Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צריך לעצור את הסוסים ולהחליט מה אתה רוצה, לרדת בשנתון כ"כ בשביל הוולוסט ראו לקנות רכב יוצא ליסינג בנסועה גבוהה כ"כ זה דברים שונים ביחס למה שחיפשת בהתחלה - ממליץ לחשוב עם עצמך מה המטרה של הרכישה ולהתמקד(כמו שעשית בהתחלה), תמשיך לחפש מאזדה 2 פרטיות בתקציב שלך ואל תגלוש לא להרפתאות ליסינג וגם לא לרכבים מקטגוריות גבוהות יותר ומודלים ישנים באופן משמעותי אם המטרה שלך היא לעמוד במה שהצבת לך(ויש מצב ששינית דעה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

וולוסטר הוא רכב,עם גיר קופצני ורובוטי DCT- לא מציאה גדולה ויותר רכב פוזה בלשון העם, חסכוני הוא לא.

אני מבין שהתקציב מוגבל ל 42,000 ש"ח ולא נכנס לעניין הזה כי בסכום הזה באמת שאפשר לקנות רכב טוב מאוד-לא מושלם עם כל הפינוקים והאבזור אבל עדיין רכב,שישרת אותך נאמנה.

ברגע,שתבצע את הדברים לאט אבל לא בטוח,לא בלחץ תמצא את העסקה הנכונה- יש כל כך הרבה רכבים פרטיים שמורים בחוץ לצד הלא מעט זבל שקיים.

צריך להבין שמשהו יבוא על חשבון משהו (1 על 2 או 2 על 1)-אם אתה רוצה רכב חסכוני אז ממש זריז הוא לא יהיה,הכל יחסי בחיים כי למשל מאזדה 2 יותר זריזה מסוזוקי אלטו למשל אבל פחות מסיוויק/ספיריט ואפילו מיצובישי לנסר.

אם אתה לא נוסע הרבה בשנה (פחות מ 15,000 ק"מ) אז אפשר לקנות רכב מסגמנט משפחתי וליהנות ואם אתה מחפש לחסוך בדלק אז סופר מיני כמו סוויפט/ספלאש/ספייסטאר/מאזדה 2 (שדרך אגב פחות חסכונית מ 3 האופציות הראשונות הללו).

אופציה חסכונית לא פחות אך פחות מודרנית מחברותיה היא הדייהטסו סיריון- אפשר למצוא 2011 שמורה בהרבה פחות מהתקציב שלך,לעשות יישור קו ולנסוע לטיול מפנק בחו"ל/חופשה מפנקת באילת.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
לא חסכונית, תעלה עליות בלי בעיה.

 

ולעומת המאזדה 2 מי יותר טובה מבחינת חסכון דלק ,אמינות , זריזות , ושמירת הערך ?

 

מה יותר עדיף להמתין למאזדה 2 במצב טוב או יונדאי I10 שארצה גם לנסוע איתה לאילת בלי בעיה ?

פורסם

המאזדה יותר חזקה מן הסתם, ולמרות שאין למכונית מיני שום בעיה לנסוע עד אילת ובחזרה אני פחות מעדיף מכוניות כאלה לנסיעות בינעירוניות משיקולי נוחות נסיעה.

מבחינת סחירות אין לי מושג.

פורסם (נערך)

‏‏23.PNGשאני שואל אותם האם האוטו עבר תאונה כל המוכרים ביד 2 לא כולם מתחייבים לי למנוע גיר שילדה

 

אומרים קיבל פה מכה וזה מה שמעצבן שעושים בדיקה הכל מתגלה היא לגבי המודעה שהעליתי עכשיו היא מתחייבת רק לשלדה , איך אני אמור להתנהל עם המוכרים אין לי כל כך ניסיון זה אוטו שני שאני רוכש בחיי .

 

עכשיו מצאתי עוד מודעה עם ק''מ נמוך אבל היד הראשונה היה בליסינג כדאי לבדוק ?!

42.PNGומה אני צריך לבדוק טוב מאוד לפני שאני רוכש אוטו שהיה בליסינג ביד ה-1 ?

עריכה אחרונה על ידי Eldad Tzabari
פורסם

שים לב: במודעה האחרונה זה לא ליסינג רגיל, מדובר ברכב 0 ק"מ מחברת ליסינג. זה משהו אחר לגמרי. תריץ חיפוש כאן בפורום בעניין קניית רכב 0 ק"מ.

