Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

blueHDI פיג'ו 208 - 907 ק'מ, 3/4 מיכל, 24.3 ק'מ לליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחי יש קקטוסולר והוא מוציא מהרכב תצרוכת של 1:27 בין תדלוקים. אבל זה מצריך לסגל הרגלי נסיעה אחרים.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם האיוניק עברתי למוד נהיגה רגוע יותר (לא הייתי מגדיר חסכוני) ואני מוציא 1/22 כבר כמה מיכלים

כך שהפיג'ו הזו לא חריגה...20180304_130921.jpg

פורסם

ברלינגו דיזל 2016, אותו מנוע כמו ב 208 רק שזה רכב הרבה יותר כבד, גבוה ולא אווירדינאמי ובלי מערכת Start & Stop. זה נתנון ממוצע יומי בנסיעה בינעירונית נתניה - ראשון לציון - באר שבע וחזרה + מעט נסיעה עירונית + משהו כמו שעה נסיעה בפקק .

 

rps20180305_110408.jpg

 

 

פורסם

תודה,

בהחלט אחלה רכב סה"כ שילוב נהדר של מנוע דיזל אפקטיבי ותיבה ידנית.

ראיתי גם צריכות דלק טובות יותר ברכב הנ"ל האמת.

2017 Type R

פורסם

לא משהו מפתיע במיוחד.

עשיתי השבוע ראשון-ב"ש על סקודה סיטיגו 22 ק"מ לליטר, וזה בנזין.

כשהייתה לי פריוס 2010 הייתי עושה בינעירוני 25 ק"מ לליטר. רכב גדול, מרווח, אוטומטי, אין רעש וסירחון של דיזל וכו'... עזוב את זה שבתוך העיר היא לא הייתה יורדת מ 19 ק"מ לליטר.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

רעש וסירחון בדיזל זה כמו קרינה במכוניות היברידיות. סתם תירוץ שרושמים כשרוצים לרשום משהו נגד, אבל מעשית זה עד כדי כך זניח שאין מה להזכיר את זה בכלל.

 

 

כל היופי בדיזל שצרוך כמו היברידי הוא בכך שזה אוטו רגיל. פשוט. מנוע אחד, בלי סוללה, בלי מנועים חשמלים בלי גיר משולב, בלי מערכות מורכבות. אוטו פשוט ורגיל לחלוטין שמשיג את אותם הנתונים שמשיגים בהיברידי באמצעות טכנולוגיה מורכבת ויקרה בהרבה.

 

 

פורסם

לך זה זניח, לי זה ממש לא זניח. לעומת היברידית האוטו מרעיש וברגע שאתה פותח חלון מרגישים ריח של סולר. זניח אולי בסדרה 3 דיזל או A4 דיזל אל מול היברידית, לא ב-208. ה"מורכבות" של המערכות ההיברידיות הוכיחו את עצמן כלא מורכבות כפי שחושבים. וזה לא מעניין כשיש לך אחריות ל10 שנים על כל המערכות ההיברידיות. אלו לא אותם נתוני צריכה, בשקלול נוסעים גם בתוך העיר, מה לעשות.. יצא לי להתנסות לא מעט במגוון רכבי פיג'ו סיטרואן עם מנוע 1.6 דיזל (ברלינגו, 208, 308SW) והצריכה המשולבת בתוואי נסועה שלי הייתה גבוהה משמעותית. בלי להיכנס לזה שהטויוטה אוטומטית וכו'...

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני נוסע בסי4 דיזל רובוטית, פותח חלון כמעט קבוע בעיר ואין שום ריח ושום נעלי עבודה. מה השקר הגס הזה?

המנוע הזה אכן חסכוני באופן מטורף והרגל שלי כבדה מאוד על הגז. גם הגיר והמצמד שלו עמידים.

ט.ל.ח

פורסם (נערך)

לא בא להתווכח, חבל על הזמן של כולנו.

כשקיבלתי רישיון נסענו 4 אנשים לאילת בגולף דור2 מנוע 1.3 קרבורטור הושק בשנת 83.

האוטו עבר אז בערך 50,000 ק"מ. מנוע מלפני 35 שנה עשה בדרך לאילת 18 ק"מ לליטר.

הייתה אז גם גולף כזו דיזל שבטוח הייתה עושה תוצאה טובה הרבה יותר.

עכשיו תבואו ותגידו, הרכבים של היום יותר בטוחים, יותר כבדים וכו'..

שורה תחתונה אין פה הישג, סהכ שיתוף של נסיעה רגועה של 208 דיזל מחוץ לעיר.

קחו יאריס היברידית (אוטומטית) ותסעו 90 בכביש 6 שלא לדבר על צריכה בתוך העיר.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

כשקיבלתי רישיון נסענו 4 אנשים לאילת בגולף דור2 מנוע 1.3 קרבורטור הושק בשנת 83.

האוטו עבר אז בערך 50,000 ק"מ. מנוע מלפני 35 שנה עשה בדרך לאילת 18 ק"מ לליטר.

 

רק צריך לזכור שהאוטו הזה עשה 0 ל 100 במשהו כמו 16 שניות, היו לו 55 כ"ס, לא היה מזגן, לא הגה כוח, ולא שום איבזור חשמלי.

 

 

לרכב מודרני עם אותה צריכת דלק יש פי 3 הספק, פי 2 מומנט, פי 1.5 משקל, הוא עושה 0 ל 100 בפחות מ 10 שניות ויש לו והמון איבור שצורך אנרגיה.

 

אז בכל זאת התקדמנו...

 

 

פורסם

מה זאת אומרת "דיזל מת"? באותה מידה אתה יכול להגיד שמנוע בהירה הפנימית מת.

איפה יקברו את כל המשאיות וכלים אחרים פועלים עם דיזל שמשתמשים בהם היום? הם יוחלפו לחשמליות? לא רואים בדיוק מתי..

 

יקח עוד שנים רבות עד שהאמירה הזאת תהיה נכונה.

היום אין תחליף לדיזל. בעוד 10 שנים זה יכול להשתנות. בתנאי שתפותח תשתית למכוניות חשמליות ולא כמו שזה היה עם "בטר פלייס".

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall


×
×
  • תוכן חדש...