Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום השגתי ספר רכב ובו כתוב שאם האימובילייזר לא תקין הוא מנתק את מע הדלק

כאמור שאלתי היא איך אני בודק שהאימובילייזר תקין?

 

שים לב שבספר רכב קרוב לוודאי מדברים על האימובלייזר המקורי של הרכב, זה שמובנה במפתח. לא על הקודנית שהותקנה בארץ.

לא הייתי ממהר להאשים את האימובלייזר המקורי במשהו, תתחיל דווקא מביטול הקודנית.

יום טוב גם לך

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הקודנית בהרבה מאוד התקנות מנתקת את האנטנה של האימובלייזר המקורי ואז הסימפטום של קודנית לא תקינה זהה לאימובלייזר מקורי לא תקין.

 

 

האם בזמן ניסיון התנעה מופיע בתצוגה המרכזית antitheft faulty או משהו דומה?

 

 

פורסם
הקודנית בהרבה מאוד התקנות מנתקת את האנטנה של האימובלייזר המקורי ואז הסימפטום של קודנית לא תקינה זהה לאימובלייזר מקורי לא תקין.

 

 

האם בזמן ניסיון התנעה מופיע בתצוגה המרכזית antitheft faulty או משהו דומה?

לא

הכל רגיל

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

תודה רבה על העזרה

לא מצאתי את מיקום הניתוק...

בנוסף ראיתי ולא יודע אם קשור שאין תצוגה בפנל של המיזוג....

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם
תודה רבה על העזרה

לא מצאתי את מיקום הניתוק...

בנוסף ראיתי ולא יודע אם קשור שאין תצוגה בפנל של המיזוג....

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

נותק הקודן היה מנתק את החווט שמגיע מעל מיכל הדלק

בוצע ניתוק ומעקף

עדיין לא מניע

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

תתחיל מפה לדעתי.

 

סרטון חובה שיעזור לך לבודד את התקלות מהקל לכבד ואיך לפתור אותם.

now: Honda Jazz 2011 1339 i-vtec 99 HP CVT

 

past: Honda Jazz 2009 1339 i-vtec 100 HP manual

opel corsa C 2001 EcoTec 75HP manual

פורסם
תתחיל מפה לדעתי.

 

סרטון חובה שיעזור לך לבודד את התקלות מהקל לכבד ואיך לפתור אותם.

תודה רבה

בהחלט אראה ואבדוק לפי הסרטון.

כרגע המצב הוא שניטרלתי את הקודנית ועל פי שיחות עם בעלי מקצוע ככל הנראה האימובילייזר (זה שבודק שהמפתח מתאים למחשב הרכב) יצא מכיול וצריך לבצע התאמה עם בעל מקצוע ולוודא שמתאים...

אבל אנסה לבדוק גם לפי הסרטון ולנסות.

שוב תודה גדולה

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם
תודה רבה

בהחלט אראה ואבדוק לפי הסרטון.

כרגע המצב הוא שניטרלתי את הקודנית ועל פי שיחות עם בעלי מקצוע ככל הנראה האימובילייזר (זה שבודק שהמפתח מתאים למחשב הרכב) יצא מכיול וצריך לבצע התאמה עם בעל מקצוע ולוודא שמתאים...

אבל אנסה לבדוק גם לפי הסרטון ולנסות.

שוב תודה גדולה

 

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

אם יש דרך לוודא ולעשות התאמה של מפתח- מחשב אשמח....

אגב איך אנשים לא מורשים עוקפים את כל זה?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

פורסם

כדי "לכייל" את המפתח צריך את הקוד של האימבולייזר המקורי שמגיע על כרטיס בזמן קניית הרכב.

אם קיים ברשותך הקוד, כל מוסך בעל מחשב דיאגנוסטיקה תואם מקור יוכל לכייל לך את המפתח.

 

יש מנעולנים שיש ברשותם ציוד אשר יותר "להוציא" את הקוד שהמחשב מחפש כדי לכייל את המפתח.

יש גם אתרים שלאחר שהוכחת את העלותך על הרכב, ישלחו לך את הקוד תמורת תשלום.

תוכל לברר גם אצל היבואן בארץ (פנה לשירות לקוחות) אם ניתן לקבל את הקוד אם חסר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אם זו הייתה בעיה של אימובלייזר, לדעתי חייב להיות חיווי.

 

נורת אימובלייזר מהבהבת או כיתוב בצג מידע, משהו שאומר שלא בוצע אימות קוד.

 

 

אם אין כלום, אז אולי זה לא זה...

 

 

לבדיקה, תנסה לעטוף את המפתח בנייר כסף. את כל הפלסטיק של המפתח בכמה שכבות, רק הלהב בחוץ.

 

זה ימניע מהמחשב לזהות את השבב שבאימבלייזר, תנסה להניע ותראה אם התופעה בדיוק אותה תופעה.

 

 

נעילה מרכזית עובדת דרך השלט המובנה במפתח?

 

 

פורסם
אם זו הייתה בעיה של אימובלייזר, לדעתי חייב להיות חיווי.

 

לצערי לא תמיד זה המצב, גם ברכבים חדשים יחסית של הקונצרן.

 

בדגם שלי, בדוק כבר בשני רכבים, כאשר האימובלייזר כלל לא מזהה צ'יפ בנסיון הנעה, הוא מצלצל בכל הפעמונים ורושם immobilizer fault במסך.

אם הוא מזהה צ'יפ אבל לא מצליח לאמת את הקוד שלו - שקט תעשייתי. פשוט אין הזרקה.

נרשמת תקלה (קצת מוזרה) במחשב ניהול, אבל אין שום חיווי על כך.

יום טוב גם לך

פורסם

מה שקצת מטריד אצלו זה שהפנל של המזגן כבוי, יכול להיות שלא רק קידוד המפתח נמחק אלא הכל...

 

 

פורסם

לפעמים יכול לקרות מצב שה-BSI נמחק

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...