זה רכב פרטי לגמרי למעט רישום יד נוספת של חברת הליסינג.

 

לדעתי המחיר של האקזמפלר הזה זול מדי שזה חשוד, אבל תבדוק בכל מקרה שאין תאונות.

אני במקומך הייתי מכוון בדיוק לפלח שוק הזה כלומר רכב מאזדה 2 יד שניה שנרכש עם 0 ק"מ (עם או בלי רישום ליסינג), עם קילומטר נמוך שנתון 2013-2014.

 

זה בדיוק נכנס לתקציב שלך ויכול להיות קנייה משתלמת.

פורסם

יש כאן בפורום כמה מדריכים שלמים איך לקנות רכב יד 2, מה לשאול ומה לבדוק.

ממליץ לך לעבור על זה.

 

במקרה הספציפי הזה הייתי מוודא שני דברים על ההתחלה:

א. היא צריכה להציג לך את המסמך מחברת ליסינג שהרכב אכן נרכש עם 0 ק"מ

ב. האם היו תאונות שלדה ובכלל האם היו לרכב תביעות ביטוח

פורסם
יש כאן בפורום כמה מדריכים שלמים איך לקנות רכב יד 2, מה לשאול ומה לבדוק.

ממליץ לך לעבור על זה.

 

במקרה הספציפי הזה הייתי מוודא שני דברים על ההתחלה:

א. היא צריכה להציג לך את המסמך מחברת ליסינג שהרכב אכן נרכש עם 0 ק"מ

ב. האם היו תאונות שלדה ובכלל האם היו לרכב תביעות ביטוח

 

אוקי ,

 

איך אני אמור לדעת האם היו תאונות או תביעות לרכב ?

 

ומה עוד שתתחייב לבדיקה ?

פורסם

רק שתדע, רוב המוכרים לא יתחייבו לך בכלום ומי שיתחייב הוא לרוב שקרן ורמאי.

 

אבל יש דבר מדהים שגיליתי לאחרונה בזכות הפורום המצוין הזה, והוא נקרא מרכז הסליקה של חברות הביטוח:

 

http://www.slika-ins.co.il/%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9/%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%99/

 

בעלות של 10 ש"ח אתה מקבל את כל העבר הביטוחי של הרכב, אי-אפשר להסתיר כלום: כל התביעות, סכומים ששולמו למוסכים וכמה הועבר לבעל הרכב בגין ירידת ערך.

בעל הרכב עושה את זה עם כרטיס האשראי שלו ואתה מחזיר לו את הסכום של 10 ש"ח אם הוא מעוניין - זה הרבה יותר זול מלקחת לבדיקה בשווי 500 ש"ח ולשרוף כמה שעות.

 

אני באמת לא מבין למה לא משתמשים בזה מספיק, הרי זה כמעט בחינם ומיידי.

פורסם

מה פתאום!!!!

 

עושים את זה בתור התחלה: אם בעל הרכב אמר שלא היו תאונות ומתגלה שכן היו תביעות, אתה בורח מיידית ולא מבזבז את הזמן ואת הכסף לבדיקה.

 

רק אם הכל כשר אתה לוקח לבדיקה

פורסם
רק שתדע, רוב המוכרים לא יתחייבו לך בכלום ומי שיתחייב הוא לרוב שקרן ורמאי.

 

אבל יש דבר מדהים שגיליתי לאחרונה בזכות הפורום המצוין הזה, והוא נקרא מרכז הסליקה של חברות הביטוח:

 

http://www.slika-ins.co.il/%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9/%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%9C%D7%A9%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%99/

 

בעלות של 10 ש"ח אתה מקבל את כל העבר הביטוחי של הרכב, אי-אפשר להסתיר כלום: כל התביעות, סכומים ששולמו למוסכים וכמה הועבר לבעל הרכב בגין ירידת ערך.

בעל הרכב עושה את זה עם כרטיס האשראי שלו ואתה מחזיר לו את הסכום של 10 ש"ח אם הוא מעוניין - זה הרבה יותר זול מלקחת לבדיקה בשווי 500 ש"ח ולשרוף כמה שעות.

 

אני באמת לא מבין למה לא משתמשים בזה מספיק, הרי זה כמעט בחינם ומיידי.

 

סכומים ששולמו למוסכים רק שהם מהיבואן לא פרטיים זה הכוונה ?


×
×
  • תוכן חדש...