Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אם אני מוכר את הרכב, ולא רוכש רכב אחר.

לאחר העברת הבעלות, מה אני אמור לעשות עם הביטוח חובה + ג'?

 

לבטל או שגם את זה אני מעביר לרוכש?

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

לשמור את הניירות אצלך ולא לתת אותו לקונה ״רק ליום״.

 

מייד לאחר העברת הבעלות להתקשר לסוכן/לחברה ולהודיע על הביטול. אם הם רוצים את הניירות בחזרה לשלוח אותם בדואר רשום.

 

אתה מקבל אחרי כמה חודשים את סכום הביטוח שלא ניצלת בניכוי עמלה שמנה.

פורסם

אחרי פרשה שהיתה לי לאחרונה (לא עם ביטוח) - לקחת ביד ולמסור לסוכן. ולבקש אישור על קבלת המסמכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לשמור את הניירות אצלך ולא לתת אותו לקונה ״רק ליום״.

 

מייד לאחר העברת הבעלות להתקשר לסוכן/לחברה ולהודיע על הביטול. אם הם רוצים את הניירות בחזרה לשלוח אותם בדואר רשום.

 

אתה מקבל אחרי כמה חודשים את סכום הביטוח שלא ניצלת בניכוי עמלה שמנה.

 

אין דבר כזה "רק ליום" מהרגע שביצעת העברת בעלות הביטוח לא תקף יותר והרוכש צריך לרכוש ביטוח במיידי, לכן מן הסתם אין מה למסור את הפרטי ביטוח(את החובה אתה חייב להפקיד פיזית אצל הסוכן/חברת הביטוח את המקיף אתה שומר אצלך).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

חברות הביטוח לא ששות לבטל ביטוח ולהחזיר את מלוא הסכום, אז חלק מהחברות קוראות לזה עמלת ביטול וחלק ניכוי שלושה חודשים אחרונים.

מתאר לעצמי שזו אותה אדרת בשינוי גברת

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
חשוב לדעת שאתה לא תקבל בחזרה את הכסף על שלושת החודשים האחרונים.

 

חברות הביטוח לא ששות לבטל ביטוח ולהחזיר את מלוא הסכום, אז חלק מהחברות קוראות לזה עמלת ביטול וחלק ניכוי שלושה חודשים אחרונים.

מתאר לעצמי שזו אותה אדרת בשינוי גברת

 

שטויות כתבתם

 

במכירה מוחזר לך החלק היחסי של הפרמיה ללא כל הפחתה גם בביטוח החובה גם בביטוח המקיף /צד ג'

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

לגבי להשאיר את הביטוח לקונה רק " לעוד יום" : אפשר אבל לא ייתן כלום. הביטוח הוא חוזה אישי מולך רק כאשר הרכב בבעלותך, גם אם רשום "כל נהג". אם יקרה משהו לרכב ביום ההוא : לא ישלמו אפילו שקל כי הפרת את החוזה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

טרי מבית ynet

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5411427,00.html

 

מוזר שהטענה של חברות הביטוח היא שכל עוד יש ברכב את תעודת הביטוח המקורית הן חשופות לתביעת פיצויים במקרה של תאונה.

הצהרה על אובדן תעודת החובה אפשרית כל עוד הרכב בבעלות המקורית.

חברת מנורה לפחות טוענים שאם יראו להם העתק מהביטוח החדש על הרכב אז הם יבטלו את ביטוח החובה הישן.

 

בכל מקרה.. כל מי שמוכר רכב יוודא לפני תהליך המכירה:

1) שיש לו את תעודת הביטוח המקורית - אם לא שיארגן אחת חדשה לפני המכירה.

2) להוציא את התעודה המקורית מהרכב, אני הייתי מוציא כבר בתחילת תהליך המכירה ומשאיר ברכב צילום בלבד.

3) לא לשלוח מספר פריטים בדואר רשום 1... עבור על פריט מספר דואר רשום משלו, ככה שאם יש אישור קבלה הם לא יכולים לטעון שהגיע רק פריט אחד במעטפה.

4) לבקש מהקונה צילום של תעודת הביטוח שלו... למרות שעל טופס העברת הבעלות הוא מצהיר שיש לו ביטוח בתוקף על הרכב

פורסם
לגבי ההחזר על הביטוח, לא הכי רלוונטי, אני מפריש פר חודש.

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

רלוונטי לגמרי, כיון שמדובר בעסקת תשלומים. מנגנון הזיכוי הוא שאתה ממשיך לשלם עד גמר ההתחייבות ובמקביל חברת הביטוח מזכה אותך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
רלוונטי לגמרי, כיון שמדובר בעסקת תשלומים. מנגנון הזיכוי הוא שאתה ממשיך לשלם עד גמר ההתחייבות ובמקביל חברת הביטוח מזכה אותך.
לא ידעתי שככה זה עובד.

 

כלומר כל חודש ממשיך לשלם X ובאותו החודש מקבל זיכוי X?

 

Sent from my LG-H930 using Tapatalk

פורסם

אם מדובר בעסקת תשלומים - כן. בסופו של דבר זה מתקזז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...