Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת קאדילק אסקלייד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יו יו יו! מה קורה אחים שלנו?!

ביום שלישי הקרוב תשיק חברת UMI את פיצי, או בשמו המלא קאדילק אסקלייד. ואנחנו נהיה שם כדי לפגוש אותו.

כרגיל, זה המקום שלכם לשאול שאלות, להעלות השערות, לנחש מחירים, ולשלוח אותנו לבדוק ו/או לשאול כל מיני דברים הזויים.

כמו למשל כמה אנשים אפשר להכניס למושב האחורי. לא, לא זה, המושב ממש אחורי ;)

כמה מחזיקי כוסות יש בו, או מתי הוא מוציא את האלבום החדש שלו עם הראפ באטל שלו מול לינקולן נוויגייטור.

 

18_CAD_ESC_50023.jpg18_CAD_ESC_61003.jpg18_CAD_ESC_50044.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האם יהיו עכשיו גם תכניות לשווק את הטאהו/סוברבן?

גם ככה הם כבר חולקים אותם פלטפורמה ומנועים ומגיעים גם בייבוא אישי.

 

ואחרי כל המכירות של הקמארו בייבוא סדיר והקורבט בייבוא אישי - האם נראה גרסאות יקרות יותר לקמארו או קורבט?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

האם הוא יגיע עם מנוע 1.5 טורבו? [emoji23][emoji23]

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לעניות דעתי - הסיבה שהוא מגיע כעת היא, שכנראה החל מכירת החיסול של הדור הרביעי של הדגם. לא נראה שזה מעיד על שינוי מדיניות כלשהו, אלא פשוט על מחיר טוב (נו - הכל יחסי...) המחיר לדעתי יהיה 599900 ש"ח (ניחוש טהור - לא מבוסס על שום מידע מוקדם)

 

המחיר תחרותי ביותר בהתייחס לאאודי Q7 למשל.

פורסם
אני בספק רב שזו מכירת חיסול, הדגם בן 3 סה"כ.

 

הדגם בן 5, ואתה מוזמן לקרוא בויקיפדיה

 

האם יש לדבר הזה יכולת שטח אמיתית?

 

לגירסת ההנעה האחורית בטוח שלא, אם תגיע גם גירסת הנעה כפולה, מן הסתם היא תהיה יקרה יותר.

פורסם (נערך)

קראתי בויקיפדיה, מופיע בצד שנות מודל החל מ 2015 , לא רושם סתם.

ב2013 רק התחילו להפיץ עליו שמועות, ייצור אמיתי החל באפריל 2014 ולכן הוא לא יכול להיות בן 5, מקסימום בן 4.

יש לפחות עוד שנה אם לא יותר עד שיוחלף, לכן זו לא יכולה להיות מכירת חיסול.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

The MY 2019 will be the fifth and last model year for the fourth generation Cadillac Escalade and Escalade ESV as redesigned fifth generation Escalade and Escalade ESV models are planned to be launched in 2019 as 2020 Model Year vehicles so only a few minor changes are made:

 

מן המפורסמות הוא שכשדגם מגיע לסוף דרכו המחירים צונחים - גם עם השברולט אקווינוקס היה סיפור דומה - הביאו אותו ממש לקראת סוף הייצור.

 

מדברים על כך שהדגם החדש של האסקלייד יחל להמכר בעוד כשנה לערך.

פורסם

פינוק אמיתי. הבעיה היא הגודל (לא נכנס לחניה בבית / מתקשה בחניה ברחוב), צריכת הדלק, והעיצוב האחורי המשעמם. בחזית הוא דוקא נראה מלכותי ואצילי. מסתבר שאין רכב מושלם.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • אחראי פורום
פורסם

כל הסטייל והאבזור ועדיין עם ידית הילוכים של וואנדורה?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...