Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי קורולה 2012 לבנה עם קילופי צבע. המוסך של טויוטה SOS בחדרה מציע לצבוע את כל הרכב מלבד הפלסטיקים (פגוש וכו').

האם כדאי לעשות את זה? לא יהיו הבדלים נראים לעין בגוון?

 

אם אני רוצה לצבוע גם את הפלסטיקים מדובר על 1,500 שקל תוספת אם הבנתי נכון.

 

אשמח לחוו"ד שלכם.

 

תודה,

יצחק

פורסם

ראשית כל, מוזר שרכב 2012 הגיע למצב הזה.

 

דבר שני, חד משמעית - צבע את כל הרכב כולל טמבונים, אם אתה הולך להחזיק את הרכב לעוד כמה שנים.

פורסם

אשתדל תעלות תמונה בערב.

 

על הצביעה המוסך לא דרשו תשלום. רק על צביעת החלקי פלסטיק ידרשו לדעתי 1,500 שקל.

אין עניין של ירידת ערך אם צובעים את הרכב?

פורסם

אני מבין שמדובר בריקול לצבע לבן? אני צודק?

 

בצבע הלבן בקורולה הנ''ל יש פגם שהצבע מתקלף עד הפח של האוטו, בפגושים אין את הקילופים לכן דרשו ממך תוספת תשלום.

כדאי לך לצבוע הכל.

 

 

פורסם

תעלה תמונה, יכול להיות שלא יהיה צורך בצביעת הטמבונים. ( עכשיו זה ברור לי יותר)

אפשר להתאים גוון צבע, שיראה תואם לצבע שמעט דהה. (צבעי טוב, יודע איך לעשות את זה)

×
×
  • תוכן חדש...