Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

blueHDI פיג'ו 208 - 907 ק'מ, 3/4 מיכל, 24.3 ק'מ לליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברלינגו דיזל 2016, אותו מנוע כמו ב 208 רק שזה רכב הרבה יותר כבד, גבוה ולא אווירדינאמי ובלי מערכת Start & Stop. זה נתנון ממוצע יומי בנסיעה בינעירונית נתניה - ראשון לציון - באר שבע וחזרה + מעט נסיעה עירונית + משהו כמו שעה נסיעה בפקק .

 

[ATTACH]501459[/ATTACH]

בוקי יש הבדל בצריכת הדלק בין ברלינגו 2013 ל 2016?

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לך זה זניח, לי זה ממש לא זניח. לעומת היברידית האוטו מרעיש וברגע שאתה פותח חלון מרגישים ריח של סולר.

דברים לא מבוססים ולא רציניים.

אין ריח של סולר לא בלנדקרוזר 2003, לא בלנדקרוזר 2008, לא בקקטוסולר ולא ב 208 דיזל. אין. נקודה.

לא עשן שחור, ולא כלום.

רעש - תלוי בבידוד הרעשים של הרכב. בקקטוס היה יותר מאשר ב 208 וזה עדיין היה זניח.

מתאים לך היברידי - תהנה. זה נפלא. זה לא פוסל מנועי דיזל.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מה זאת אומרת "דיזל מת"? באותה מידה אתה יכול להגיד שמנוע בהירה הפנימית מת.

איפה יקברו את כל המשאיות וכלים אחרים פועלים עם דיזל שמשתמשים בהם היום? הם יוחלפו לחשמליות? לא רואים בדיוק מתי..

 

יקח עוד שנים רבות עד שהאמירה הזאת תהיה נכונה.

היום אין תחליף לדיזל. בעוד 10 שנים זה יכול להשתנות. בתנאי שתפותח תשתית למכוניות חשמליות ולא כמו שזה היה עם "בטר פלייס".

 

לא הבנת אותי, אני לא לקחתי עמדה נגד הדיזל.

הרגולציה הולכת להרוג אותו. לדעתי, יש לובי מספיק חזק כדי לקבור את הטכנולוגיה של הנעה עם מנוע דיזל ברכבים פרטיים בגלל "זיהום" איזוטרי.

מכיוון שאין ולא תהיה שום אפשרות להעביר לבנזין את כל המשאיות הכבדות והכלים ההנדסיים אז הדיזל יישאר שם, אבל במכוניות פרטיות האווילים שמנסחים את החוקים מקשיבים לאינטרסנטים שלא רוצים לראות מנוע בעירה יעיל שמניע רכב ב3 או 4 ליטר ל100 ק"מ. זה לא כלכלי להם.

פורסם

כן, אז לא הבנתי.

בהחלט מסכים לגבי הרגולציות.

כנראה זה זמן הנכון לקנות איזה דיזל טוב ואמין, ואז לחכות עד להגעה של פתרון החשמלי נטו.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם
בוקי יש הבדל בצריכת הדלק בין ברלינגו 2013 ל 2016?

 

Sent from my LG-H840 using Tapatalk

אמור להיות הבדל קל לטובת החדשים, ב 2016 זה יורו 6 - מנועים עם יותר מומנט וגיר יותר ארוך.

100 קמ"ש בהילוך 5 - 1900 סל"ד. בישנים יותר היה 2200 סל"ד.

 

 

פורסם

אגב, חייב לציין משהו:

עשיתי מסלול ברומניה, 2,000 ק"מ נסיעה שרובה בינעירונית.

אותו מסלול בדיוק פעם אחת עם אוקטביה 1.2 TSI ידנית, 4 מבוגרים + מטען, ופעם שניה עם דאסטר דיזל ידנית, 3 נוסעים ומטען.

 

האוקטביה בנזין צרכה 1:18

הדאסטר דיזל צרכה 1:14

 

הבדיקה נעשתה סך כל הקילומטראז' שנסענו חלקי סך כל התדלוקים בפועל.

 

הנסיעה הייתה אותה נסיעה בדיוק, באוקטביה אפילו נסענו מעט מהר יותר.

התאכזבתי.

פורסם

זרקתי את המגנטיס לים והתחלתי לחסוך ל208 חדשה.

וברצינות...

מנוע 2000 טורבו, רעש הדיזל לא נשמע בתוך תא הנוסעים, עם מכסה מנוע פתוח ובלי מגן מנוע סהחלט שומעים, אבל לא ברמה משמעותית שונה ממנוע בנזין.

לדעתי השקט המופתי של מנוע היברידי דווקא מסוכן, בטח בעידן בו אנשים עסוקים בהכל חוץ מבמציאות, ועלולים להדרס מרכב שמתקרב בפניה עיוורת בזמן שהם חוצים את הכביש.

