על סמך שמועות ושיחות עם אנשים פרטיים. יש תמיד גם צד שני בכל עניין.

אני כמובן כותב זאת על דעת עצמי ולא כי אני עובד במסלול, אלא דווקא בגלל שאני יודע את כל הפרטים.

כל מי שבא ושוחח איתי בנושא קיבל תשובות על סמך מה שידוע לי...

 

כנראה שזה לא ככה והאמת נמצאת אי שם... icon_rolleyes.gif

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

הנושא פורסם לאחר מספר ימים (כימעט 10 ימים מהתחרות עצמה)

אני לא צריך לעשות דין מי צודק ומי לא...

הייתה קבוצה שזכתה, במקרה הקבוצה שייכת למועדון שלי, ואני בתור מנהל מועדון מעוניין שהקבוצה תקבל את הפרס כמו שהקבוצה רצתה לזכות במקום הראשון בשביל המועדון.

אני חושב שאחרי שבוע אף אחד מהזוכים לא יודע ביכלל מה קורה עם הפרס שמגיע להם,

אגב לתחרות את הכסף הנהלת הקארטינג דאגה לקחת מראש, לכן אני חושב שהיא גם צריכה לדואג לפרס לזוכים, זה לא פתרון לבוא ולהפנות את האצבע על עיתון אוטו, ולהגיד הם לא רוצים, אז אין פרס

 

יש מארגנים, הבטיחו הבטחה והם צריכים לעמוד מאוחרי זה!

 

בכל מקרה היום יצרתי קשר עם עיתון אוטו, והנושא בבדיקה...

 

אני ידווח כאן על התוצאות... חבל שהנושא צריך לעלות לדיון!

 

דני,

פורסם

אני ידווח כאן על התוצאות... חבל שהנושא צריך לעלות לדיון!

 

דני,[/quote

 

מזאתומרת חבל שהנושא צריך לעלות לדיון?

אתה העלית אותו. במקום לבדוק קודם ואז לכתוב עליהם אז פשוט כתבת לפני שבדקת ועכשיו הוצאת אותם רמאים ושקרנים.

to finish first first you have to finish

פורסם

 

מזאתומרת חבל שהנושא צריך לעלות לדיון?

אתה העלית אותו. במקום לבדוק קודם ואז לכתוב עליהם אז פשוט כתבת לפני שבדקת ועכשיו הוצאת אותם רמאים ושקרנים.

מי אמר שהוא הוציא אותם שקרנים ו/או רמאים. כבר בסוף התחרות שמעתי שכנראה אין את הפרס שהובטח. אני לא יודע אשמת מי זה אבל אנחנו בכלל לא צריכים להתעסק עם זה. הפרס היה צריך להנתן כמה שיותר מהר, ללא עיכובים. מגזין "אוטו" קיבלו פירסום עקב ההצהרה שלהם, על פירסום משלמים.

 

איך אתה היית נוהג במקרה הנ"ל?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אגב לתחרות את הכסף הנהלת הקארטינג דאגה לקחת מראש, לכן אני חושב שהיא גם צריכה לדואג לפרס לזוכים, זה לא פתרון לבוא ולהפנות את האצבע על עיתון אוטו, ולהגיד הם לא רוצים, אז אין פרס

 

יש מארגנים, הבטיחו הבטחה והם צריכים לעמוד מאוחרי זה!

צודק 100%, זה ממש מתאים לתרבות הישראלית, להגיד "הוא אשם" "והוא אשם".

מי שהבטיח את הפרס צריך גם לדאוג להעניק אותו, ולא משנה מי נותן ומשלם עליו באמת, ואם יש בעיות, אז מי שהבטיח גם מן הראוי שידאג לסדר את הבעיות שנוצרו ולא לישלוח את הזוכים לטפל בהן כדי לקבל את הפרס.

 

זה ממש מגעיל מה שהם עשו, הם פשוט חשבו שאף אחד לא יתעקש לסדר את העניין, אז בשביל מה לסדר את זה בעצמם, כדי שהזוכים יקבלו את מה שמגיע להם ? מה זה משנה הרי את כספם הם כבר שילמו.. גועל נפש ! טוב שהעלתה את הנושא הזה.

 

אני לשם לא הולך אחרי סיפור כזה.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אני ידווח כאן על התוצאות... חבל שהנושא צריך לעלות לדיון!

 

דני,[/quote

 

מזאתומרת חבל שהנושא צריך לעלות לדיון?

אתה העלית אותו. במקום לבדוק קודם ואז לכתוב עליהם אז פשוט כתבת לפני שבדקת ועכשיו הוצאת אותם רמאים ושקרנים.

שלום יואב,

הנושא פורסם לאחר שבוע +.... שהתחרות התקיימה...

