Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אביך אינו אשם מדוע הפעלתם את הפוליסה שלכם,

הסוכן היה אמור לסייע לך גם ביעוץ משפטי אם

(לרוב כן) הסעיף כלול בפוליסה,

ואם לא אז לפחות ליידע אותך ולשתף פעולה עד הסוף עם

כל מסמך שיתבקש ממך.

במקרה כזה שמפעילים את הביטוח זה זמני עד לפסיקה של בית משפט.

 

העיניין שלך נפתר אבל איך? בצורה לא טובה ורשלנית וגם תפגע

בפרמיה שלך ב 3 שנים הבאות וזה ששילמתם ה''ע שלא הייתם

אמורים לשלם.

פורסם

הסברתי בפוסט המקורי למה הפעלנו את הפוליסה שלנו (אחרי שניסינו ללכת במסלול של תביעת הפוליסה של הצד ושני וזה לא צלח).

 

יש רצוי ויש מצוי, במקרה הזה החלטנו (אחרי שנה!) לספוג את הפגיעה בפרמיה כדי לקבל את התגמול.

 

אגב, חברת הביטוח הודיעה לנו שהיא תנסה להוציא את הכסף מהצד השני, אבל הבנתי גם מהם שהסיכוי שיצליחו לקבל את הכסף שואף לאפס.

פורסם
הגיון פשוט, קיבלת כסף עבור ביטוח לשנה.

פג תוקף הביטוח, אבל קרה מקרה בזמן שהיית בתקופת השנה. אתה את הרווח שלך כבר עשית.

מה זה משנה אם הלקוח נשאר או עזב ? קיבלת כסף את השירות אתה צריך לתת.

לא בדיוק. הכיסוי עוה לשנה מבחינת תאריכי "מקרה הביטוח", אבל תביעה יכולה להיות מוגשת עד 3 שנים אחרי קרות המקרה (ו-7 שנים אם מוגשל עת ידי צד ג'). לכן הסוכן ובעקר החברה מחוייבים כלפיך גם אם בתקופת ביטוח מאוחרת יותר עברת למתחרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש שלושה דברים שהייתי עושה

 

הראשון תלונה לועדת האתיקה של סוכני הביטוח

 

השני תלונה למפקחת על הביטוח

 

צריך רק לבדוק האם במקרה של הגשת תלונה לועדת האתיקה המפקחת לא מטפלת או להיפך.

 

השלישי מפרסם את שמו , בתנאי שמה שכתבת אמת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)

כל הסיפור הזה תמוה עד מאד בעיני ויש לי תחושה

שחסר איזה חלק במשוואה,

אין לנו את תגובת הסוכן שהיא בעלת משקל נגד.

 

כן,הסוכן מחוייב חד וחלק לטפל באירוע ביטוחי בתוקף,

כל סוכנות תעשה הכל במקרה שצד ג אשם להוציא את הכספים מחב'

ביטוח של הפוגע, גם אם זה כרוך בקשיים,

 

לקחו לפות''ש השתתפות עצמית ופגעו לו בפרמיה ושילמו למבוטח פיצוי על

רכב טוטל לוס.

 

כעת,ברור שהם יפנו לצד ג בדרישת תשלום+שיבוב,

(אחרי התהליך יוחזר הפיצוי לחברה וגם ההפסדים הכספיים יוחזרו ללקוח)

 

ככה בדיוק היה אצלי.

 

לפיכך אין מצב לא חוקי, לא אתי,ולא כלכלי,ולא מוסרי

שינתקו קשר עם המבוטח למרות ש''נטש''.

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

השתדלתי לתאר אך ורק עובדות ולא תחושות אישיות ע״מ שתקבלו תיאור אובייקטיבי ככל הניתן של המקרה.

 

יוסי - אני לא חושב שהחסרתי שום פרט בתיאור שלי, אבל אם יש לך שאלה קונקרטית - שאל ואני אענה.

 

את תגובת הסוכן מן הסתם אני לא יכול לספק.

פורסם

יוסי בטוטל לוס לא משלמים השתתפות עצמית

 

פות"ש האם גבו מכם השתתפות עצמית?

 

ככל הנראה חברת הביטוח של פות"ש תנסה לגבות מחברת הביטוח היושבת בשטחים את המגיע ממנה

 

מה הסיכויים לכך אני לא יודע.

 

מה הסיכויים שיידעו את פות"ש פחותים מכך.

 

בכל אופן חברות הביטוח מסכמות על אשם תורם כדי לגבות משני המבוטחים את ההשתתפות העצמית ( במקרה כאן לא מפות"ש ). ואת עליית ערך הפרמיה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ההורים שלי שילמו ה''ע מלאה בתאונת טוטל לוס.

בשביל מה קיימת חברת ביטוח אם לא יכולים לאתר חברת נהג פוגע?

או את הנהג עצמו?

ואם לא מסוגלים לאתרם אזי מתבקש שיקחו על עצמם את ההפסדים ולא

לזרוק את זה על הלקוח.

 

ותעזוב הפסדים,

גם אם לא שולמה ה''ע (שלדעתי כן שולם) באופן הכי בסיסי

ובשביל העיקרון והכבוד שלי הייתי פונה למפקחת לאלתר.

פורסם
ההורים שלי שילמו ה''ע מלאה בתאונת טוטל לוס.

בשביל מה קיימת חברת ביטוח אם לא יכולים לאתר חברת נהג פוגע?

או את הנהג עצמו?

ואם לא מסוגלים לאתרם אזי מתבקש שיקחו על עצמם את ההפסדים ולא

לזרוק את זה על הלקוח.

 

ותעזוב הפסדים,

גם אם לא שולמה ה''ע (שלדעתי כן שולם) באופן הכי בסיסי

ובשביל העיקרון והכבוד שלי הייתי פונה למפקחת לאלתר.

לך תבקש חזרה את ההשתתפות העצמית במידה ומדובר בטוטל לוס של הרכב של הוריך.

 

". השתתפות עצמית

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]תק' תשנ"ז-1996

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

(א) בקרות מקרה ביטוח המכוסה לפי פרק א' לפוליסה זו, פרט למקרה ביטוח שגרם לרכב לאבדן גמור או לאבדן גמור להלכה ינוכה מתגמולי הביטוח סכום של השתתפות עצמית הקבוע במפרט לגבי כל תביעה ובהתאם לסוג הנזק שנגרם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אכן גם במקרה שלנו לא נגבתה השתתפות עצמית (בדקתי).

 

תודה לכולם על התגובות, אם נחליט לפעול בנושא אעדכן כאן בתוצאות.

פורסם

לא נגבתה השתתפות עצמית והוחזרו הוצאות רכב טוטל,



דיינו,

אם היה ברור ככה מלכתחילה לא הייתי מגיב כאן.

כעת לדעתי אין מקום למפקחת וכו'.

נשאיר לה את המקרים היותר כבדים

כמו שקרה לי לפני חודשיים, אשקול לשתף.

×
×
  • תוכן חדש...