Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקיפה ע"י בעל מוסך


Coro
שימו לב! השרשור הזה בן 2003 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רשום בציטוט שבעל המוסך אמר ללקוח "סתום את הפה".

לא משנה לי תגובה של צד אחד או צד שלישי, מי שמדבר ככה קצת שכח היכן הוא נמצא.

 

ואם הוא אמר לו לפני זה "לך תזדיין!"

?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ואם הוא אמר לו לפני זה "לך תזדיין!"

?

בעבודה שאני עובד אני סופג גם קללות ויחס מזלזל מצד הלקוחות אבל למדתי לספוג ולא להגיב באותה צורה. השאלה האם אני מתנהג ככה רוב הזמן ? התשובה היא לא, אני עונה ללקוח לפעמים באותו מטבע אבל בלי לקלל אחרת אני עלול למצוא את עצמי מחוץ לעבודה ובתור ללשכת התעסוקה.

 

דוגמא:

לקוח מגיע אלי לקבלת שירות והתשובות והשירות שהוא מקבל ממני לא מספק אותו לכן הוא כועס ומרים את קולו ובשלב מסויים הוא גם מקלל ומאיים גם לפטר אותי :shock: כי יש לו חברים בחלונות הגבוהים.

 

אני מנסה לספוג את הדברים עד השלב שגם אני נשבר ועונה ללקוח בצורה הבאה לדוגמא: "היחס שלך אלי מגעיל ודוחה וממני כבר לא תקבל שירות" או משהו דומה ומבקש ממנו להתפנות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנסה לענות:

 

קודם כל לא הייתה כל התגרות מצידי ובטח שאין התגרות שמצדיקה אלימות. עמדתי ליד המכונאי, ברשות. כמו כל שאר הלקוחות שעמדו בסביבת העבודה וחיכו, ברשות או לא. אני לא ראיתי איזור המתנה וגם לא הוזמנתי לאחד. הדחיפה שלו וההתפרצות הדוחה שבאה איתה זה רק בגלל שהערתי על הקליפר ולא משום סיבה אחרת. הוא תירץ את זה הוא רק "משך" ולא דחף כי מסוכן בסביבת העבודה. מעניין שבטיחות שאר הלקוחות לא הייתה חשובה לו כי להם לא העיר ובטח שלא ראיתי דחיפות.

 

זה טבעי שתחשבו "בטח קרה ככה וככה" ואני אומר לכם לא הייתה התגרות ואתם לא חיייבים להאמין. אני גם למדתי לא להאמין לכל מה שאני קורא...

 

לגבי המחיר הפער ביננו היה של 50 ש"ח סה"כ, אך זה לא מה שהשאיר טעם רע.

הדיבור האלים והאלימות הפיזית- זה מה שמשאיר טעם מגעיל בפה. בחיים לא חשבתי שזה מה שיקרה לי כשאני נכנס למוסך.

 

אמרתי לו שהכל יפורסם ואני מחכה לראות אם יגיב פה.

01000100 01101111 00100000 01101110 01101111 01110100 00100000 01110100 01100101 01101100 01101100 00100000 01110100 01101000 01100101 01101101 00100000 01110111 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01010010 01110101 01110011 01110011 01101001 01100001 01101110 00100000 01100010 01101111 01110100 01110011 00101110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למטבע יש שני צדדים. עד אשר קולו של המכונאי לא ישמע אני לוקח את כול מה שכתבת בערבון מוגבל.

 

קשה לי להאמין שהמכונאי דחף אותך אלא אני נוטה להאמין שהבעלים שהזיז או נגע בך בכדי לפלס את דרכו לרכב שלך או לרכב אחר מכיוון שעצם העבודה שאתה נמצא בסביבת המוסך מפריעה לתנועה של המכונאים במוסכים קטנים.

 

הוא לא פילס ולא הפרעתי לתנועתו. הוא חזר על עקבותיו בכלל.

01000100 01101111 00100000 01101110 01101111 01110100 00100000 01110100 01100101 01101100 01101100 00100000 01110100 01101000 01100101 01101101 00100000 01110111 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01010010 01110101 01110011 01110011 01101001 01100001 01101110 00100000 01100010 01101111 01110100 01110011 00101110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא ציין אותו בשרשור שלו.

 

נ.ב למה לא דחפת חזרה?

זה לא עלה במוחי, לא ציפיתי לזה לקרות ובמחשבה שנייה טוב שלא.

