Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2914 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין קשר צרפתיות או לא צרפתיות.

ספציפית מנוע thp1.6 עם 156כ"ס שהגיע בדגם הזה הוא סרטן לא נורמאלי.

אם אכן מדובר ברכב עם המנוע שהזכרתי, תתרחק.

יום טוב גם לך

פורסם

הכל תלוי בהיסטוריה של הרכב.

 

ככל הנראה כדאי יותר יהיה למצוא רכב שעבר כמה תקלות ומחלות ילדות שנפתרו מאשר רכב עם היסטוריה נקיה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אז איזה מנוע לחפש?

 

כל מי שדיברתי איתו כולל המוסכניק שלי אומרים להתרחק כי יש מלא תקלות, מצד שני הנוחות והמחיר...

כל מנוע אחר חוץ מזה שציינתי.

אם תמצא מנוע דיזל אז בכלל זכית

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

בא אתן לך מדד, תחליט אם זה טוב או רע.

החזקתי מנוע כזה וזה יוצא בממוצע שנתי כ -₪4000 רק טיפולים. 2-3 ביקורים לשנה במוסך. נכון, זה כולל צמיגים אבל לא נדרשתי להחליף טורבו או מנוע . זה סדר הגודל. יש רכיבים שמראש לא תוכננו לשרוד הרבה ולכן שיש חשיבות מה הרכב עבר עד כה. עלות הרכב לא נגמרת הקנייה שלו .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

טעות בחישוב : אם נוריד את השנים שהרכב היה באחריות יבואן אז בדקתי שוב באקסל במשך שלוש שנים: ממוצע שנתי: 7718 ש"ח רק בטיפולים וחלפים. חלקם בלאי סביר, חלקם בלאי מואץ.

ככה בשלוש שנים הוצאתי 20000 .

פורסם
טעות בחישוב : אם נוריד את השנים שהרכב היה באחריות יבואן אז בדקתי שוב באקסל במשך שלוש שנים: ממוצע שנתי: 7718 ש"ח רק בטיפולים וחלפים. חלקם בלאי סביר, חלקם בלאי מואץ.

ככה בשלוש שנים הוצאתי 20000 .

 

וזה עוד לפני טורבו שעלותו כ8000 שקל וכמעט לכולם הטורבו הולך השאלה מתי, וחוץ ממנוע שגם מחזיר את נשמתו לא מעט בדגם הזה

פורסם

4500 זה המחיר ששמעתי (לזכרוני) גם בגבע.

אפשר לקחת בחשבון את הרכב הזה ואפשר לתחזק בהרבה פחות אם רוכשים חלקים מחו"ל ונאזרים בסבלנות.

 

לחבר נשבר צינור מהטורבו לסעפת יניקה. במוסך אמרו לו משהו כמו 1200 שקל לפני מע"מ.

מצאתי לו את אותו החלק במחיר פחות מחצי מחיר .

צריך לדעת להחזיק רכב בימינו ועדיף כמובן להיות עם זוג ידיים שיודעות לעבוד כדי לפחות לטפל באוטו את הטיפולים הבסיסיים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

כן, משמעותית. הוא גם אמור להגיע עם גיר פלנטרי (AL4) במקום הרובוטי של ה-1.6 טורבו, שגם הוא (למרות שלא שיא האמינות) יותר סביר.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...