Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין להחליף את הרכב הנוכחי, סוזוקי ליאנה 05, שמשרתת אותי נאמנה, כבר עשור.

התרגלתי לאמינות המופלאה של הסוזוקי, אבל מדגדג לי לנסות משהו קצת יותר "מעניין".

הרכב ישמש כרכב שני במשפחה, עבורי, בעיקר נסיעה לעבודה.

 

התקציב הוא 30-35 אלף ש"ח.

אחרי שנים עם הסוזוקי הספרטנית, אני רוצה משהו מודרני ומאובזר וכדי לעמוד בתקציב, אני מוכן להתפשר על רכב ידני.

 

ממה שראיתי, האופציות העיקריות הן 208 או קליאו, כשראיתי שה208 מוזכרת פה הרבה בפורום ואילו הקליאו פחות.

מחפש תובנות לכאן או לכאן, בעיקר מבחינת אמינות (בכל זאת היא מחליפה סוזוקי), מחיר, סחירות, נוחות וכו..

 

שוקל גם אופציות אחרות כמו דאציה סאנדרו סטפאווי ופתוח לעוד אופציות מעניינות.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

208 - יותר נוחה מבחינת מושבים ומתלים ומרווחת לנוסעים מאחור,יותר איכותית מבפנים (הקליאו מצועצעת) לחפש רמת גימור אקטיב כי האקסס מאובזרת דיי בקמצנות.

קליאו - דינאמית יותר , גרסת ה0.9 טורבו מציעה יותר כוח בסלד נמוך.

פורסם

אני חושב שהקליאו לא פחות איכותית מבחינת איכות חומרים.

הפלסטיקים הציבעונים לדעתי מכניסים אווירה יותר נעימה מבפיגו אבל כול אחד וטעמו.

היתרון בקליאו שכבר ברמת איבזור הבסיסית שהיא מאובזת למידי לעומת הפיגו.

 

לדאציה מנוע דומה לקליאו אבל היא מרווחת יותר ונוחה יותר.

מנגד, איכות חומרים פשוטה ובטיחות פחות טובה, אם אתה מחפש רכב דינמי הדאציה פחות טובה בזה לעומת הקליאו.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

לי יש קליאו 0.9 ידני, רכב מעולה ואחת מהאופציות היותר טובות לדעתי לקטגוריה במיוחד ביד 2 (אין הרבה שמאובזרות ברמה הזו בגרסה הידנית הבסיסית מהשנים האלה) אבל המזגן אכן מחפיר, אני לא רגיש לנושא במיוחד ומבחינתי זה מספיק סביר אבל אם זה חשוב מאוד עבורך אז דלג הלאה או שתבחן את המזגן אצל מישהו שיש לו את הרכב ותראה אם זה נסבל עבורך.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

עוד שאלה:

אני רואה שהפיג'ו 2008 נמכרת בטווח מחירים דומה, עם אותו המנוע כמו ה208, 1.2 עם 82 כ"ס.

זו למעשה גרסה מוגדלת של אותו רכב?

סוחב? מומלץ?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

ה-2008 אכן מבוססת על פלטפורמת ה-208, אך מציעה מרווח משופר. ההבדל המשקל בינהן הוא כ-50 ק"ג.

 

הגיר מצויד ביחסי העברה קצרים יחסית, מה שעוזר לביצועים טובים בנסיעה עירונית / פרוורית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
עוד שאלה:

אני רואה שהפיג'ו 2008 נמכרת בטווח מחירים דומה, עם אותו המנוע כמו ה208, 1.2 עם 82 כ"ס.

זו למעשה גרסה מוגדלת של אותו רכב?

סוחב? מומלץ?

 

לא בדיוק מטוס אבל מספיק לתנאים מנהלתיים ביום יום.

פורסם

מנוע ה1.2 82 כ"ס, לא חזק, אפילו איטי,

אך בנסיעה שגרתית הוא ישתלב בכל תנועה ללא מאמץ מיותר, יש מספיק מומנט שלא מחייב מאמץ יתר על המידה.

המנוע חסכוני מאוד, ובינתיים נראה גם די אמין.

×
×
  • תוכן חדש...