Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מראות או פתרון לשטח מת


Motixlost123
שימו לב! השרשור הזה בן 2088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי ביואיק לה קרוס 2010 ואני לא רואה במראות טוב.

המראות עם זום (רואים שהרכב ממש קרוב למרות שהוא רחוק) וזה משגע אותי.

 

מה אתם ממליצים לעשות?

האם החלפת המראות ישנו משהו?

 

אשמח לעזרה מכם כי אין לי מושג בזה.

 

לבנתיים שמתי את המראות העגולות הקטנות האלה בצידי המראות עצמן וזה לא כזה עוזר כי להן אין זום וזה עוד יותר משגע אותי.

 

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזכוכית מגדילה את התמונה בשתי המראות? בדרך כלל עושים את זה רק במראה הימנית כדי לפצות על כך שהיא רחוקה יותר ממושב הנהג - עם הזמן מתרגלים.

 

כשאתה מדבר על מראות עגולות אתה מדבר על מראות קטנות שמודבקות על המראה המקורית? או על מראות שמחברים לחלק העליון של בית המראה? אני לא מחבב מראות מהסוג הראשון כי הן מכסות חלק מן המראה המקורית. הן גם כל כך קטנות שצריך מאוד למקד את המבט כדי לראות את המתרחש דרכן - בעיקר בצד ימין, והן מעוותות את התמונה מאוד.

 

טכנית אין לך צורך אמתי במראות עזר כלל, רק בפתיחה יעילה של המראות הקיימות. לכל היותר אפשר להשאיר מראת עזר אחת בצד הנוסע לטובת חניות או נסיעה ברכב עמוס.

 

כיוון המראות היעיל ביותר הוא כזה שבו הראי הפנימי מכוון כך שרואים בו את כל החלון האחורי. המראה השמאלית פתוחה עד שלא רואים את דופן הרכב במראה; ומראת צד ימין פתוחה עד לחפיפה מינימלית עם המראה הפנימית. קרי: כיוון שבו אדם העומד מספר מטרים מאחורי המכונית ונראה בקצה הימני של המראה הפנימית, ייראה רק בקצה השמאלי של המראה הימנית.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותו אם אני טועה אבל לעניות דעתי ברכבים בתקן אמריקאי המראות צד הם מגדילות על מנת שהוא יראה את הרכבים בצד בפרופורציה האמיתית. החסרון שזה בא על חשבון השטחים המתים ומצריך מהנהג להסתכל הצידה מעט לחלון לראות שאין רכב בנתיב ליד (או לחלופין ל"הכניס" את הראש לתוך המראה)

מסרב לחתום:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בפרופרציות היא במראת ימין, שרחוקה יותר מהנהג. זו הסיבה שאנו צריכים לשמור ימין - כי המודעות שלנו למתרחש משמאלנו גבוהה יותר עקב הקרבה למראה.

 

לגבי שטח מת - כן, המראה הימנית נוטה לספק שדה ראיה קטן יותר מהשמאלית. הפתרון אינו בהכרח הסטת הראש או הרכבת מראת עזר (או, לצורך העניין, הישענות קדימה תוך כדי התבוננות במראה, מה שאתה קורא "להכניס את הראש") אלא פשוט פתיחה יותר רחבה של המראה הימנית.

 

אם תעקוב אחרי מה שכתבתי בהודעה הראשונה, הרבה פעמים תגלה שהמראה הימנית פתוחה כל כך רחוק שאתה לא רואה בה את דופן הרכב שלך עד שאתה לא מביא את הראש לאמצע הרכב!

 

זה כמובן לא אומר שלא כדאי להעיף מבט זריז הצדה (לא אחורה!) במעברי נתיב, כי במצבים מסוימים ייתכן שיישאר מספיק שטח מת כדי שיהיה פוטנציאל לבעיות; וזה לא אומר שלא כדאי להיעזר במראות עזר צדדיות.

 

אני חושב שהשימוש במראת עזר לא צריך להיות לכיסוי השטח המת אלא דווקא כדי לראות בה את דופן הרכב. זה שימושי בעיקר לחניות (בהן יש צורך במראות המכוונות יותר פנימה ולעתים גם למטה) או במצב שבו שדה הראיה היישר דרך החלון האחורי מוסתר חלקית על ידי שיפוע הכביש, נוסעים במושב האחורי, רכבים עוקבים וכך הלאה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...