ריח? ממ.. הפעם היחידה שהדיזל שלי הסריח הייתה כשנשבר לי ה Egr . היום נסעתי מאחורי v40 בנזין ונשמתי ריח נוראי מהבנזין, אין קשר, 2018... והייתי אומר אפילו 2000+, רכבי דיזל לא מסריחים ולא מרעישים מזמן.

לצערי הרב כשאהיה מבוגר יותר כנראה שלא יהיו מנועי דיזל לרכבים פרטיים אם בכלל. נשבר הלב.

פורסם (נערך)

היברידיות יהיו קניה עדיפה כנראה לרוב האנשים בסקטור הפרטי.

קודם כל הקוראניות ביצעו פה שינוי גדול ואפשר לקנות רכב משפחתי היברידי ומאובזר במחיר מצויין (קיא נירו). אני לא נכנס לפרמטרים של סחירות ואמינות כי על שני אלו יש עדיין כוכבית, לפחות עד שיעברו 3-4 שנים והרכבים האלה יצברו ק"מ גבוה.

בנוסף לאלה התמהיל של רוב הנהגים כן כולל בתוכו לא מעט זחילה בפקקים, ולא מעט נסיעות בעיר ושם להיברידי עם הגיר האוטומטי שלו יש יתרון.

 

לנהגים שנוסעים המון עם תמהיל גבוה יותר של בינעירוני ומוכנים לרכוש רכב ידני אז לרכבים פרטיים עם מנוע דיזל יש יתרונות להציע.

ה208 היא דוגמא מצויינת. גם הקקטוס הוא דוגמא מצויינת. רכבים זולים מאוד לקניה ומוצלחים מאוד עם ביצועים וצריכת דלק נהדרת.

למי שנוסע בתמהיל שתיארתי זו בחירה מאוד חכמה, במיוחד אם הוא מתכנן לעשות 250K-300K ק"מ על הרכב, לאחר מכן גם אם הרכב ימכר לברזל זה לא צריך לשנות את המשוואה, ולכן אין כמעט משמעות למותג והסחירות העתידית.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
אגב, חייב לציין משהו:

עשיתי מסלול ברומניה, 2,000 ק"מ נסיעה שרובה בינעירונית.

אותו מסלול בדיוק פעם אחת עם אוקטביה 1.2 TSI ידנית, 4 מבוגרים + מטען, ופעם שניה עם דאסטר דיזל ידנית, 3 נוסעים ומטען.

 

האוקטביה בנזין צרכה 1:18

הדאסטר דיזל צרכה 1:14

 

הבדיקה נעשתה סך כל הקילומטראז' שנסענו חלקי סך כל התדלוקים בפועל.

 

הנסיעה הייתה אותה נסיעה בדיוק, באוקטביה אפילו נסענו מעט מהר יותר.

התאכזבתי.

לא יודע איך קיבלת כזאת צריכה בדאסטר, היינו 4 מבוגרים עם מטען, צריכת הדלק לא ירדה בשום שלב מ-1:19, תדלוקים יצאו גם 1:20-1:21, וזה די מסתדר עם צריכת דלק שקיבלתי ב-K9K ברכבים אחרים של הקונצרן (קשקאי ומגאן אסטייט, לכולן 6 יחסי העברה). כמובן שהתוצאות הנ"ל הן בתדלוקים ולא לפי מחשב דרך או משהו כזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מוזר מאוד. כמו שרשמתי מקודם בשירשור, עם ברלינגו דיזל בעלת ממדים ומשקל דומה ואפילו מעט יותר גדולה מהדאסטר אין בעיה להגיע ל 1 ל 20 בנסיעה בינעירונית.

 

 

פורסם

התיבה ידנית, בטרובו דיזלים ההילוך הגבוה הוא תמיד בעל יחס העברה כזה שמיועד לשיוט בסל"ד נמוך.

 

 

יש 4 על 4, נכון. אבל קשה להאמין שבמצב 2WD הוא מוסיף כל כך הרבה לצריכה.

 

 

פורסם
אולי כי דאסטר היה 4X4? וגם כיול תיבה שונה?

דאסטר 4X4, ידנית.

קשקאי הייתה 2X4, ידנית, אבל נהגתי בגרמניה ומן הסתם הרכב נסע במהירויות גבוהות יותר מ-120 קמ"ש, לא פחות כבדה מדאסטר ככל הנראה, צריכת הדלק עדיין לא הייתה פחות מ-1:19 (למעט תדלוק אחד שהיה 1:15 כי עמדתי 4 שעות בפקק כשהרכב היה מונע עם מזגן רוב הזמן ואחר כך נסעתי 180-200 קמ"ש).

במגאן אסטייט עם גיר רובוטי, בארץ, לא זכור לי נתון שהוא פחות מ-1:17-1:18 בנסיעה משולבת. נסיעה שברובה בינעירונית מניבה צריכה של 1:21-1:22.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...