Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שנתיים כמעט מאז הכתבה ועדיין צ'מפיון לא מייבאים את הטראקו. מה הסיבה? אולי זה כדי לא לפגוע במכירות של הקודיאק?

פורסם

זה בטוח שלא, למרות שכל מותגי VAG תחת צ'מפיון מוטורס יש תחרות חופשית בין המותגים. ניחוש שלי, לסיאט יהיה הרבה יותר קשה לשווק רכב בגזרת ה-200 אלף שקל לעומת סקודה, עניין של תפיסה ומיצוב בשוק. לסיאט יש הצלחה אצל הצעירים אך הטראקו לא בדיוק פונה לקהל הזה. 

פורסם

לא בטוח שזה נכון, סיאט מכרה יפה לאון קופרה ואטקה קופרה ביותר מ-200K.

זה אמנם מותג שקורץ לצעירים, אבל צריך לזכור שיש לקוחות שגדלים בתוך המותג, כצעירים מתחילים באיביזה, עוברים ללאון/אטקה, חלק יפנו לכיוון הספורטיבי ויעברו לקופרה וחלק יחפשו אפשרות משפחתית בתוך המותג.

אני מאמין שטראקו לא היה מצליח למכור בישראל ברמה של קודיאק או אאוטלנדר אבל הוא גם לא היה נכשל לחלוטין.

פורסם (נערך)

אם לצ'מפיון אין בעיה למקור איביזה מול פולו ופאביה,לאון מול גולף ומול אוקטביה,  ארונה מול קאמיק מול T CROSS, טיגואן מול אטקה מול קארוק, למה שתהיה להם בעיה למכור את הטראקו מול הקודיאק? 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
בתאריך 10.12.2018 בשעה 11:31, פבל כתב:

ההיא שהייתה סוג של אאודי A4 עם חזית של סיאט שאף אחד כנראה אפילו לא זוכר איך קוראים לה

סיאט אקסאו (Exeo). ראיתי כזו בעבר באירופה ולא הבנתי מה זה. בודי של A4 מאמצע העשור הראשון של המילניום. לפי ויקי' בסה"כ יוצרו 81,522 יח' מ-2008 עד 2013.

פורסם

בנתיים הקודיאק גם הספיק להפוך לדגם הכי נמכר של סקודה בארץ (עקף גם את האוקטביה).

והשמועות אומרות שהגיעו כמה טיגואן בייבוא מקביל - כולל הגרסה המוארכת.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

באנגליה גרסת הבסיס לקודיאק 1.5 TSI-DSG מתחילה ב 30,700 פאונד, כאשר גרסת הבסיס לטראקו 7 מושבים היא 29,095 פאונד (הנחות של carwow ). כמי שבתור ישראל לשראלי יצפה לקבל  את גרסת הבסיס כאן במחיר של לפחות 10K פחות, (ראה הבדלים קארוק-אטקה, קאמיק-ארונה) לא נראה לי שניתן לייצר כאן מחיר כזה תחרותי. היה לו מקום כשקןדיאק הבסיס היה 185 ואז אולי הוא היה תופס את משבצת הביניים. היום יש קודיאק ב 173 אז זה כבר ממש גבולי. עכשיו בשביל להביא אותו במחיר תחרותי הוא צריך לשבת על 160 עד 165 ואז הוא יתפוס חזק. לא בטוח שזה אפשרי.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
סיאט אקסאו (Exeo). ראיתי כזו בעבר באירופה ולא הבנתי מה זה. בודי של A4 מאמצע העשור הראשון של המילניום. לפי ויקי' בסה"כ יוצרו 81,522 יח' מ-2008 עד 2013.

לא רק בודי של A4. הExeo היה אאודי A4 דור שלישי (B7) לכל דבר ועניין, כולל האינטריור שהיה זהה לגרסת הקבריולט של האאודי, אבל עם סמל אחר על ההגה.
אני חושב שהדבר היחיד שהיה שונה ברכב מהגרסה של אאודי היו הפנסים והגריל הקדמי.
פורסם
בתאריך 10.11.2020 בשעה 11:47, Mike808 כתב:

לא בטוח שזה נכון, סיאט מכרה יפה לאון קופרה ואטקה קופרה ביותר מ-200K.

זה אמנם מותג שקורץ לצעירים, אבל צריך לזכור שיש לקוחות שגדלים בתוך המותג, כצעירים מתחילים באיביזה, עוברים ללאון/אטקה, חלק יפנו לכיוון הספורטיבי ויעברו לקופרה וחלק יחפשו אפשרות משפחתית בתוך המותג.

אני מאמין שטראקו לא היה מצליח למכור בישראל ברמה של קודיאק או אאוטלנדר אבל הוא גם לא היה נכשל לחלוטין.

 

לקיה ויונדאי אין שום בעיה למכור מאות רבות של יחידות מהסנטה פה והסורנטו, אבל סטינגר או i30N? לסיאט לעומת זאת אין בעיה למכור גרסאות יקרות של הלאון, איביזה או קופרה, אבל טראקו? לא בטוח. אלו חוקי השוק שנכתבו ע"י הרוכשים, או העדרם, של אותם דגמים. רנו זה לא אמין אבל ניסאן זה יפני אמין, אקסטרייל נמכר באלפי יחידות אך קולאוס נמכר במספרים של רכב יוקרה... עניין של תפיסה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...