Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2841 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים..

 

קניתי לפני כמה ימים(יום שישי) רכב מחברת אלבר.

 

** מראש אציין שלא יודע מה ניכנס לי בראש וברור לי באופן הכי עצוב וכואב שאין אדם יותר סתום ממני באותו זמן**

 

כמה שזה הזוי קניתי רכב ללא בדיקה כאשר המוכר התחייב לי שזה רכב טוב(אבל בעיה קטנה במצבר ושהוא יתקן אותה ביום ראשון), אמרתי לו שלא מתאים ואיך שהוא הוא ממש ישב עלי והסכמתי(סתום).

 

בסופו של דבר הם החליפו לי את המצבר שם במקום כדי שאוכל לנסוע עם הרכב עד ראשון, אחרי 100 מטר האותו מת לו(מסתבר שהלך חיישן מצבר?? לפי המוסך מורשה).

 

בגדול אני אמור לקבל את הרכב ביום רביעי בערב אחרי התיקון, וגם גילית שאין שלטים לרכב שזה עוד יותר הרגיז אותי..

 

מדובר על רכבה I30 2015 , השתמשתי במימון שלהם, עשיתי טרייד על הרכב שלי(שכרגע אצלי כי כמובן הרכב שקניתי לא עובד)

 

שאלה בשיא העצבות, הטימטום ואין לי מילה עוד רעה לשפוט את עצמי... יש דרך הציל את עצמי מהרכב הזה? אם כן כמה זה יעלה? יש לכם הצלמה מה כבר אפשר לעשות?

 

חשבתי כבר שאם אני עומד להעקץ מאלבר(בסך הכל הבן אדם רצה רכב ולסמוך על המוכר) האם התחלה של פירסום הסיפור(שהוא מאוד מקוצר מה שהלך שם) ברשתות חברתיות יכול לעזור בעיניין?

פורסם

למה אתה בטוח כ''כ שנעקצת? נכון, לא טוב שקנית רכב בפזיזות, בלי בדיקה וכו' אבל אני חושב שאתה מחמיר עם עצמך ועם הרכב. אחרי החג ואחרי שיתקנו אותו קח אותו ישר לבדיקה כדי שתבין מה קנית. אם הרכב יצא נורא כלכך, לדעתי יש אחריות עליו והם יסדרו דברים קריטים.

 

אם כמו שאני חושב, אין לך שום זכרון דברים או הקלטה המתארת את מצבו של הרכב:

 

ממליץ לך להתקשר למוכר ובצורה חביבה ו''תמימה'' לשאול אותו אם חוץ מהבעייה המדוברת אין עוד בעיות רציניות עם הרכב וכמובן להקליט את השיחה. לפני אפילו שתעשה את הבידקה.

 

יש כ''כ הרבה מידע באינטרנט, כלכך הרבה חברות ומגרשים שמוכרים רכב כך שלקוח חכם יכל לברור מתוך חב' רבות עם איזו לעשות עסקה. מקווה בשבילך שהכל בסדר עם הרכב ועוד מקווה בשבילך שלמדת מהעניין הזה ובעסקעות הבאות שהן בעלות סכום רציני תהיה יותר שקול.

 

אגב, לא היה להם איזה מבצע כזה שניתן להחזיר אוטו עד 30 יום מיום העסקה?

פורסם

מה הנתונים של הרכב(נסועה, ליסינג/השכרה וכו')? כמה קיבלת על שלך ובכמה קנית את הרכב מאלבר? האם יש לך היסטוריית טיפולים של הרכב? תיתן קצת פרטים על הרכישה שנוכל לעזור - אולי מדובר בעיסקה שהיא בסדר, לא יודע בדיוק מה התקלה שחווית אבל בעיה עם איזה קונקטור או חיישן של מצבר?? לא נשמעת כמו משהו שעליו שוברים את הכלים - בטח בדיעוובד.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
למה אתה בטוח כ''כ שנעקצת? נכון, לא טוב שקנית רכב בפזיזות, בלי בדיקה וכו' אבל אני חושב שאתה מחמיר עם עצמך ועם הרכב. אחרי החג ואחרי שיתקנו אותו קח אותו ישר לבדיקה כדי שתבין מה קנית. אם הרכב יצא נורא כלכך, לדעתי יש אחריות עליו והם יסדרו דברים קריטים.

