Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא פתחת כבר שירשור על האוטו הזה לפני כמה ימים או שאני טועה?.

אתה לא טועה אם זיכרוני אינו בוגד בי,פותח השרשור החביב פתח פה שרשור יום שישי ורצה לקנות מאזדה שמשועבדת למימון ישיר- נראה שכן מדובר באותו רכב.

בכל מקרה- המלצותי הקודמות בתוקףלגבי כל עסקה - כבדהו וחשדהו בדגש על כמה שיותר חשדהו כך העסקה טובה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה אתם אומרים על מאזדה שהציעו לי בבאדג'ט 105 אלף ק''מ יד 2 מליסינג בדיקה נקיה ב42 אלף

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

למה אתה נעול על מאזדה 2 עם בעיות?

בתקציב של 42 ואפילו 40 תוכל להביא טיוטה קורולה 2010 או אוונסיס 2010/2011 עם אמינות ושקט נפשי.

פורסם
מה אתם אומרים על מאזדה שהציעו לי בבאדג'ט 105 אלף ק''מ יד 2 מליסינג בדיקה נקיה ב42 אלף

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

איזה שנה?

איזה רמת איבזור?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
2015 דינאמיק

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

השאלה האם 106 אלף ק''מ זה לא הרבה וזה יעשה לי בעיות אני רוצה אוטו לפחות ל3 עד 4 שנים בלי תקלות

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

זה ק״מ מאוד גדול לשנת 2015.

סביר להניח שהרכב שידוע בתור אמין לא יתפרק אך זה צריך לבוא לידי ביטוח במחיר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

שנתון כזה אפשר למצוא ישירות מליסינג- לא צריך לקנות אחד שהיה כבר בליסינג,נטחן שם עד דק ואח"ר נטחן גם ביד הפרטית.

מעבר לכך,חיפוש וקריאה בשרשור הזה הם בהחלט רמזור אדום- תיזהר שלא תחווה את מה שחווה כאן פותח האשכול,ממליץ לך לקרוא:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?657038-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I10-%D7%9E%D7%91%D7%90%D7%93%D7%92-%D7%98&highlight=%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99+I10+%D7%91%D7%90%D7%93%D7%92%27%D7%98.

אני הייתי מתפשר על שנתון נמוך יותר ומעדיף לקנות אחת פרטית ושמורה שתשרת אותי לטווח ארוך ולא תתחיל לסחוט את הכיס שלי עם בלאי מטורף מצטבר שעברה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שנתון כזה אפשר למצוא ישירות מליסינג- לא צריך לקנות אחד שהיה כבר בליסינג,נטחן שם עד דק ואח"ר נטחן גם ביד הפרטית.

מעבר לכך,חיפוש וקריאה בשרשור הזה הם בהחלט רמזור אדום- תיזהר שלא תחווה את מה שחווה כאן פותח האשכול,ממליץ לך לקרוא:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?657038-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-I10-%D7%9E%D7%91%D7%90%D7%93%D7%92-%D7%98&highlight=%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99+I10+%D7%91%D7%90%D7%93%D7%92%27%D7%98.

אני הייתי מתפשר על שנתון נמוך יותר ומעדיף לקנות אחת פרטית ושמורה שתשרת אותי לטווח ארוך ולא תתחיל לסחוט את הכיס שלי עם בלאי מטורף מצטבר שעברה.

הכוונה מה זה בשבילך שנתון פחות 2012 2011? זה ממש ישן לדעתי ופחות טוב

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם (נערך)

אל תחשוב ששנתון זה הכל- התלהבתי לפני כעשור כאשר החלפתי אפלאוז 97 אוטומטית בגטס 2006 מהשכרה - קפצתי 9 מודלים (שנתונים)- בסופו של דבר,התיקונים ברכב בן 3 מהשכרה והתיקונים בדייהטסו יכלו להיות זהים בקלות יתרה לו הייתי נשאר עם הגטס אפילו חצי שנה מעבר ל 3 שנים שהחזקתי בה ולא שולח אותה לטרייד אין לעולם שכולו טוב ביד הבאה עם גיר כמעט גמור ומנוע חצי גמור וזה עוד לפני שהשעון סגר 100,000 ק"מ.

את הרכב ד"א קניתי עם 68,500 ק"מ והספקתי לנהוג עליו 30,000 ק"מ ב35 חודשים.

גם הרכב הקודם שלי I30 מליסינג סבל מכניסות לא מועטות למוסך עוד כאשר היה בן 3-5 -אתה יכול לקרוא את הסיקור.

המסקנה- עדיף לקנות מיד פרטית.

אם התקציב מצומצם, עדיף 2011-12 פרטית עם ק"מ נמוך ומטופלת (בלי פשרות) ולא 2015 יד 2 מליסינג או השכרה שזו נבלה חצי שחוטה,אתה תשחט אותה עוד טיפה ובסוף תישחט ב 30-40% כאשר תרצה למכור.

אנחנו מתקרבים לסוף 2018,חברות הליסינג תכף יהיו לחוצות להיפטר מציי הרכב הישנים שלהם אז בטח שאפשר למצוא יד ראשונה מליסינג ולא קרועה .

אם תחליט לקנות ישירות מליסינג תחפש באלבר/הרץ -מגיעות אליהם מכוניות טובות (עד כמה שאפשר לומר טוב על ליסינג לשעבר).

אם אתה לא נעול על מאזדה 2, יש באלבר מס' מכוניות מיצובישי ספייסטאר עם ק"מ נמוך-כדאי ושווה לבדוק.

גילוי נאות- פרט לאבי ודודתי שרכשו מהם מס' פעמים אין לי שיתוף פעולה כלכלי/מסחרי או קשר כזה או אחר אליהם- המלצה מקניות קודמות נטו החל מהסיאט טולדו של בן דודתי לשעבר ועד ההונדה לשעבר של אבא שלי והמשך גם המאזדה 3 ספיריט הנוכחית שלו.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
מה אתם אומרים על מאזדה שהציעו לי בבאדג'ט 105 אלף ק''מ יד 2 מליסינג בדיקה נקיה ב42 אלף

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

בדיקה שלהם תמיד תהיה נקיה. השאלה היא האם כדאי לקחת רכב כזה לבדיקה מטעמך כאשר יש סימני שאלה ברורים.

לא בטוח.

פורסם
בדיקה שלהם תמיד תהיה נקיה. השאלה היא האם כדאי לקחת רכב כזה לבדיקה מטעמך כאשר יש סימני שאלה ברורים.

לא בטוח.

מה דעתכם על המודעה הזאת אבל הייתה בליסינג יד ראשונה1536069717660.jpeg

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...