Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה ההנחיות יצרן לגביי הבורג ריקון שמן מנוע בסיטרואן ברלינגו 2013.

מחליפים את כל הבורג או רק את השייבה?

תודה מראש.

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

פורסם

לא רואה שום סיבה להחליף בורג אם אפשר לקנות רק את השייבה כל זמן שהוא עצמו תקין.

 

ב VAG כמו שיגאל ציין אין כל כך הרבה ברירות כי אי אפשר להפריד את השייבה מהבורג אז מחליפים בורג, עלות של 10-15 ש"ח.

 

אם אתה כל כך לחוץ פשוט תקנה גם בורג חדש.

פורסם
כמה שידוע לי רק שייבה.

חוץ מוואג לא נתקלתי ביצרן נוסף שדורש החלפה של כל הבורג

גם פורד דורש החלפה של כל הבורג.

 

 

בברלינגו רק שייבה, כמו שכבר כתבו החברים.

 

 

פורסם

הדיסקית אחרי ההחלפה הראשונה יוצאת שטוחה לגמרי, אין לה את הצורה העגולה בפרופיל וכנראה בגלל זה צריך להחליף.

 

 

פורסם

מניסיון שלי בהחלפה האחרונה, הישן היה בסדר גמור ולא נלחץ ולא היה נוקשה. ולדעתי לא הוחלף לפני זה (3 שנים), אבל כבר קניתי מראש, אז החלפתי.

בטיפול הקרוב נראה לי שאוותר על ההחלפה

×
×
  • תוכן חדש...