 

אם כמו שאני חושב, אין לך שום זכרון דברים או הקלטה המתארת את מצבו של הרכב:

 

ממליץ לך להתקשר למוכר ובצורה חביבה ו''תמימה'' לשאול אותו אם חוץ מהבעייה המדוברת אין עוד בעיות רציניות עם הרכב וכמובן להקליט את השיחה. לפני אפילו שתעשה את הבידקה.

 

יש כ''כ הרבה מידע באינטרנט, כלכך הרבה חברות ומגרשים שמוכרים רכב כך שלקוח חכם יכל לברור מתוך חב' רבות עם איזו לעשות עסקה. מקווה בשבילך שהכל בסדר עם הרכב ועוד מקווה בשבילך שלמדת מהעניין הזה ובעסקעות הבאות שהן בעלות סכום רציני תהיה יותר שקול.

 

אגב, לא היה להם איזה מבצע כזה שניתן להחזיר אוטו עד 30 יום מיום העסקה?

 

1 - חשבתי באמת לקחת את האוטו לבדיקה ולרוץ לאלבר על כל תקלה כדי שיתקנו למזער נזקים.

 

2 - אולי יש להם מבצע של 30 יום והמצב ינצל.

 

3- מזה למדתי... לא ישן מיום שישי(הרכב על 50K)

פורסם
מה הנתונים של הרכב(נסועה, ליסינג/השכרה וכו')? כמה קיבלת על שלך ובכמה קנית את הרכב מאלבר? האם יש לך היסטוריית טיפולים של הרכב? תיתן קצת פרטים על הרכישה שנוכל לעזור - אולי מדובר בעיסקה שהיא בסדר, לא יודע בדיוק מה התקלה שחווית אבל בעיה עם איזה קונקטור או חיישן של מצבר?? לא נשמעת כמו משהו שעליו שוברים את הכלים - בטח בדיעוובד.

 

ליסינג, 7 אלך על שלי, 50 על הרכב מאלבר, אין ליהסטורית טיפולים אבל ראיתי את הבדיקה שהם עשו והיה כמה כשלים שהוא הבטיח שכבר תוקנו(פרט למצבר\אלטרנטור\חיישן) שהוא הבטיח לי שאני יחזור עם הרכב בראשון והוא יתקן את הבעיות האלה

 

הרכב נראה כמו חדש מבפנים ובחוץ, הבעיה שיש לרכב לפי מוסך מורשה(הלכתי בעצמי ושאלתי את המנהל עבודה שם) שזה ששברו את החיישן מצבר כשהחליפו מצבר, כרגע הרכב במוסך מורשה של יונדאי שאלבר שמו אותו שם, המנהל עבודה אמר לי שהוא כבר הזמין את החלק והוא יעבוד על הרכב ישר כשיקבל אותו ביום רביעי.

 

המוכר הבטיח לי שהוא יביא לי את הרכב כמו חדש וכל בעיה הוא יתקן, ובגדול יש לי אשמה די גדולה בעיניין(אמרתי שבאתי קצת מפגר), כי הוא אמר לי שני לא יקח את הרכב ככה שאני ישאיר לו את הרכב עד רביעי כדי שהוא יוכל לעבוד על הרכב ולתקן את כל הבעיות שימצאו)

 

הקטע פיתאום שנזכרתי שבכלל אין לי שלט לרכב, ומה בקשר להזעקה... הכנתי לי רשימה של הרבה שאלות שלא שאלתי כדי לשאול אותו ברביעי.. על פניו הבחור עשה מה שאמר והכניס את הרכב מיד למוסך מורשה.

פורסם

100 אלף בפחות מ4 שנים זה דיי הרבה(בערך 40% יותר מהממוצע של הנסועה לשנה כזאת), איזה רכב נתת בטרייד? האם הוספת על השווי שלו 50 אלף?(ז״א לתת את הרכב שלך פלוס 50 אלף לשלם?).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בגדול - לפעמים יש אפשרות להחזיר, במידה ולא בוצעה העברת בעלות.

 

אבל - רשמו בתשובות, אפשר והרכב בסדר.. עשה לרכב בדיקה מטעמך, וראה את מצבו.

