Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ProKARTING רחובות-חוצפה או חוסר הבנה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגובה שקרית ממערכת מגזין אוטו.

אני מודיע לך, דני (205GTI), ולכולם, ממקור ראשון שגם מר דני פרומצ'נקו (עורך אחראי) וגם מר ניר גולדברגר (סמנכל שיווק ומכירות) נתנו את הסכמתם באופן אישי על דבר הענקת הפרס והפירסום.

מר גולדברגר אישר זאת בשיחת טלפון שהתקיימה איתו ומר פרומצ'נקו אישר זאת בשיחת פנים אל פנים עם בעלי המסלול שהייתי נוכח בה. אני רוצה לראות שיבואו שניהם ויגידו לי בפנים שזה שקר.

 

מעבר לזה, עצם העובדה שהמגזין מעניק את הפרס לזוכים מעידה על כך שאכן היה הסכם כפי שדובר. הרי לא יתואר מצב בו אני פונה למגזין אוטו ודורש פרס בשווי של כ-800 ש"ח על סמך איזה שקר שצץ לי בראש וגם אקבל אותו, נכון ?

 

נקודה למחשבה...

בנתיים מגזין אוטו היחדים שמסרו תגובה רשמית בנושא.

עברו כבר שבועיים מתאריך המרוץ, ועדיין לא הייתה תגובה מפרו קארטינג.

ארני, אני אשמח אם מנהל המסלול יצור איתי קשר בנייד (יש לך אותו)

 

ואני לא צריך לרוץ מצד לצד ולעשות 20 טלפונים כדי לקבל משהו שהבטחתם...

אני מעוניין שהקבוצה של המועדון שלי אשר שילמה מכספם האישי לתחרות תקבל את הפרס המגיע לה.

ואם היה ידוע שאין פרס בתחילת התחרות מדוע לא הייתה הודעה בנושא?

 

לא הגענו למקום בשביל הפרס, הגענו בשביל לנצח, העקשנות היא ביגלל היחיס המגעיל וחוסר היתחשבות!

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שלום לכולם.

 

בתאריך 15/03/05 יום שלישי ב 19:30 נערכה תחרות "אליפות מועדוני ופורומי המוטוריקה בישראל"

הפרסום על אופן התחרות פורסם ע"י פרו קארטינג, מארגנת התחרות בפורמים השונים לדוגמא:

 

מתוך מועדון לאנציה:

http://www.classiccar.co.il/forum/viewtopic.php?t=2300

 

.

סליחה שאני מתערב רק עכשיו אבל מעולם לא שמעתי על המרוץ, ואף אחד מאצלנו כלל לא השתתף....:shock:

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם
סליחה שאני מתערב רק עכשיו אבל מעולם לא שמעתי על המרוץ' date=' ואף אחד מאצלנו כלל לא השתתף....:shock:[/quote']

הייתה הודעה אצלכם בפורום, (צורף תמונה)

2.jpg


×
×
  • תוכן חדש...