Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין דרך קצרה לתאר בנושא את העניין הזה.

 

דולק לי מצב cruise control בצג ( km/h) למרות שבדגם שלי המערכת לא מותקנת. במיקום של מתג ההפעלה יש רק מכסה ומתגי הבקרה בהגה לא מחוברים לכלום. לפני כמה ימים ההודעה הופיעה לראשונה ותקועה שם מאז.

 

תקלה במחשב? בטוח לנסוע כך? עלול להיגרם נזק? יש דרך לאפס את ההודעה ולראות אם היא חוזרת?

פורסם

אתה יכול לנסות להפעיל את המערכת על ידי לחיצה ארוכה על "הפחת מהירות" בזמן שיוט במהירות (נניח 80 קמ"ש) ואם המערכת עובדת, רוץ להוסיף מתג הפעלה (הרווחת!).

 

בכל מקרה, לחיצה על קלאץ' או ברקס מוציאה את המערכת מפעולה, כך שאין סכנה גדולה לנסוע כך. מתג הביטול הוא כדי שהמערכת לא תופעל פתאום על ידי מי שלא מכיר אותה.

 

בכל אופן, נשמע שצריך אבחון של חשמלאי או אבחון מחשב.

פורסם
אתה יכול לנסות להפעיל את המערכת על ידי לחיצה ארוכה על "הפחת מהירות" בזמן שיוט במהירות (נניח 80 קמ"ש) ואם המערכת עובדת, רוץ להוסיף מתג הפעלה (הרווחת!).

 

בכל מקרה, לחיצה על קלאץ' או ברקס מוציאה את המערכת מפעולה, כך שאין סכנה גדולה לנסוע כך. מתג הביטול הוא כדי שהמערכת לא תופעל פתאום על ידי מי שלא מכיר אותה.

 

בכל אופן, נשמע שצריך אבחון של חשמלאי או אבחון מחשב.

 

לא הבנתי. המערכת מותקנת בלי מתג הפעלה?

פורסם

אני גם לא הבנתי. יש לך בהגה לחצנים של מערכת שלא מותקנת?

 

ה"מערכת" היא פונקציה של המחשב לשמור על מהירות קיימת. כבר שנים המצערת היא אלקטרונית ולא כבל שפותח פרפר.

אצלי ברכב (עשור לפני הרכב שלך) האפשרות לבקרת שיוט לא נמכרה בדגמים זולים יותר. קניתי בכמה דולרים את הזרוע (שבה "בורר מצבים", כולל מצב OFF, כפתור הפעלה וכיבוי, וכפתורי +/- ) לאחר התקנת הזרוע למקום הייעודי לה, והפעלת הפונקציה במחשב הרכב אני "סובל" ממערכת בקרת שיוט מותקנת.

פורסם

נראה לי... מצד שמאל לחצן עם + ו- - שנראה קשור לכיוון מהירות של בקרת שיוט. מצד ימין בורר עם C ו-L כנראה ל- cruise ו-limit. לחיצה על שניהם לא עושה כלום ומתג ההפעלה לא קיים וההנחה שלי היתה שבדגם הזה המערכת לא קיימת. עד שנדלקה נורית ירוקה של המערכת ועל הצג km/h.

 

יש סיבה שהמערכת קיימת אבל המתגים מנותקים?

פורסם

אם אני זוכר נכון הכפתור הפעלה של הקרוז קונטרול בקליאו דור 3 נמצא מתחת להגה מצד שמאל ליד הרגליים(המתגים שקרובים לדלת) יש מצב שלחצת עליו בטעות עם הרגל ולכן נדלק לך הנתונים על המערכת קרוז קונטרול - השליטה אחרי ההפעלה היא דרך הכפתורים בהגה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם אני זוכר נכון הכפתור הפעלה של הקרוז קונטרול בקליאו דור 3 נמצא מתחת להגה מצד שמאל ליד הרגליים(המתגים שקרובים לדלת) יש מצב שלחצת עליו בטעות עם הרגל ולכן נדלק לך הנתונים על המערכת קרוז קונטרול - השליטה אחרי ההפעלה היא דרך הכפתורים בהגה.

 

אכן הוא אמור להיות שם לפי ספר הרכב. אצלי יש רק מכסה במקום מתג

פורסם (נערך)

מתג ההפעלה של בקרת שיוט ומגביל מהירות בקליאו 3 נמצא מאחורי בלם היד בין המושבים הקדמים.

תתסתכל החל מדקה 5:45-

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מתג ההפעלה של בקרת שיוט ומגביל מהירות בקליאו 3 נמצא מאחורי בלם היד בין המושבים הקדמים.

תתסתכל החל מדקה 5:45-

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תודה רבה על הסרטון. ספר ברכב כיוון אותי לצד שמאל של ההגה למטה, ליד מתג ה- esp, כמו ש- noknok הציע. מסתבר שקרסו מכרו לי קליאו דור 3 עם ספר נהג דור 2. מסקנה: להכיר יותר טוב את הרכב של אשתי. אולי ככה גם לחץ האוויר בצמיגים יהיה תקין.

פורסם

אכן בגירסה הידנית יש גם בקרת שיוט ומגביל מהירות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תודה רבה על הסרטון. ספר ברכב כיוון אותי לצד שמאל של ההגה למטה, ליד מתג ה- esp, כמו ש- noknok הציע. מסתבר שקרסו מכרו לי קליאו דור 3 עם ספר נהג דור 2. מסקנה: להכיר יותר טוב את הרכב של אשתי. אולי ככה גם לחץ האוויר בצמיגים יהיה תקין.

 

חה, כבר בדור 3 שמו את הכפתור הפעלה לבקרת שיוט במיקום המטופש הזה?, אחד הדברים הכי צרפתיים ברכב הזה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
מזל טוב לפות"ש! :) משעשע.

 

מציע לערוך את הכותרת. יש מספיק תקלות אמיתיות, לא צריך להוסיף שמן למדורה.

 

לא יודע על מזל טוב. עם מתג בקרת שיוט בין המושבים אני בספק אם המערכת תופעל אי פעם. אשתי לא משתמשת בה גם כשהמתג על ההגה (C4)

×
×
  • תוכן חדש...