Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2858 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית כל בחברה. דבר שני במגרשי מכוניות לפירוק. (רכב נפוץ? סיכוי גבוה למצוא)

 

מעבר לזה איזה ביטוח יש לך? כי היום ניתן לבטח אפילו צד ג' שכולל ביטוח מראות. (אצלי יש כמה רכבים מבוטחים) בדוק מה רשום בביטוח שלך.

 

בהצלחה.

פורסם

מגרשי פירוק והחברה ישמחו למכור מראה שלמה.

לעומת זאת,אצל כל זגגות רכב יוכלו להתאים זכוכית לבית המראה בצורה מדוייקת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

+1 לקנייה מחו"ל - המנתי מאנגליה (לאנסר 2008 ) וקיבלתי מראה באיכות מעולה, ברבע מהמחיר שבארץ.

 

שים לב שמראה מודרנית היא לעיתים קמורה או חצי ישרה חצי קמורה, ומצויידת בהפשרת אדים (כך בלאנסר שלי) - את זה כנראה לא תקבל מזגג מקומי.

 

אם אתה מזמין באנגליה, שים לב ש"driver side" זה הצד השני. במקרה של הלאנסר (שלי) המראות זהות בגודלן בשני הצדדים. שים לב שאתה מזמין את הצורה הרצוייה.

:turn-l:
פורסם
ראשית כל בחברה. דבר שני במגרשי מכוניות לפירוק. (רכב נפוץ? סיכוי גבוה למצוא)

 

מעבר לזה איזה ביטוח יש לך? כי היום ניתן לבטח אפילו צד ג' שכולל ביטוח מראות. (אצלי יש כמה רכבים מבוטחים) בדוק מה רשום בביטוח שלך.

 

בהצלחה.

אבדוק בביטוח, זכור לי משהו על זה.. תודה

פורסם
+1 לקנייה מחו"ל - המנתי מאנגליה (לאנסר 2008 ) וקיבלתי מראה באיכות מעולה, ברבע מהמחיר שבארץ.

 

שים לב שמראה מודרנית היא לעיתים קמורה או חצי ישרה חצי קמורה, ומצויידת בהפשרת אדים (כך בלאנסר שלי) - את זה כנראה לא תקבל מזגג מקומי.

 

אם אתה מזמין באנגליה, שים לב ש"driver side" זה הצד השני. במקרה של הלאנסר (שלי) המראות זהות בגודלן בשני הצדדים. שים לב שאתה מזמין את הצורה הרצוייה.

:mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...