Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיפה ע"י בעל מוסך


Coro
 שיתוף
עוקבים 3
שימו לב! השרשור הזה בן 782 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למען הסר ספק, כל מה שנראה כהוצאת דיבה כנראה לא אמת, אני בטוח שאני מדמיין את זה.

הגעתי למוסף עם גלגל שתלוי על 2.5 ברגים וביקשתי להחליף את כל ה4.



 

הגעתי למוסך לאחר שבדקתי באינטרנט המלצות מקיר לקיר על המקצועיות, האדיבות והאופו הנוח של הבעלים (כנראה אינפורמציה לא אקטואלית).



הגעתי, הבעלים בחן את הברגים.





אחרי שעה הרכב עלה על הליפט.

 

הסתבר שהוא עדיין לא הזמין את הברגים. רק אחרי שעה ו40 דקות הם הגיעו.





עבדו על הרכב פחות מ15 דקות נטו כאשר הבעלים רוב הזמן במשרד והעובד קופץ בין רכבים כולל רכבים שהגיעו אחריי ואני צריך להמתין שיסיים שם כדי שימשיך אצלי. פעם אחת הורידו גלגל, פעם שנייה באו להוריד קליפר, פעם אחרת לדפוק את הברגים החוצה ולהכניס חדשים פנימה ולסגור את העניין. עבודה בהמשכים.



 

אבל רגע, זה לא העיקר..

 

ביקשתי מהמכונאי רשות לעמוד לידו. הוא אמר סבבה כל עוד הוא לא מפריע לי.. חמוד..

 

כאשר ראיתי שאת הקליפר שהוא פירק הוא משאיר תלוי על הכבל, ביקשתי שירים אותו כדי שלא יגרם נזק לכבל. אמר שלא יקרה כלום. הרמתי את הקליפר ושמתי על משטח ליד הקפיץ שלא יהיה מתח בכבל. לא הפריע לו, רק ציין שככה יש דווקא סיכוי שהוא יפול. בדיוק הגיע הבעלים, שכנראה הסתכל עלינו מאחור. שאלתי אותו אם יש לו כבל בנג'י לאבטח את הקליפר ואז הוא התפוצץ, דחף אותי תוך שהוא אומר לי ל "סתום את הפה ואל תעמוד פה! אל תגיד לו (למכונאי) איך לעבוד!"

 



בהזדמנות אחרת הבעלים בא לעובד שהיה ליד רכבי ושאל אם הגיעו החלקים, לא הבנתי שהוא מדבר על רכב אחר וחלקים אחרים ואמרתי לו שיש לי שני ברגים חדשים בתא הנוסעים כדי שיוכלו להתחיל בעבודה ואז הוא שוב התפוצץ עליי "אתה לא מבין בכלום, פשוט תסתום את הפה שלך". ככה מדברים ללקוח? לאדם כזה מגיעה פרנסה?



 



נ.ב

\העבודה לקחה מקסימום 15 דקות נטו, והוא דרש עליה 200 (!) ו70 על חלקים או שהוא מפרק הכל. סה"כ מעל שעתיים במוסך. זה בניגוד למה שאמר בהתחלה שיעלה 300 בהתחשב שזה שעה עבודה אם יש סיבוכים.



כרגע לא אנקוב בשם כדי לתת לבעלים להגיב.



 





ויכוחים בפורום מול העולם האמיתי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

שומר נפשו - ירחק ממוסך כזה.

באותם אתרים שקראת המלצות על המקום - תכתוב חוות דעת משלך, כדי שאחרים לא ייפלו שם.

Ford Mondeo 2010 2.3

בעלים של סיטרואן ישנה ימצא תמיד בכוננות ספיגה
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעל המוסך חצוף וגס רוח.

להבא, בפעם הראשונה שהוא מדבר ככה, תוריד את הרכב ותלך למקום אחר בו מעריכים אותך ואת כספך.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רשום בציטוט שבעל המוסך אמר ללקוח "סתום את הפה".

לא משנה לי תגובה של צד אחד או צד שלישי, מי שמדבר ככה קצת שכח היכן הוא נמצא.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא תרצה לפרסם את שם המוסך שיוכל להגיב פה אם ירצה?

 

לא שזה מסובך להבין מי המוסך..

עריכה אחרונה על ידי jaguarr
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פות"ש, אתה טוען שהותקפת? לך להגיש תלונה במשטרה. לעניין המחיר. 200 ש"ח זה סביר לכל עבודה של בעל מקצוע באשר היא. גם לקריאת תקלות שלוקחת דקה. אמנם לאחרונה הטרנד בפורום, (בניצוחם של כמה מהמגיבים הקבועים) זה שבעלי מקצוע צריכים לעבוד בחינם, או שהלקוח צריך לקבוע להם מהו המחיר הראוי לעבודה, אבל זה לא המצב בעולם האמיתי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם הבחור מעליי. 200 שקלים זה מחיר סביר לכל סוג של עבודה פשוטה.

 

מה שאותי הטריד זה הזלזול בלקוח ובדרישה הלגיטימית שלו שזה לדאוג לקליפר מה גם שברור שעדיף שלא יתלה באויר...

 

אף אחד לא מחפש תלונה במשטרה אני בטוח שזה לא הייתה כוונת פות״ש אלא אזהרה מהיחס המגעיל שקיבל מבעל המוסך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

באמת המחיר זה לא העניין. זכותו של כל בעל מקצוע לדרוש כמה שבא לו. אתה לא חייב ללכת אליו.

העניין זה השירות לא המחיר.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למטבע יש שני צדדים. עד אשר קולו של המכונאי לא ישמע אני לוקח את כול מה שכתבת בערבון מוגבל.

 

קשה לי להאמין שהמכונאי דחף אותך אלא אני נוטה להאמין שהבעלים שהזיז או נגע בך בכדי לפלס את דרכו לרכב שלך או לרכב אחר מכיוון שעצם העבודה שאתה נמצא בסביבת המוסך מפריעה לתנועה של המכונאים במוסכים קטנים.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חייבים לציין את שם המוסך אחרת אין סיבה שהאשכול הזה ישאר חי.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...