במידה ויש בעיות - בקש ביטול עיסקה.

 

אם הסיבה היא לקיחת ההלוואה והעמידה בתשלומים - אפשר גם לבטל את העיסקה.

אל תכנס להחלטות בלחץ. ( גם למוכרים , יש בכך אשמה משותפת לשלך, מלמדים אותם למכור בהלחצה )

 

ואפשר לא להזכיר את הנקודה הנ"ל..

ולפסול ולבטל את העיסקה - עקב מצב הרכב, כל עוד הרכב אצלהם, ולא בוצעה העברת בעלות.

 

במידה ויש בעיות - הוצא מכתב לביטול העיסקה מעורך-דין, העלותכ 250-400 ש"ח (+-)

 

 

 

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

מה כתוב בטופס גילוי נאות ?

תשווה את זה לבדיקה משלך.

אין מה לבטל עכשיו (אלא אם הסתירו תאונה קשה)

העסקה הזו היא שכר לימוד לפעם הבאה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תודה על התגובות אני מבין שלעשות בדיקה בעצמי ולאמת אותם מול הרכב הכי חכם.

 

השאלה אם להגיד למוכר(סוכן אלבר) שאני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה או פשוט לקחת אותו וזהוא ולבדוק?

 

איך אפשר לדעת אם נעשת העברת בעלות?

 

***

אני יודע שאני מצטייר כמפגר אבל האמת שבחיים לא עשיתי כזה דבר פזיז בטח לא קניית רכב בלי בדיקה..

האמת האמרתי לו כמה פעמים בטל עיסקה, אבל איך שהוא(אני מומחה לענות "לא" למוכרים).. הוא בכל זאת אמר לי "אני מביא לך את הרכב כמו חדש" "כל תקלה אני מתקן לך" "כל תקלה שהייתה בעבר תוקנה" "יש לך אחריות לשנה אז אתה לוקח רכב ורגוע"..

 

אלה בסוף גרמו לי להשתכנע כמו ילד...

פורסם

חיפשת פתרון קל וטוב ואין דבר כזה בעולם היד שניה בארץ - יש או פתרון קל או פתרון טוב.

 

רצית לתת את המפתחות של האוטו שלך ולקחת אוטו אחר? המחיר של השירות הנוח הזה זה לקנות רכב יוצא ליסינג עם נסועה גבוהה במחיר השוק שלו לערך+ לחלק את הרכב שלך כמעט בחינם לאלבר, הרכב הנוכחי שלך הוא "כאב ראש" לאלבר כמו שהוא "כאב ראש" לך - ויעלה להם כסף להיפתר ממנו, אין מתנות חינם.

 

כמובן שגם הם מכרו רכב לא פופלארי(יוצא ליסינג עם נסועה גבוהה) במחיר השוק שלו לך - אז מבחינתם זה winwin, גם אם הוא מתקן לך את כל מה שיצא בבדיקה עכשיו(במידה והבדיקה שלהם לא מסודרת כדי שתצא נקייה) הרי הבלאי של רכב כזה יהיה גבוהה יותר מרכב שמור עם נסועה נמוכה יותר.

 

בכל מקרה, נסה לראות בבדיקה שלו(תיקח למכון בדיקה רחוק מהמגרש) מה המצב האמיתי של האוטו ומה צריך לתקן, אם תראה עוד בעיות תנסה להשתמש בזה כדי לדבר עם הנציג על הורדה במחיר - זה לדעתי המקסימום שתוכל לעשות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אני חושב שהתגובה של פותח השרשור מעבר לפרופורציה ( לפחות עכשיו, כי מדובר בנזק קטן אשר נגרם בזמן החלפת מצבר, וחברת ליסינג כבר לקחה אחריות ושלחה את הרכב לתיקון על חשבונה ). כדאי להרגע, לשתות כוס מים ולהפסיק עם הכאה עצמית.

עוד לא נתגלה שום דבר שפוסל את הרכב או הופך את כל העסק לשכר לימוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סה''כ קנית רכב שלא הושבח טוב, קורה להרבה אנשים.

מניסיון שלי עם אלבר יסדרו כמעט את הכל. אבל בקצב שלהם.

 

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...