Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

קיבלתי סיטרואן c3 2004 עם כ 10000 קמ

רכב שלא נסע...

לא מצליח להניע עם כבלים

יש דלק רק לא ברור לי אם מגיע למנוע

יש קודן של רב בריח שאני שם את הקוד ובסופו אני שומע 2 ציפצופים חלשים.... (מחשיד אותי....)

רעיונות יתקבלו בשמחה

אגב אם יש המלצות על גורר מתוך חניון תת קרקעי בתל אביב גם אשמח לקבל...

תודה

אמיר

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

המצבר לא יניע לך עם כבלים

החלף:

א. דלק

ב. שמן ופילטר שמן

ג. מצבר

 

ואז נסה להניע, יכול להיות שפספסתי משהו, יתקנו אותי חכמים ממני.

פורסם
המצבר לא יניע לך עם כבלים

החלף:

א. דלק

ב. שמן ופילטר שמן

ג. מצבר

 

ואז נסה להניע, יכול להיות שפספסתי משהו, יתקנו אותי חכמים ממני.

יש דלק.

יש שמן

מצבר ריק, לפני שנה + הניע בקלות עם כבלים...

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

זה שיש דלק זה לא אומר שהוא תקין. שמנים יש להחליף בשל התיישנות והתפרקות כימית. המצבר מת וכבר נמצא במצב ריקבון מתקדם.

 

בדוק צינורות הולכה שהתייבשו. ותחליף דלק. חשוב.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

תודה רבה

אם יש מי שמכיר סוג זה של רכב אשמח לדעת איך להחליף.

הרכב בחניון - 3 בתל אביב... חניון עם מעברים צרים... לכן חשוב לי להניע לכמה דקות כדי לקדם אותו לגרר

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

לא צריך להחליף דלק ושמן רק בשביל להניע.

 

 

הוא לא מניע לא בגלל דלק ושמן ישנים.

 

 

האם יש סטרטר חזק?

האם בזמן הפעלת הסטרטר אורות בלוח שעונים לא נחלשים?

 

הכי חשוב, האם קודנית משמיעה צליל אישור לאחר הכנסת הקוד? אם שני הצפצופים האלו זה לא צליל אישור תקין, הבעיה בקודנית. אין מה להחליף דברים עד שלא מנתקים את הקודנית. הצפצופים תקינים אבל חלשים - אולי הכבלים לא מחוברים טוב. האם איבזור חשמל אחר עובד תקין כשהכבלים מחוברים?

 

 

חוץ מזה מה אתה רוצה לעשות עם הרכב? אם לא הקפיאו את הרישון, צריך לשלם 2 או 3 אגרות טסט (תלוי כמה זמן עמד בדיוק) שזה סיפור של 2500 עד 3500 ש"ח בערך, בשביל להעבר אותו טסט.

 

 

פורסם
לא צריך להחליף דלק ושמן רק בשביל להניע.

 

 

הוא לא מניע לא בגלל דלק ושמן ישנים.

 

 

האם יש סטרטר חזק?

האם בזמן הפעלת הסטרטר אורות בלוח שעונים לא נחלשים?

 

הכי חשוב, האם קודנית משמיעה צליל אישור לאחר הכנסת הקוד? אם שני הצפצופים האלו זה לא צליל אישור תקין, הבעיה בקודנית. אין מה להחליף דברים עד שלא מנתקים את הקודנית.

תודה

יש סטרטר ארוך וחזק והאורות בלוח שעונים לא מתעמעמים.

גם אני חושד בקודן ומחפש לדעת היכן בדרך כלל מבוצע הניתוק כדי לגמפר אותו.

יש למישהו רעיון?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

זו הקודנית

כיוון שהאור בכוכבית דולק שמכניבים חשמל לרכב אני לוחץ קודם כל על הכוכבית ואחכ הקוד...

לאחר מכן מקבל שני צפצופים חלשים לאישור (או שלא?) אבל האור בכוכבית נכבה לזמן מה....

מישהו יכול לתאר לי איזה סוג צפצוף יש שהקוד תקין והאם צריך בסוף הקוד גם כוכבית? 20190120_143017.jpeg

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם
לא צריך להחליף דלק ושמן רק בשביל להניע.

 

 

הוא לא מניע לא בגלל דלק ושמן ישנים.

 

 

האם יש סטרטר חזק?

האם בזמן הפעלת הסטרטר אורות בלוח שעונים לא נחלשים?

 

הכי חשוב, האם קודנית משמיעה צליל אישור לאחר הכנסת הקוד? אם שני הצפצופים האלו זה לא צליל אישור תקין, הבעיה בקודנית. אין מה להחליף דברים עד שלא מנתקים את הקודנית. הצפצופים תקינים אבל חלשים - אולי הכבלים לא מחוברים טוב. האם איבזור חשמל אחר עובד תקין כשהכבלים מחוברים?

 

 

חוץ מזה מה אתה רוצה לעשות עם הרכב? אם לא הקפיאו את הרישון, צריך לשלם 2 או 3 אגרות טסט (תלוי כמה זמן עמד בדיוק) שזה סיפור של 2500 עד 3500 ש"ח בערך, בשביל להעבר אותו טסט.

אגב קראתי באינטרנט שאם בעלי הרכב נפטר מקבלים החזר על האגרה מיום הפטירה, רק צריך למלא טופס וכו...

מערכות חשמל אחרות עובדות תקין

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

 

חוץ מזה מה אתה רוצה לעשות עם הרכב? אם לא הקפיאו את הרישון, צריך לשלם 2 או 3 אגרות טסט (תלוי כמה זמן עמד בדיוק) שזה סיפור של 2500 עד 3500 ש"ח בערך, בשביל להעבר אותו טסט.

 

לא היה עידכון שהחוב נצבר לבעל הרכב בכל מקרה?

כלומר אם לא הקפיאו או הורידו אז שיבואו להוריד יהיה צורך לשלם את החוב? או להמשיך לצבור אותו?

פורסם

נשלחו מכתבים עם דירשה לתשלום למי שלא חידש את הטסט וגם לא ביטל את הרישיון.

 

 

לא חושב שדרשו תשלום ממי שבא לבטל את הרישיון אחרי תקופה ללא חידוש.

 

 

פורסם

האם יש דרך לבדוק שהאימובילייזר תקין?

היום השגתי ספר רכב ובו כתוב שאם האימובילייזר לא תקין הוא מנתק את מע הדלק

כאמור שאלתי היא איך אני בודק שהאימובילייזר תקין?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...