Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז עברתי על הסטטיסטיקה של מכירות הרכבים של השנה כפי ש Ynet סיכמו אותה בכתבה הבאה

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5321479,00.html

 

ושמתי לב שבטבלה הכללית של עשרת היצרניות הנמכרות ביותר, למרות שכצפוי היא נשלטת על ידי קוריאה ויפן (כשרנו וסיאט משתחלות להן בקושי במקומות 9 ו 10), יש אנומליה די חריגה בדמות סקודה שהתברגה לה במעלה הטבלה במקום ה 4 עם 14,191 מסירות.

 

אומנם מדובר בפער ניכר יחסית משלושת הגדולות (יונדאי, קיה, טויוטה) ועדיין, מעל מאזדה, ניסאן, מיצובישי, סוזוקי ושלא נדבר כמובן על פולקסווגן עצמם שבכלל לא נכנסו לטבלה.

 

תמיד אמרו לי שעם ישראל מחפש רכב שקודם כל יהיה אמין במחיר טוב ועם פוזה מסויימת, ושפחות מעניינים אותו ביצועים או יחידות הנעה וגיר מתקדמות, כמו גם אבזור והתנהגות או נוחות יוצאת דופן. אז למה עם ישראל בכל זאת אוהב כל כך סקודה?

 

הרי זה לא רכב שנחשב אמין במיוחד, להפך, זה נראה שבממוצע רכבי VAG הם בתחתית האמינות גם מתחת לצרפתיות המושמצות. אלה גם לא רכבים כאלה זולים וגם בנוסף הם לא בדיוק משדרים את שיא הפוזה.

 

שלא תבינו לא נכון, הרכבים מעולים אבל אני לא מבין איך הם פוגעים בהעדפה של עם ישראל, לפי איך שאני רואה את זה המותג הזה לא היה אמור לזכות פה בכזו הצלחה. למה בעצם פיג׳ו וסיטרואן וגם רנו (למרות שהצליחה להכנס לעשירייה) - לא, אבל סקודה - כן! מה הסוד?

 

הנה הטבלה של עשרת הגדולות לשנת 2018 עד כה למי שמעוניין:

 

1. יונדאי – 29,510



2. קיה – 24,344

3. טויוטה – 19,234

4. סקודה – 14,191

5. ניסאן – 10,370

6. מאזדה – 9,949

7. מיצובישי – 9,379

8. סוזוקי – 9,027

9. רנו – 7,589

10. סיאט – 5,895

 

 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • תגובות 329
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במילה אחת "ליסינג". גם אצלי חונה אוקטביה 1.4 חדשה ליד הבית, כזו שכקונה פרטי לא בטוח שהיתה אצלי ברשימת עשר הראשונות. פשוט האוטו מרווח להפליא, נוח במידה, מהיר וחזק מספיק, מאובזר לא רע ואפילו הגימור מוקפד ואיכותי ואם חלילה הולך משהו, השאלה היחידה היא איזה אוטו חלופי מקבלים, זה הכל.

פורסם (נערך)

אחלה רכב זה נכון לא פחות גם לפיג׳ו וסיטרואן שנעדרות לגמרי מהרשימה, או רנו שממוקמת במקום 9, וגם אותן אפשר למצוא בליסינג לא?

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
פורסם

תמיד אמרו לי שעם ישראל מחפש רכב שקודם כל יהיה אמין במחיר טוב ועם פוזה מסויימת, ושפחות מעניינים אותו ביצועים או יחידות הענה וגיר מתקדמות, כמו גם אבזור והתנהגות או נוחות יוצאת דופן. אז למה עם ישראל בכל זאת אוהב כל כך סקודה?

 

הטבלה שלך בדיוק מאשרת את המשפט הנ"ל שכתבת: יונדאי, קיה ובמידה מסויימת גם טויוטה מוכרות בעיקר קרוסאוברים עתירי פוזה, והמסירות של שלושתן יחדיו עומדות על 65 אלף יחידות.

סקודה גם משחקים שם עכשיו עם הקודיאק\קארוק וזה כנראה חלק לא קטן מהמכירות.

