Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי נעילה מרכזית באוטו , אבל רק עם מפתח אני יכול לנעול את הדלתות

אני רוצה לנעול את הדלתות על ידי שלט

 

כמה יעלה סיפור כזה?

ואם אני אקנה אזעקה , אז היא תבוא ביחד עם נעילה מרכזית ע"י שלט ?

 

 

תודה מראש...

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם

ברגע שאתה מתקין אזעקה יש לך יציאה (חוט חשמל) שמיועדת לנעילה מרכזית,כלומר השלט של האזעקה ישמש גם כשלט לנעילה מרכזית.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

נגיד אם אני רוצה תשלט זה יעלה לי תמחיר של האזעקה?

 

ואם אפשר להתקין את האזעקה לבד , עם ידע בסיסי ?

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם

השלט של האזעקה הוא זה שינעל לך את הדלתות ויפתח אותם! לא צריך ליקנות שום שלט בנפרד.

 

תנסה להתקין לבד,תמיד טוב לנסות לבד דברים חדשים וללמוד דברים חדשים,לפי דעתי אתה תצליך להתקין לבד אזעקה פשוטה עם ידע בסיסי כי לאזעקה מצורפים שירטוטים מדויקים כיצד לחבר אותה.

אז בהצלחה! ואם אתה לא ממש בטוח שתצליח אז עדיף שלא תנסה!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

יש אפשרות להתקין יחידת נוחות במחיר של 300 ש"ח בערך, אם אתה לא מעוניין להשקיע באזעקה.

יחידת נוחות זה כמו אזעקה, רק בלי צופר...

זאת אומרת שיש לך שלט לפתוח את האוטו ולסגור.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ניתן להתקין רק שלט נוחות הנועל ופותח את מע' הנעילת דלתות המרכזית וללא מע' אזעקה בכלל.

בברכה - רפי לין :-)

כמה יעלה לי כזה דבר?

ואם אפשר להתקין אותו לבד , נשמע לי מאד פשוט?

------ CLUBBER IN SEARCH OF THE PERFECT SOUND -------

פורסם
יש אפשרות להתקין יחידת נוחות במחיר של 300 ש"ח בערך, אם אתה לא מעוניין להשקיע באזעקה.

יחידת נוחות זה כמו אזעקה, רק בלי צופר...

זאת אומרת שיש לך שלט לפתוח את האוטו ולסגור.

ב 300 ש"ח אפשר להביא היום במחיר כזה אזעקה פשוטה הכוללת גלאי נפח,יציאה לנעילה מרכזית. אפילו ב 280 ש"ח אפשר להביא אזעקה היום!
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

מנגנון שלטי נוחות עולה בסביבות 250-300 שקלים בלי העבודה. בכלל לא מסובך להתקין אותו, כי אין שם הרבה חוטים. פלוס, מינוס, שני חוטים שהוכים לנעילה המרכזית ושני חוטים לוינקרים (שיהבהב בעת הסגירה והפתיחה).

פורסם
אם כבר את משקיע סכום כסף לא מבוטל אז כדאי שתיקנה גם אזעקה, היא לא תימנע שיגנבו לך את האוטו אבל היא תביא לך שקט נפשי לא מבוטל.

 

אני מסכים שאם כבר קונים, אז שווה לקנות עם אזעקה,

אבל אני חייב גם לומר שאף אזעקה לא מביאה שקט נפשי....

כשאתה ישן בלילה והרכב מצפצץ כשפרצו אותו, רוב הסיכויים שאתה לא תשמע,

ומכיוון שלאף אחד אחר לא אכפת מהאוטו שלך , אז רוב הסיכויים שתמיד יוכלו לפרוץ ולגנוב באין מפריע.

 

לדוגמא: פרצו לי את הרכב בחניון תת קרקעי, האזעקה צרחה כאילו אין מחר, אבל מי שמע אותה?

אף אחד...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...