Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שינוי אבזור והדבקת מדבקה של רמת גימור אחרת זה מהלך מוכר וידוע כמו שכבר פירטו פה. בסך הכל שיטת שיווק.

 

דוגמה מאוד מוצלחת לעניין הזה זה הפיקנטו ספורט. מהלך פשוט גאוני מצד היבואן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סובארו יצאו בפרסום רחב בכל אמצעי המדיה על שיווק דגם חדש של פורסטר במהדורה מוגבלת ושמו אוסאקה! על שם עיר יפנית

 

אז חיפשתי באתר העולמי של סובארו ולא מצאתי שום זכר לדגם הזה

 

יש לי יותר מחשד סביר שמדובר במהלך גאוני של סובארו- הרי בקרוב מאוד יוצא הפורסטר החדש (או מתיחת פנים לא סגור על זה) ומה הדרך הכי טובה להיפטר ממלאי? לתת לו אבזור בינוני, לתת לו שם מפוצץ ולתמחר אותו ב 15K מעל הדגם הרגיל

 

 

 

מה דעתכם? אני צודק?

עכשיו ראיתי את הפרסומת בטלויזיה, הם אומרים שם "מהדורה מוגברת" ולא "מהדורה מוגבלת" כמו שאמרת.

 

מה שאני מבין מזה, זה שמדובר על גרסה עם אבזור גבוה יותר.

 

שוב, לא רואה פה שום הטעיה. הוסיפו אבזור, ונתנו לרמת גימור הזאת שם חדש. לגיטימי לחלוטין.

במיוחד אם הם גם דאגן לעדכן את לוי יצחק והרמת גימור הזאת מקבלת תוספת גם במחירון.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
דוגמה מאוד מוצלחת לעניין הזה זה הפיקנטו ספורט. מהלך פשוט גאוני מצד היבואן.

 

אאל"ט אותו הטריק זלג גם לריו (דור יוצא), שזו למעשה ריו LX, רק עם מגנזיומים ואולי עוד נגיעות קטנות שלא הבחנתי בהן.

פורסם

הריו לא דוגמא נכונה. במקרה של הריו זה היה סוג של רענון לקראת כניסת הדגם החדש. כך היה גם עם הפיקנטו היוצאת שקיבלה חישוקים בעיצוב שונה וגג שמש.

פורסם

לא מקרה ראשון ולא אחרון של יבואן שנותן שמות שונים לדגמים מאלה העולמיים. מספר דוגמאות על קצה המזלג - מיצובישי סופר לאנסר (לאנסר), יונדאי סדרת I לאקסנט ולאלנטרה, סובארו B3 (אימפרזה) ועוד הרבה וזה נעשה כמובן משיקולים מסחריים. למשל אם יש תדמית טובה לשם דגם, היבואן יעדיף להשאיר את השם הזה גם אם הדגם מוחלף ולהיפך, תדמית לא טובה לדגם מסוים, היבואן יעדיף לקרוא לו בשם אחר למרות שבעולם השם נשאר אותו הדבר. האם מדובר בגניבת דעת או הטעייה? זה כבר לשולחנם של המשפטנים פה, אבל כאמור, לחלוטין לא מקרה ראשון או יוצא דופן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
המקרה הגרוע ביותר שאני זוכר זה את מה שעשו למזדה 2 הקודמת עם המדבקות קארבון.

ועוד קראו לזה "מהדורה מוגבלת". למוגבלים בלבד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הדוגמא הבולטת ביותר למיתוג מחדש - דייהו שהפך לשברולט. המותג סבל מתדמית גרועה בישראל, לכן היינו מהמדינות הראשונות שקיבלו את המיתוג מחדש.

ובכלל, חיפוש של דגמי אותו יצרן יעלה שלל שמות לאותו דגם. כולל שיוך ליצרן אחר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מדייהו לשברולט זה לפחות מיתוג אמיתי שעשה היצרן, לא קומבינה ישראלית שהיבואן לוקח דגם שתכף מתחלף, מלביש לו גלגלי "מגנזיום" של אופיס-דיפו, כמה מדבקות צבעוניות מעלי-אקספרס וצבע שונה למראות הצד ומוכר את זה כדגם מיוחד במהדורה מוגבלת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עכשיו ראיתי את הפרסומת בטלויזיה, הם אומרים שם "מהדורה מוגברת" ולא "מהדורה מוגבלת" כמו שאמרת.

בפרסום ברדיו מאתמול בערב נאמר שיש מלאי מוגבל (וגם נקבו במספר, 300 רכבים אאל"ט)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

מי שמדבר על הטעייה חי בסרט. קוראים לזה שיווק. כל שיווק, בכל תחום שהוא, זה ניסיון לעטוף בנוצות צבעוניות את אותן פרגיות פחות או יותר, אין חדש תחת השמש.

אגב שמות מופרכים של יבואנים, ע"ע סופר רייסר בסמלון...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בפרסום ברדיו מאתמול בערב נאמר שיש מלאי מוגבל (וגם נקבו במספר, 300 רכבים אאל"ט)

מעבר למה שהאנס בתגובה פה מעליי כתב, למיטב זכרוני, על כל מפרסם חלה חובה לפרסם את מספר הפריטים שבמבצע, בין אם זה רכב או עציץ.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הם לא המציאו את הגלגל, עשו את זה הרבה לפניהם וגם לפני הסופר לאנסר והגראנד ליאונה.

אני עוד זוכר את האסקונה 88 בסידרת קולגיט (WTF?) את ה 205 טופ עם המגנזיום הזול והפלסטיקים סטייל GTI

את האפלאוז Xi ה'לימיטד' עם הספויילר.

 

גם אני לא מת על הסדרות 'המיוחדות' האלו... אבל זה לא חדש.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כרונו היתה גרסה מקורית של היצרן. אגב היו בודדות שהגיעו בגרסת del sol עם גג שמש מקורי!

גם גרסאות המודיאל של פיאט ב 94 היו מקוריות.

כנ"ל לגרסת פילה של אוטוביינקי.

 

ועדיין... את רוב הגרסאות המקוריות לא זכינו לראות פה.

לגולף היו מגוון של גרסאות מיוחדות באירופה.

גם ל 205 עם גרסה יחודית לroland garros בצבע ירוק וריפודי עור לבנים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...