Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני נכה עם תג נכה לרכב.

החניתי את הרכב בת"א, בחניה עם תמרור חנייה לרכב נכה (תמרור ג – 43 ).

חניתי באופן שהצד של הנהג סמוך למדרכה .

בדיעבד, ראיתי שהתג היה מונח על הדשבורד בצד שפונה אל הכביש ולא אל המדרכה.

קיבלתי דו"ח שהיה רשום עליו :

החנית את הרכב בתחום תמרור המסמן מקום חנה לרכב של נכה משותק רגליים.

בהערות נרשם:

תג נכה מורשה במסופון ללא תג ברכב.

מה ניתן לעשות לפני שמשלמים את הדו"ח?

 

 

בברכה,

ניבר

פורסם

אין הבדל בין התג הכחול לתג הירוק

 

בקש לבטל את הקנס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אין הבדל בין התג הכחול לתג הירוק

 

בקש לבטל את הקנס

 

 

ישה תודה שענית לי..

אוליי יש לך רעיון מה עליי להגיד כדי שייאותו לבטל את הקנס?

הפקח רשם בדוח שיש לרכב

תג נכה מורשה אבל

מאחר ולא הבחין בו הוא רשם לי דוח

 

תודה רבה!

פורסם

כתוב מכתב קצר לעיריה וציין כי יש לך תו נכה. הכנס למעטפה וצרף צילום של תו הנכה וצילום של הדו"ח ושלח למחלקה המתאימה בעיריה בדואר רשום. 99% שהדו"ח יבוטל מיידית.

 

העובדה שהפקח לא הבחין בתו לא מצדיקה את הדו"ח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
כתוב מכתב קצר לעיריה וציין כי יש לך תו נכה. הכנס למעטפה וצרף צילום של תו הנכה וצילום של הדו"ח ושלח למחלקה המתאימה בעיריה בדואר רשום. 99% שהדו"ח יבוטל מיידית.

 

העובדה שהפקח לא הבחין בתו לא מצדיקה את הדו"ח.

 

 

תודה רבה!

פורסם

 

העובדה שהפקח לא הבחין בתו לא מצדיקה את הדו"ח.

 

לא נכון, אל תטעה סתם אנשים.

הפקח חייב לראות תו נכה מקורי ברכב (אפילו לא צילום) גם כשהרכב רשום במערכת כרכב נכה, רכב שאין בו/לא רואים תו נכה מקורי (אפילו שמופיע במערכת) מתייחסים אליו כאל רכב רגיל ולכן הפיקו דו"ח.

כמובן שתמיד זכותך לערער או להשפט על כך, אבל הדו"ח תקין.

פורסם

קח בחשבון, שבמידה והדרך בה מדובר, היא דו סיטרית, עברת על תקנה 72א (1) - "חניית רכב בניגוד לכיוון התנועה". איני יודע האם פקח רשאי לרשום דו"ח על עבירה זו, אבל זו אפשרות.

ארז רונן

פורסם
לא נכון, אל תטעה סתם אנשים.

הפקח חייב לראות תו נכה מקורי ברכב (אפילו לא צילום) גם כשהרכב רשום במערכת כרכב נכה, רכב שאין בו/לא רואים תו נכה מקורי (אפילו שמופיע במערכת) מתייחסים אליו כאל רכב רגיל ולכן הפיקו דו"ח.

כמובן שתמיד זכותך לערער או להשפט על כך, אבל הדו"ח תקין.

 

שלום,

ברכבי היה מונח תו מקורי

הוא לא היה בצד של הנהג (צד שמאל) אלא בצד ימין , ליד החלון של הנוסע.

הפקח צילם את הרכב בזוית מהצד של הנהג כך שלא ניתן לראות בבירור את התג שהונח.

האם יש הצדקה לתת דו"ח?

 

תודה!

פורסם

כתוב מכתב הדו"ח יבוטל.

 

ציין כי התו המקורי היה ברכב משום מה הפקח לא ראה אותו כי היה מונח בצד ימין ולא צד שמאל.

 

לא יודע האם יש חיוב כלשהו לשים את התו בצד מסויים של הדשבורד

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

יש חובה בתקנה לשים את התג בצד שמאל למטה או על חלון הצד בצד שמאל.

אך האם ייתכן וחנית במקום חניה השמור לרכב נכה מסוים (מוגבל למספר רכב ).

פורסם

לא בטוח שחובה להציג את התו, נתקלתי בפסק דין שדחה ערעור של עירית ירושלים במקרה דומה (חניה ליד תמרור). יתכן שמאז שונה החוק (המשפט היה ב-2010, לא חפרתי)

 

בכל מקרה, לדעתי מכתב בצירוף התו ואולי התנצלות על כך שהתו לא הוצג בצד הקרוב למדרכה, עשוי לפתור את העניין, לפני שרצים למשפט.

פורסם

נבדק ואכן יש חובה לשים את התג במיקומים שכתב רון.

 

מגוחך המיקום , הייתי סבור כי רצוי שיהי בצד הקרוב למדרכה כדי שהפקח יראה אותו ביתר קלות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...