נ.ב 2 -איך עלה הנושא של לפרק הכל? התווכחת על המחיר?

היה דיון על המחיר, הוא נתן את האופציה שאם אני לא מוכן למחיר הוא יכול לפרק את הכל ולהחזיר לקדמותו..

עריכה אחרונה על ידי Coro

01000100 01101111 00100000 01101110 01101111 01110100 00100000 01110100 01100101 01101100 01101100 00100000 01110100 01101000 01100101 01101101 00100000 01110111 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01010010 01110101 01110011 01110011 01101001 01100001 01101110 00100000 01100010 01101111 01110100 01110011 00101110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למען הסר ספק, כל מה שנראה כהוצאת דיבה כנראה לא אמת, אני בטוח שאני מדמיין את זה.

 

למען הסר ספק, המשפט הזה לא מגן עליך מכלום.

 

לגבי אמיתות גירסתך, אני לא מאמין ואני לא לא-מאמין.

אחרי שמישהו כבר סיפר פה איך טרייד אין דפק חבר, שקנה רכב ונתקע איתו רבע שעה אחרי הקנייה, ואיך הטרייד-אין דפק אותו... ובסוף הסתבר שהחבר בכלל סוחר רכב שקונה גרוטאות בשביל רווח - אני כבר לא מאמין לכלום אוטומטית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהימה השיטה: הלקוח לא יודע כלום, אז שלא יבלבל את השכל. ואם הוא יודע, שגם לא יבלבל את השכל!

 

:idea: אחלה נקודה.

01000100 01101111 00100000 01101110 01101111 01110100 00100000 01110100 01100101 01101100 01101100 00100000 01110100 01101000 01100101 01101101 00100000 01110111 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01010010 01110101 01110011 01110011 01101001 01100001 01101110 00100000 01100010 01101111 01110100 01110011 00101110

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה דיון על המחיר, הוא נתן את האופציה שאם אני לא מוכן למחיר הוא יכול לפרק את הכל ולהחזיר לקדמותו..

 

נתן את האופציה לאחר עבודה?

למה שיתן אופציה כזאת?

 

קח טיפ לחיים - כשאתה בא למוסך ביום ו' ,שום דבר לא הולך חלק.

 

יום שישי זה יום עמוס ולחוץ לכולם.

 

נ.ב 2

 

פעם הבאה שצריך המלצה למוסך ברחובות - גש לקובי ממוסך א.א אפריים.

 

פשוט ישר וצנוע.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם בעל המוסך.

ביקשת לעמוד בצד ולהסתכל בלי להפריע.

בשניה שהתחלת לתת עצות איך לעשות מה, זה השלב בו היה צריך להוציא אותך מהמקום ולומר לך להמתין בצד.

זה השלב שבו אתה מפריע.

תשים ככה, תאבטח עם אזיקון, תשים אחרת - עם כל הכבוד לך, שב בצד ואל תפריע.

"תקיפה על יד בעל מוסך" - איזו כותרת לא רלוונטית. אפשר לחשוב שאתה גור חתולים שבועטים בו.

אני לא ממתין לתגובה של בעל המוסך, כי בדרך גם השמעת כלפיו איום בשיימינג - אז עם כל הכבוד לך - אם היה לי מוסך לא הייתי רוצה לקוחות כמוך אצלי במוסך.

לגבי המחיר - סביר לחלוטין. אני מביןש היית רוצה שיעבדו עבורך בחינם, ויתפסו ליפט עבורך בחינם, ושהעובד במוסך לא יקב שכר בזמן שהוא עובד על הרכב שלך - אבל החיים מתנהלים אחרת. אם הויכוח הוא על 50 שקל, אז רק על ההפרעה שלך מגיע לך לקבל עוד 100 שקל חיוב.

בקיצור - לא תקפו אותך ולא שום דבר. אתה התוקפני כאן עם הגישה שלך, עם ההפרעה שלך ועם האיומים שלך כלפי בעל המוסך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרמתי את הקליפר ושמתי על משטח ליד הקפיץ שלא יהיה מתח בכבל.