התחרות אורגנה ע"י פרו קארטינג רחובות הכסף נקלח בתחילת התחרות מכל המשתתפים

ובסוף התחרות אין פרס, והסיבה היא צד שלישי...

 

אם עיתון אוטו לא עומד בהסכם אז הנהלת פרו קארטינג צריכה לדואג לפרס אחר או להחזיר את הכסף למשתתפים (לפחות לזוכים)

לפחות לתת סימן של חיים, סימן של אכפתיות בנושא, ולא להגיד עיתון אוטו לא מעוניינים לתת

לכו תשברו את הראש איתם.

אני לא אמרתי שהם רמאים או שקרים, פשוט זאת לדעתי חוצפה

במשך יותר משבוע לא התרעבתי בנושא ביגלל שרציתי לראות יוזמה מצד יוזם התחרות - פרו קארטינג ברחובות.

פורסם

fizban במקרה כזה הייתי מברר עפ פרו קרטינג ורק לאחר שהם היו אומרים לי שאת הפרס אני לא יקבל אז הייתי מעלה את זה לפורום.

בכל מקרה זו דרך החשיבה שלי.

 

נ.ב.

דני אם כבר עשית תשלב הנ"ל אז קבל התנצלותי

to finish first first you have to finish

פורסם
fizban במקרה כזה הייתי מברר עפ פרו קרטינג ורק לאחר שהם היו אומרים לי שאת הפרס אני לא יקבל אז הייתי מעלה את זה לפורום.

בכל מקרה זו דרך החשיבה שלי.

 

נ.ב.

דני אם כבר עשית תשלב הנ"ל אז קבל התנצלותי

הנושא נבדק מול המארגנים בסיום התחרות, ונאמר שעיתון אוטו לא מעוניין לתת את הפרס.

פורסם
אל תבינו אותי לא נכון , אני מסכים איתכם במאה אחוז.

 

דרך אגב , הייתי איתכם בקבוצה.:-)

 

איל בן-ארי

מה זה הכינוי הזה? התחפשת לכבוד פורים? :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

עידכון:

 

מתוך שיחה עם סמנכ"ל שיוק ומכירות של עיתון אוטו, נמסר כי הם אף פעם לא סגרו על שום חוזה בנושא,

עיתון אוטו הציעה שיתוף פעולה עם פרו קארטינג ברחובות, (מותנה בחוזה חתום ובתנאים של עיתון אוטו)

פרו קארטינג לא חתמו שום חוזה עם מערכת העיתון, ולא סיכמו על שיתוף פעולה.

 

ועכשיו לשאלה האמיתית:

מדוע הנהלת פרו קארטינג ברחובות לא מסרה שום הודעה על ביטול הפרס?

מדוע הנהלת פרו קארטינג ברחובות דאגה לקחת את הכסף בתחילת המרוץ ולא מסרה על שום שינוי?

 

 

כמו כן, סמנכ"ל עיתון אוטו- ניר גולדברגר מסר כי הפרס ינתן למועדון הזוכה, אך זה לא קשור לפרו קארטינג, והוא יבדוק לעומק את הנושא הזה, כי הישתמשו בשם של העיתון בלי אישור והבטיחו הבטחות שלא סוכמו עם העיתון, והפרסום של פרו קארטינג הוא שקר.

פורסם

תגובה שקרית ממערכת מגזין אוטו.

אני מודיע לך, דני (205GTI), ולכולם, ממקור ראשון שגם מר דני פרומצ'נקו (עורך אחראי) וגם מר ניר גולדברגר (סמנכל שיווק ומכירות) נתנו את הסכמתם באופן אישי על דבר הענקת הפרס והפירסום.

מר גולדברגר אישר זאת בשיחת טלפון שהתקיימה איתו ומר פרומצ'נקו אישר זאת בשיחת פנים אל פנים עם בעלי המסלול שהייתי נוכח בה. אני רוצה לראות שיבואו שניהם ויגידו לי בפנים שזה שקר.

 

מעבר לזה, עצם העובדה שהמגזין מעניק את הפרס לזוכים מעידה על כך שאכן היה הסכם כפי שדובר. הרי לא יתואר מצב בו אני פונה למגזין אוטו ודורש פרס בשווי של כ-800 ש"ח על סמך איזה שקר שצץ לי בראש וגם אקבל אותו, נכון ?

 

נקודה למחשבה...

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

יכול להיות שאתה צודק במה שכתבת - אבל את הכסף גבתה PROKARTING , ואת הפרס למשתתפים הבטיחה PROKARTING , כך שבין המשתתפים ל"אוטו" לא היה שום הסכם (לצורך העניין , פרסום וגביית הכסף כמוהם כהסכם).

 

אם יש ל-PROKARTING בעייה עם "אוטו" , הוא צריך לפתור אותה בעצמו , ולא לגלגל את זה הלאה אל המשתתפים.


×
×
  • תוכן חדש...