Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הרבה חלקים שמוגדרים חד פעמיים שאפשר לעשות בהם שימוש חוזר בלי בעיה.

 

למשל ברנו הייתה הנחיה שאומרת שצריך להחליף רצועת אתטרנטור בכל פעם שמורידים אותה מהמקום. Never refit used belt. למה? פעם פתחתי על זה דיון וקיבלתי הסבר ממהנדס רכב על מתחים פנימיים ברצועה. ועדיין בהמון מקרים מחזירים רצועה משומשת למקום והכל עובד.

 

 

פורסם

בורג לפורד עולה 27 ש"ח או תחליפי בערך שליש מזה. מחיר לא גבוה ולא מצדיק לחפש קומבינות.

 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון - בשבת החלפתי שמן, החזרתי את הבורג הישן וראיתי שהגומי נראה בסדר גמור, הכל בסדר, אין נזילות.

פורסם
כמה שידוע לי רק שייבה.

חוץ מוואג לא נתקלתי ביצרן נוסף שדורש החלפה של כל הבורג

ברכבי קונצרן VAG מחליפים את הבורג יחד עם השייבה מכיוון שלא ניתן לפרק את הדיסקית מהבורג אלא רק על ידי חיתוך של הדיסקית אשר עשוייה מפלדה.

 

בדגמי גולף דור 4 הראשונים שהגיעו לארץ הבורג והדיסקית היו נפרדים והיה ניתן להחליף רק את השייבה. בסביבות 2002-3 הייצרן שדרג לבורג עם דיסקית אינטגרלית.

איזה כייף לי :)

פורסם
יש הרבה חלקים שמוגדרים חד פעמיים שאפשר לעשות בהם שימוש חוזר בלי בעיה.

 

למשל ברנו הייתה הנחיה שאומרת שצריך להחליף רצועת אתטרנטור בכל פעם שמורידים אותה מהמקום. Never refit used belt. למה? פעם פתחתי על זה דיון וקיבלתי הסבר ממהנדס רכב על מתחים פנימיים ברצועה. ועדיין בהמון מקרים מחזירים רצועה משומשת למקום והכל עובד.

אני זוכר את הדיון שהיה לפני מספר שנים. אני מקווה שלא השתכנעת מההסבר של המהנדס...

איזה כייף לי :)

פורסם

בדגמי גולף דור 4 הראשונים שהגיעו לארץ הבורג והדיסקית היו נפרדים והיה ניתן להחליף רק את השייבה. בסביבות 2002-3 הייצרן שדרג לבורג עם דיסקית אינטגרלית.

 

יש לנו הגדרה שונה מאוד למילה "שדרג"

יום טוב גם לך

פורסם
אני זוכר את הדיון שהיה לפני מספר שנים. אני מקווה שלא השתכנעת מההסבר של המהנדס...
זה היה לפני כ 10 שנים כיוון שאת הרנו מכרתי ב 2009.

 

 

לא יודע אם השתכנעתי או לא השתכנעתי.

 

אני מציג עובדות.

1. הייתה הוראת יצרן כזאת, בדקתי את זה אז בכמה מקומות.

 

2. בהמון מקרים במוסכים שלא מורשים רנו החזירו רצועות משומשות למקום וזה עבד בלי שום בעיה.

 

 

פורסם

כנראה שלא סיפרו לרצועה שהיא מורכבת ברנו:wink:

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...