 

אני לא מנסה להצדיק את עובדי המוסך כי אני לא מכיר אותם וגם לא הייתי שם. לדעתי ברגע שנגעת ברכב, אפילו אם זה היה מסיבות הגיוניות מבחינתך, יש סיכוי טוב שהם יתחרפנו מהעניין וכל העסק יצא משליטה. אתה כותב שזה שנגעת ברכב לא הזיז לו, אבל יכול להיות שכן והוא זרק מילה לבעל המוסך או משהו בסגנון.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[h=2]תקיפה ע"י בעל מוסך[/h]



אם מישהו תקף אותך, גש למשטרה והגש נגדו תלונה.

אם לא - אל תכתוב כותרות מתלהמות, שקריות, מפורשנות, חד כיווניות.

 

אז תחליט - הותקפת? גש למשטרה, לא לפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם בעל המוסך.

 

כל כך לא מפתיע כאן בפורום.

 

בשניה שהתחלת לתת עצות איך לעשות מה, זה השלב בו היה צריך להוציא אותך מהמקום ולומר לך להמתין בצד.

 

נראה שהייתה לו בסה"כ בקשה קטנה מהמכונאי. לנהל דו-שיח קל עם מכונאי זה לא סיפור גדול ולא צריך לזרוק לקוח ברגע שהוא מתחיל לדבר. קוראים גם לזה "שירות" ולקוח הוא לא עציץ. פעם אחרונה במוסך דברתי ארוכות עם מנהל מוסך שעבד על רכבי והפלא הוא לא זרק אותי כהצעתך. זה נקרא שירות. לקוח יכול ללמוד ממכונאי בשיחה כזו. מכונאי יכול ללמוד מלקוח. תתפלא, גם למכונאים יש עוד מה ללמוד.

 

אתה התוקפני כאן עם הגישה שלך, עם ההפרעה שלך ועם האיומים שלך כלפי בעל המוסך.

 

ברור שהוא התוקפני, ראה רק גישה של מוסכניק: "ביקשתי מהמכונאי רשות לעמוד לידו. הוא אמר סבבה כל עוד הוא לא מפריע לי". מכאן הכל מתחיל. תודה על השרשור האשם תמיד.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני מותר לי להביע דעה, גם אם אינה פופולרית.

"הותקפתי במוסך" הפרשנות שלי היא שפות"ש היה צריך לצאת עם סימנים כחולים, לגשת לקבל טיפול ואז להגיש תלונה על תקיפה.

לא הותקף ולא נעליים.

הפריע, ונשלח לפינה.

אולי האגו נפגע. שהאגו יגיש תלונה במשטרה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל כך לא מפתיע כאן בפורום.

 

 

 

נראה שהייתה לו בסה"כ בקשה קטנה מהמכונאי. לנהל דו-שיח קל עם מכונאי זה לא סיפור גדול ולא צריך לזרוק לקוח ברגע שהוא מתחיל לדבר. קוראים גם לזה "שירות" ולקוח הוא לא עציץ. פעם אחרונה במוסך דברתי ארוכות עם מנהל מוסך שעבד על רכבי והפלא הוא לא זרק אותי כהצעתך. זה נקרא שירות. לקוח יכול ללמוד ממכונאי בשיחה כזו. מכונאי יכול ללמוד מלקוח. תתפלא, גם למכונאים יש עוד מה ללמוד.

 

 

 

ברור שהוא התוקפני, ראה רק גישה של מוסכניק: "ביקשתי מהמכונאי רשות לעמוד לידו. הוא אמר סבבה כל עוד הוא לא מפריע לי". מכאן הכל מתחיל. תודה על השרשור האשם תמיד.

כספי זכור לי שבאיזה שרשור לא מזמן (אם אני מתבלבל בינך לבין משתמש אחר מחילה) הצעת ברצינות ובלי להתבלבל שלקוח יתלונן במשטרה כי לכאורה לא החליפו לו נוזל בלם לפי הוראות יצרן. אז מדוע אתה לא מציע אותו דבר ללקוח שטוען שהותקף פיזית?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסקרן אותי למה לא שאלת אותו מדוע הוא מרים ידיים? בהנחה שהרים ידיים .

 

אולי עדיף היה להתמקד בזה ולא ב50 שקל.

 

אגב,

אם מישהו היה מרים עליי ידיים במוסך - בהנחה ולא הייתי מרים ידיים חזרה.

האינטרקציה שלי אתו הייתה אפסית .

 

משלם- קבלה ומסובב את הגב אליו.

 

בטח לא מתחיל אתו דיונים/ מאיים בשיימינג.

 

סתם עוד נקודה להשקפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...