Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר בבוקר פבל יעלה על מטוס ויעוף בשבילכם עד לברצלונה כדי לפגוש את הסקוד... אה, זאת אומרת, סיאט טראקו (Ta-Ra-Co ולא Te-Ra-Co). בינתיים, מגופי מדיה שכבר פגשו אותו, עולים רשמים די דומים לסקודה קודיאק - כלומר תא נוסעים איכותי למדי, מושבים שמספיק גדולים כדי לאכלס אנשים בגודל ממוצע, ויחידות הנעה זריזות.

 

את הרשמים המלאים נעביר לכם בזמן אמת, ובינתיים אתם יכולים להעלות שאלות שאתם רוצים שנשאל את אנשי סיאט או צ'מפיון.

 

וכדי לעורר פה קצת את הדיון, יש לנו שתי שאלות אליכם:

הראשונה רצינית יותר - כידוע, לסיאט כבר היו כמה וכמה ניסיונות להיכנס לפלחי שוק של מכוניות גדולות יחסית - אלטאה שירדה מההיצע אחרי דור אחד (11 שנים), האלהמברה שאמנם עדיין מיוצרת אבל מאז 2010 לא עברה שינויים מהותיים, וההיא שהייתה סוג של אאודי A4 עם חזית של סיאט שאף אחד כנראה אפילו לא זוכר איך קוראים לה. מה אתם חושבים, האם הפעם סיאט יצליחו לחדור לסגמנט של משהו שיותר גדול ממשפחתית סטנדרטית?

 

השאלה השניה יותר, איך לומר, אחרת. כמו שאתם יודעים כל דגמי סיאט נקראים על שם מקומות בספרד, אז חשבנו שהפעם נאתגר אתכם - לאילו דגמים של סיאט הייתם משנים את השם - ולאיזה שם? החוק היחיד הוא - כמובן - מקומות בישראל.

 

נתראה בקרוב!

 

SEAT-Tarraco_002_HQ.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

תודה! :)

 

1. האם האלהמברה יורדת מפס הייצור?

2. האם בדומה לקודיאק, גם כאן ישודך ל-1.5 גיר רטוב?

3. האם תזדקק למובילאיי בארץ?

 

ולגבי השמות; איביזה אאוט, תלביב אין! :lol:

פורסם

השאלה המתבקשת היא חוץ מעיצוב קצת שונה איפה היא עדיפה על הקודיאק?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

למיטב זכרוני הטראקו ארוך מעט מהקודיאק ומהטיגואן.

מרחב במושב האחורי ביחס לקודיאק ולסורנטו (הצרפתים לא איפשרו לי לבדוק את הנושא)

פורסם
למיטב זכרוני הטראקו ארוך מעט מהקודיאק ומהטיגואן.

מרחב במושב האחורי ביחס לקודיאק ולסורנטו (הצרפתים לא איפשרו לי לבדוק את הנושא)

מידות אורך:

טיגואן אולספייס: 4701mm

סיאט טאראקו: 4735mm

סקודה קודיאק: 4697mm

 

ברוחב, טיגואן וטאראקו עם 1839mm, קודיאק עם 1882mm.

 

מקור

פורסם

בוקר טוב חברים! עוד 6 דקות המטוס ממריא לדייט שלנו עם הטראקו, כל שאלה שיש לכם על הרכב, זה הזמן.

 

נתראה בקרוב.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
בוקר טוב חברים! עוד 6 דקות המטוס ממריא לדייט שלנו עם הטראקו, כל שאלה שיש לכם על הרכב, זה הזמן.

 

נתראה בקרוב.

מחכים לקרוא את הסקירה :)

קובי

:-)

פורסם

85 ק"מ עד לעצירה הראשונה שלנו. בינתיים קבלו תמונות של הרכב שלנו... שמגיע בגרסת 2.0 ליטר בנזין גיר DSG והנעה כפולה, וברמת גימור אקסלנס, גרסה שצפויה להגיע גם לארץ. זהו, כרגע אין לי שום דבר יותר מעניין לחלוק אתכם.