 

תוסיף לזה כמה אלפי אוקטביות בליסינג ותקבל את התשובה. עם ישראל עדיין מעדיף סדאן על האצ'בק (אבל לא על קרוסאובר), בגלל זה פולקסווגן וסיאט משתרכות הרבה מאחורי סקודה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אוקיי אבל גם לפיג׳ו, סיטרואן ורנו יש רכבים בקטגוריות הנ״ל ואני לא רואה את היצרניות האלו מככבות כמו סקודה או בכלל.

פורסם (נערך)

לרנו יש שני דגמים שהולכים טוב בליסינג, הגרנד קופה והקליאו והם גם מוכרים הכי הרבה מההיצע הקיים.

מצד שני בקטגוריות מבוקשות וחמות( למשל קרוסאוברים ומכוניות מיני) ההיצע של רנו לא ממש אטרקטיבי וגם המוניטין הצרפתי

הנלווה אליו ושם קיה ויונדאי וטויוטה (בקרוסאוברים) מציעות דגמים הרבה יותר אטרקטיביים ומשתלמים.

מעבר לאוקטביה שנמכרת טוב, סקודה גם מובילה את סגמנט המנהלים עם הסופרב, וגם הפאביה התעוררה קצת מתחילת השנה.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

יותר ויותר מכרים

עוברים לרכבים גרמניים אחרי שנים עם מאזדות וטיוטות

כנראה הפסיקו לחפש ''אמינות'' ו''פוזה''

לטובת איכות ונוחות

פורסם

לפיג'ו וסיטרואן אין מה להציע לציי רכב.

סקודה אוקטביה וראפיד חביבות מאוד על קהל משתמשי הליסינג.

טבלת המנסירות משקפת בדיוק את השוק המוסדי.

מעניין היה לדעת כמה סקודות נרכשו ע"י אנשים פרטיים.

הקארוק הוא המבחן האמיתי של המותג בארץ. הוא עדיין חדש כאן וקשה לחזות אם הצלחת החדירה שלו לשוק תחזיק לאורך זמן.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ובנוסף לצרפתיות אין תדמית אמינות טובה בעומת שלסקודה שהיא רכב גרמני יש.

הפאביה לא הצלחה גדולה אבל האוקטביה ולדעתי בקרוב הקארוק שיתחיל לבתפוס נתח שוק הם המוכרים הגדולים שלה.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אולי כי אנשים התחילו סוף סוף להבין שיפניות וקוריאניות זה אשפה?

 

kek.

שלחת אותי ל-urban dictionary כדי להבין מה זה kek. לא יכולת להשתמש בביטוי השגור lol?

 

לגבי המשפט שכתבת - אם אתה ציני - אי מקבל את זה. אם היית רציני - מעניין לראות מה מסתובב בכל מיני מדינות.

 

סתם, מתוך מראה עיניים ולא סטטיטסיקה רשמית או ספירה מדוקדקת:

 

בבלגיה המון דאצ'יה.

 

באיסלנד המון סוזוקי ויטארה וקרוסאובר בגרסאות 4X4. אני שכרתי דווקא אוקטביה סטיישן כיון שהובטח לי דיזל 4X4.

 

בקנדה האירופיות היחידות שראיתי היו וולבו, מרצדס, ב.מ.וו, אודי, פולקסואגן ו... פיאט 500. לעומת זאת כמות אדירה של קאיה\יונדאי\טויוטה ומאזדה (בלטו מאד ה-3 מדור ראשון).

 

עניין של התנהלות יבואנים, מוניטין, עלויות, סוגי הרכב המבוקשים ומי יודע איזה סיבות אחרות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מסכים בהחלט לגבי התמורה הגבוהה בשוק הליסינג.

אצלנו בעבודה כולם מרוצים עד הגג מהאוקטביה וגם אני באופן אישי כמובן.

שילוב מנצח של נוחות לנהג ופרקטיות מרשימה למשפחה.

המספרים בטבלה יכולים להיות הרבה יותר גבוהים, בזמן האחרון יש בעיות אספקה לשוק הליסינג.

אם הייתי יכול הייתי מחליף לאוקטביה חדשה נוספת אבל נאלצתי לעבור לג'יפון.

S60 Rdesign


×
×
  • תוכן חדש...