PSX_20181211_112226.jpg

PSX_20181211_112347.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אם כבר סיאט - אז הייתי קורא להן לפי השמות של המקומות אליהם יגיעו בסופו של דבר:

סיאט טירה

סיאט טייבה

סיאט קלונסווה

סיאט ג'נין

לדגם המירוצים אפשר לקרוא סיאט סרטוני יוטיוב של איתוראן

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מחכה לרשמים.

 

השמות:

מי = קרית אונו

איביזה = נתניה

לאון = אשדוד

טולדו = חולון

אלהמברה = בני ברק

אטקה = הרצליה

ארונה = רמת גן

וכמובן כל גרסת ספורט תקרא כפרע

הלכתי לחפש חיים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
תודה! :)

 

1. האם האלהמברה יורדת מפס הייצור?

2. האם בדומה לקודיאק, גם כאן ישודך ל-1.5 גיר רטוב?

3. האם תזדקק למובילאיי בארץ?

 

ולגבי השמות; איביזה אאוט, תלביב אין! :lol:

 

1. לדברי נציג היצרנית, התשובה היא לא. הוא אמר שהאלהמברה נמכרת בכמויות שמספקות את סיאט ולכן היא תמשיך להימכר במקביל לקארוק. יחד עם זאת, הוא נקב במספר 31,000 מכירות בשנה החולפת, אבל עם הכבוד, מדובר במספרים לא מדהימים. לצורך השוואה, אופל זאפירה מכרה בתקופה המקבילה כ-46,000 יחידות וסיטרואן C4 פיקאסו (קצרה וארוכה יחד) נמכרה בקצת פחות מ-100,000 יחידות. הקודיאק, אגב, מכר ב-2017 (השנה המלאה הראשונה שלו) כ-55,000 יחידות. כך שאני מאמין שהאלהמברה אולי תמשיך להימכר לצד הטראקו, אבל ההשערה שלי היא שזה לא יהיה להרבה זמן.

 

2. שאלה טובה, שאני לא יכול לענות עליה מבלי להפנות לכתבה המלאה.

אמ;לק - כן, אבל.

 

3. אי אפשר לדעת. מבחינת ההיצע, היא כוללת את שתי המערכות שנדרשות ע"י חוק מובילאיי (התרעת התנגשות והתרעת סטיה מנתיב) אבל עדיין מוקדם לדעת אם היא תגיע איתן לארץ או לא.

 

השאלה המתבקשת היא חוץ מעיצוב קצת שונה איפה היא עדיפה על הקודיאק?

 

עוד שאלה טובה, שניסיתי לשאול כמה וכמה אנשים - בהם גם עיתונאים אחרים שנכחו בהשקה. התשובות לא היו חד משמעיות, והאמת היא שגם לי אין תשובה חד משמעית. הטראקו לא טוב יותר מהקודיאק, ויותר מזה, אני לא יכול להגיד בפה מלא שהוא שונה ממנו מהותית. לפחות לא ברמה שתהיה ברורה מיידית למי שאינו מעורה ומכיר. אז למה שמישהו יקנה אותו ולא את הקודיאק? כי הוא רוצה סיאט.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

רק לרענן את הזכרון, הסיאט שהיתה בזמנו אאודי A4 דור קודם נקראה אקסאו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

 

השאלה השניה יותר, איך לומר, אחרת. כמו שאתם יודעים כל דגמי סיאט נקראים על שם מקומות בספרד, אז חשבנו שהפעם נאתגר אתכם - לאילו דגמים של סיאט הייתם משנים את השם - ולאיזה שם? החוק היחיד הוא - כמובן - מקומות בישראל.

 

 

פתח תקווה עיר ההשקות כמובן!

פורסם
פתח תקווה עיר ההשקות כמובן!

 

את סיאט לאון FR לדעתי דוקא ישיקו בנצרת.

תהיה גם גרסת מיוחדת עם ג'אנטים ענקיים והנמכה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז מה? מה עם הטראקו? עושה עלייה בקרוב? או שבגלל שאין קואליציה אז משרד הפנים עושה לו בעיות?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...